Håvard Moen

Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Håvard Moen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Håvard Moen

Trygg og forståelsesfull lege

I en tøff livssituasjon for noen år tilbake, var han en trygg klippe, som forsto hvordan jeg hadde det.
Jeg trengte ikke medisinsk hjelp, men fikk ro til å ordne opp gjennom sykemelding.
Etter å ha hatt han som fastlege i over 20 år, så kan jeg med hånden på hjertet si at han er en lege jeg anbefaler og som jeg håper blir i yrket i mange flere år 😊

Ikke en god lege

Han viste forståelse ved en vanskelig livssituasjon og var behjelpelig på det tidspunktet, men senere virket han å ville bestemme hva som er best for meg i mitt liv når det gjelder medisiner etc. I mine øyne en litt gammeldags tilnærming til pasienter. Har skiftet fastlege og fått en mye bedre hjelp i ettertid. Har også opplevd han som ubehagelig og overtrampende ved ett tilfelle, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Så dette er ikke en god lege for meg
Anbefaler heller ikke legekontoret, noen av damene som jobber der er lite imøtekommende.

Lun og betryggende lege

Legen er alltid oppmerksom og lyttende. Tar seg tid og har en lun opptreden bade overfor voksne og barn. Vi blir på alvor og han opptrer beroligende f.eks. ved syke barn osv. Topp lege!

En trygg, kunnskapsrik og engasjert lege

Jeg har hatt Hatt Håvard Moen som min lege siden 80 tallet. En trygg lege som viser medmenneskelighet. Han lytter og gjør det beste for at diagnostiseringen skal gi deg rett behandling og riktig behandling. Hvis det er behov for det henvises du til spesialisttjenesten. Tror også at legene bruker hverandres kunnskap, som gir et enda større kunnskapstre.
Er heldig og velsignet med en lege som bryr seg og som gjør at jeg går hjem med en følelse av at alt er prøvd.

han er sliten

Kanskje har han erfaring fra mange år. Men jeg tror at det er tid for han til bli pensionist. Har bytet han straks etter første møte. Han presenterer den gamle medisin som alerede i nåtida er utdatert.
Han er alltid for sent med tiden. Var fort med samtale og vurdering. Hvis symptomene ikke "match" med hans kunnskap da sier han bare gå hjem.
Kan ikke anbefales.