Håvard Moen

Tlf: 73 92 38 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Håvard Moen er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Håvard Moen

Frekk og nedlatende

Jeg ble først godt tatt i mot og følte at jeg fikk forståelse for mine problemer, men da situasjonen forverret seg skrev han ut sterk antidepressiva og angstdempende medisin uten at jeg fikk sagt hva jeg syntes om saken. Da denne medisinen gjorde at jeg la på meg, sa han meg at plagene mine skyldtes at jeg var overvektig og ba meg slanke meg, uten å ta hensyn til at jeg tidligere har hatt spiseforstyrrelser.
Anbefales virkelig ikke, og heller ikke selve legekontoret. Damene i resepsjonen opplevdes også som frekke og ikke interessert i å jobbe med mennesker. I løpet av et halvt år før jeg byttet lege, fikk jeg dessuten ikke time hos fastlegen, men hos diverse vikarer som heller ikke hørte på hva jeg hadde å si.

Trygg og forståelsesfull lege

I en tøff livssituasjon for noen år tilbake, var han en trygg klippe, som forsto hvordan jeg hadde det.
Jeg trengte ikke medisinsk hjelp, men fikk ro til å ordne opp gjennom sykemelding.
Etter å ha hatt han som fastlege i over 20 år, så kan jeg med hånden på hjertet si at han er en lege jeg anbefaler og som jeg håper blir i yrket i mange flere år 😊

Ikke en god lege

Han viste forståelse ved en vanskelig livssituasjon og var behjelpelig på det tidspunktet, men senere virket han å ville bestemme hva som er best for meg i mitt liv når det gjelder medisiner etc. I mine øyne en litt gammeldags tilnærming til pasienter. Har skiftet fastlege og fått en mye bedre hjelp i ettertid. Har også opplevd han som ubehagelig og overtrampende ved ett tilfelle, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Så dette er ikke en god lege for meg
Anbefaler heller ikke legekontoret, noen av damene som jobber der er lite imøtekommende.

Lun og betryggende lege

Legen er alltid oppmerksom og lyttende. Tar seg tid og har en lun opptreden bade overfor voksne og barn. Vi blir på alvor og han opptrer beroligende f.eks. ved syke barn osv. Topp lege!

En trygg, kunnskapsrik og engasjert lege

Jeg har hatt Hatt Håvard Moen som min lege siden 80 tallet. En trygg lege som viser medmenneskelighet. Han lytter og gjør det beste for at diagnostiseringen skal gi deg rett behandling og riktig behandling. Hvis det er behov for det henvises du til spesialisttjenesten. Tror også at legene bruker hverandres kunnskap, som gir et enda større kunnskapstre.
Er heldig og velsignet med en lege som bryr seg og som gjør at jeg går hjem med en følelse av at alt er prøvd.

han er sliten

Kanskje har han erfaring fra mange år. Men jeg tror at det er tid for han til bli pensionist. Har bytet han straks etter første møte. Han presenterer den gamle medisin som alerede i nåtida er utdatert.
Han er alltid for sent med tiden. Var fort med samtale og vurdering. Hvis symptomene ikke "match" med hans kunnskap da sier han bare gå hjem.
Kan ikke anbefales.

kjempedyktig lege og veldig hyggelig:o)

Tusen takk for god veiledning og hjelp..det er viktig for meg som pasient som såpass skjelden har bruk for lege at jeg føler meg ivaretatt,og det gjør jeg så absolutt hos Dr.Moen.Han er god til å lytte og svært og dyktig i faget sitt:o))

"Medmenneske"

Håvard Moen har vært min fastlege i en årrekke. Etter en yrkesskade var han utrolig flink til å lytte til meg, og til å forstå mine plager. I en vanskelig tid med mange møter med NAV, ba han om å bli innkalt for å være tilstede på møtene. Dette var til stor hjelp for meg.
Kan vanskelig tenke meg at det finnes en bedre lege.
Anbefales på det varmeste!

Topp lege

Kan ikke tenke meg en annen lege.han følger meg alltid opp. En lege som det går å snakke med.

Den beste legen jeg har hatt

Håvard tar seg god tid til å lytte og kommuniserer godt. Det skaper tillit. Selv om han ikke jobber i helstilling lenger, har det ikke vært noe problem. Jeg kjører 130 km t/r for at jeg fortsatt kan han ham som fastlege.

Flink og empatisk lege

Jeg har hatt ham som fastlege i over 20 år.
Har alltid vært fornøyd.
Lytter til det du sier, og tar deg på alvor.
Er oppdatert innen legevitenskap.

Grei lege.

Liker denne legen godt.

Er ikke fornøyd å ofte bli henvist til privat legekontor av de som tar telefonen!