Anne Brunborg Lund

Røros Legesenter

1980

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Røros Legesenter
Henrik Grønns vei 25 7374 Røros
Tlf: 72 41 94 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Brunborg Lund er en av 6 fastleger i Røros

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Anne Brunborg Lund

Imøtekommende!

Har satt seg inn i situasjonen din og hører både på hva du selv ønsker i tillegg til å komme med egne meninger. Alltid i godt humør, men kan virke litt travel.

Dårlig oppfølging.

sender ikke folk videre til spesialister. gjør det jeg ber om men ikke noe mer. kommer ikke med forslag til undersøkelser eller tiltak selv, kun når jeg har funnet ut noe selv. tar bare initiativ når det gjelder nye medisiner.

anbefales ikke for introverte/ sensitive mennesker.

Hun har det veldig travelt, det er lurt å skrive ned det man vil ta opp på forhånd, for det går så fort at man står ute på gangen igjen får man vet ordet av det. Er generaliserende, og hører ikke nødvendigvis på ortoped eller andre som har operert deg når det kommer til etter behandling eller medisinering. Jeg føler hun ofte har det så travelt at hun ikke ser meg, at det blir lettvint/fort gjort løsninger heller en å prøve å finne ut av hva som ligger til grunn for problemet. men hun er ikke så verst når det kommer til ting som angår psykiske problemer og lignende. veldig lett å forholde seg til når det gjelder legeerklæringer og lignende.