Kari Løvendahl Mogstad

Fjordg. 82 7010 Trondheim
Tlf: 73 80 96 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kari Løvendahl Mogstad er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kari Løvendahl Mogstad

Kjempe flink lege, men veldig travel

Etter min oppfatning er at Kari er en meget dyktig lege, men hun har alt for mange baller i luften og det går desverre ut over sine pasienter.

Jeg er sjelden hos henne, så desto viktigere er det for meg at de gangene jeg er der ønsker jeg å bli sett og hørt. Ikke bare bli fort ferdig som jeg har opplevd det siste. Jeg blir stresset og konsentrerer meg mer på å blir ferdig enn på min helse. Veldig uheldig.

Fantastisk

Kari er den beste legen jeg har hatt. Måtte bytte fastlege da jeg flyttet til Trondheim og er evig takknemlig for at det var Kari jeg byttet til! Jeg har slitt med atopisk eksem siden jeg var liten og hun konfererte med meg om hvilke kremer jeg har brukt og hva som funker/ikke funker for meg slik at jeg har fått det som kroppen min responderer på. Dette har jeg opplevd som et problem hos andre leger, men aldri hos Kari! Hun er også veldig dyktig, tar de prøvene som trengs og henviser alltid ved behov! Veldig lei meg for at jeg måtte flytte vekk fra Trondheim og bytte lege.

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Veldig flink og med god husk, ordner det som trengs og gjør det på en god måte.

haster gjennom timen

Hun er en hyggelig lege men har det veldig travelt. Jeg blir nesten stresset med en gang jeg kommer innom kontoret hennes fordi jeg føler at jeg må si alt fort og ikke bruk for mye tid fordi hun må haste seg til neste pasient. Det som er bra med det at man venter lite i venterommet og timen starter presis.
Jeg ønsker å bytte fastlege. Jeg har vært plaget av samme problem over lang tid og hver gang foreslår hun samme behandling selv om vi har prøvd og det ikke fungerte. Jeg har vært på en privatklinikk for å finne ut om det fins alternative medisiner. Spesialisten i privat klinikken har skrevet ut resept på andre ting og det fungerer mye bedre.
Legesenteret har veldig flinke sekretærer. Kjempehyggelig og hjelpsom.
Jeg får vanligvis time 2-3 uker senere når jeg bestiller time. Det kan være fordi Kari er engasjert i mange andre ting utenom fastlege praksisen.

Veldig travel lege

Kari Mogstad er en travel lege, føler ikke at man blir sett på når man blir ropt opp

Veldig ofte har hun vært lite forbredt og har dårlig tid. Nesten hver gang har det endt opp med at hun sier "dette har vi ikke tid til, du må bestille ny time". Dette er tidkrevende og veldig ergelig når man ikke er så glad i å gå til legen i utgangspunktet

Legesentret har veldig trivelige og blide sekretærer

Beste legen jeg har vært til hittil! :)

Veldig hyggelig og alltid kjempefornøyd med behandlingen og rådene jeg får! Har alltid en følelse av å bli tatt på alvor :)

Veldig travel lege

Har hatt store problemer med å få time til tider. Og når jeg først følte personlig at et problem må taes fatt i, har jeg opplevd at det har ikke vært mulig med time før om veldig lenge. Noe som er veldig frustrerende, og de har ingen andre eller alternativ muligheter dersom de ikke anser din sak som hastende.

Opplevde også gjentatte ganger at når jeg var innom at legen ikke var forberedt, og at ting var veldig hektisk. Som resulterte i at jeg fikk ikke noe særlig utbytte av timene mine. Da også når jeg booket dobbelttimer.

Enkel å snakke med, men mitt problem resulterte i et blindspor. Mitt problem var nok utenfor hennes kompetanse, og derav var det lite hjelp å få. Og henvisningene resulterte ikke noe bra, og da var det ikke mer hjelp å få fra fastlegen.

Sympatisk og tillitsvekkende

En lege som er tilstede for pasienten. Ser deg inn i øynene i stedet for i PC-skjermen. Hun tok seg tid til å lytte til hele min sykdomshistorie den første timen vår, da informasjon fra det forrige legekontoret ikke hadde kommet ennå. Hun virket oppriktig interessert, og jeg følte meg sett som pasient.

Vurdering av Munkholmen Legesenter. SMS er ute av kontroll!

Negativt:
Vanskelig å ta gjennom på telefon, de har gjentatte ganger sendt svar på prøver, beskjed om klar resept og endring/ny/-innkallelse til et mobilnummer som ikke er i brukt eller som tilhører noen andre. Dette er høyst oppsiktsvekkende og verre er det at de ikke tar tak i problemet tross at de har fått beskjed.. Ingen mulighet for legekontoret å vite at meldingen er mottatt til rett person.

Positiv:
Medisinsk behandling er top notch! Man blir tatt på alvor og alt er 100%, gir A++ til hele behandlingsprosessen.

Dyktig

Fra første besøk hos legen, følte jeg meg tatt på alvor. Problemer man kanskje syns kan være vanskelig å ta opp, går helt fint å snakke om og du blir møtt med forståelse og hjelpsomhet. For første gang gruer jeg meg ikke til å gå til legen.

Den beste legen med de beste sekretærene!

Forståelsesfull, omtenksom, tar deg på alvor og følger opp.Lyttende mtp at vi som pasienter også har sjekket av litt før vi kommer inn til henne.
I tillegg så har hun de beste sekretærene som er blide, følger opp og "husker deg".
Man kan kommunisere via sms og det er et særdeles bra tilbud!
Har aldri vært på et bedre legekontor!

Veldig fornøyd

Kommuniserer kjempebra med meg som pasient.
Tar deg på alvor.

super lege

smilende og blid, lyttende og seriøs. faglig sterk, men skulle ønsket å fått henvisninger der jeg selv føler behov for oftere. har stor tillit til henne og kan ta opp ubehagelige tema.

Sympatisk lege

Veldig sympatisk lege, har alltid fått god og rask hjelp. Den første legen som tok meg og skrekken min på ordentlig alvor. Bryr seg om pasientene sine.