Kari Løvendahl Mogstad

Munkholmen Legesenter

1996

Munkholmen Legesenter Telefonnummer73 80 96 5073 80 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordg. 82 7010 Trondheim
Kari Løvendahl Mogstad er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kari Løvendahl Mogstad

Lege som ikke virker tilstede og er for stresset, lite kreativ med løsninger

Føler man må skynde seg allerede før man er inne på kontoret hennes.
Jeg glemte ofte å spørre om ting da blir så stresset for hun virker som at hun allerede er igang med neste pasient.
Når du har problemer/sykdommer over lang tid og hun foreslår noe og det ikke virker så gjøres det ikke mer.
Er for opptatt med mye annet så er ofte vanskelig å få timer hos henne.
Hun er lite oppdatert på hvem hun evt skal henvise til, sjekke ut hvor man evt bør sendes for videre behandling.
Nå ble jeg anbefalt av andre instanser i helsevesenet om å bytte fastlege da hun IKKE hadde gjort jobben sin.
Heldigvis ble ting fanget opp av andre som gjorde jobben for henne så nå får jeg den hjelpen jeg trenger.

Mitt tips, finn en annen fastlege!

Kjempe flink lege, men veldig travel

Etter min oppfatning er at Kari er en meget dyktig lege, men hun har alt for mange baller i luften og det går desverre ut over sine pasienter.

Jeg er sjelden hos henne, så desto viktigere er det for meg at de gangene jeg er der ønsker jeg å bli sett og hørt. Ikke bare bli fort ferdig som jeg har opplevd det siste. Jeg blir stresset og konsentrerer meg mer på å blir ferdig enn på min helse. Veldig uheldig.

Fantastisk

Kari er den beste legen jeg har hatt. Måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Trondheim og er evig takknemlig for at det var Kari jeg byttet til! Jeg har slitt med atopisk eksem siden jeg var liten og hun konfererte med meg om hvilke kremer jeg har brukt og hva som funker/ikke funker for meg slik at jeg har fått det som kroppen min responderer på. Dette har jeg opplevd som et problem hos andre leger, men aldri hos Kari! Hun er også veldig dyktig, tar de prøvene som trengs og henviser alltid ved behov! Veldig lei meg for at jeg måtte flytte vekk fra Trondheim og bytte lege.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Veldig flink og med god husk, ordner det som trengs og gjør det på en god måte.

haster gjennom timen

Hun er en hyggelig lege men har det veldig travelt. Jeg blir nesten stresset med en gang jeg kommer innom kontoret hennes fordi jeg føler at jeg må si alt fort og ikke bruk for mye tid fordi hun må haste seg til neste pasient. Det som er bra med det at man venter lite i venterommet og timen starter presis.
Jeg ønsker å bytte fastlege. Jeg har vært plaget av samme problem over lang tid og hver gang foreslår hun samme behandling selv om vi har prøvd og det ikke fungerte. Jeg har vært på en privatklinikk for å finne ut om det fins alternative medisiner. Spesialisten i privat klinikken har skrevet ut resept på andre ting og det fungerer mye bedre.
Legesenteret har veldig flinke sekretærer. Kjempehyggelig og hjelpsom.
Jeg får vanligvis time 2-3 uker senere når jeg bestiller time. Det kan være fordi Kari er engasjert i mange andre ting utenom fastlege praksisen.