Kari Løvendahl Mogstad

Fjordg. 82 7010 Trondheim
Kari Løvendahl Mogstad er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kari Løvendahl Mogstad

Fantastisk

Kari er den beste legen jeg har hatt. Måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Trondheim og er evig takknemlig for at det var Kari jeg byttet til! Jeg har slitt med atopisk eksem siden jeg var liten og hun konfererte med meg om hvilke kremer jeg har brukt og hva som funker/ikke funker for meg slik at jeg har fått det som kroppen min responderer på. Dette har jeg opplevd som et problem hos andre leger, men aldri hos Kari! Hun er også veldig dyktig, tar de prøvene som trengs og henviser alltid ved behov! Veldig lei meg for at jeg måtte flytte vekk fra Trondheim og bytte lege.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Veldig flink og med god husk, ordner det som trengs og gjør det på en god måte.

haster gjennom timen

Hun er en hyggelig lege men har det veldig travelt. Jeg blir nesten stresset med en gang jeg kommer innom kontoret hennes fordi jeg føler at jeg må si alt fort og ikke bruk for mye tid fordi hun må haste seg til neste pasient. Det som er bra med det at man venter lite i venterommet og timen starter presis.
Jeg ønsker å bytte fastlege. Jeg har vært plaget av samme problem over lang tid og hver gang foreslår hun samme behandling selv om vi har prøvd og det ikke fungerte. Jeg har vært på en privatklinikk for å finne ut om det fins alternative medisiner. Spesialisten i privat klinikken har skrevet ut resept på andre ting og det fungerer mye bedre.
Legesenteret har veldig flinke sekretærer. Kjempehyggelig og hjelpsom.
Jeg får vanligvis time 2-3 uker senere når jeg bestiller time. Det kan være fordi Kari er engasjert i mange andre ting utenom fastlege praksisen.

Veldig travel lege

Kari Mogstad er en travel lege, føler ikke at man blir sett på når man blir ropt opp

Veldig ofte har hun vært lite forbredt og har dårlig tid. Nesten hver gang har det endt opp med at hun sier "dette har vi ikke tid til, du må bestille ny time". Dette er tidkrevende og veldig ergelig når man ikke er så glad i å gå til legen i utgangspunktet

Legesentret har veldig trivelige og blide sekretærer

Beste legen jeg har vært til hittil! :)

Veldig hyggelig og alltid kjempefornøyd med behandlingen og rådene jeg får! Har alltid en følelse av å bli tatt på alvor :)