Kari Løvendahl Mogstad

Munkholmen Legesenter

Fjordg. 82 7010 Trondheim
Kari Løvendahl Mogstad er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Kari Løvendahl Mogstad

Uten tvil den beste legen jeg har hatt. Veldig flink og med god husk, ordner det som trengs og gjør det på en god måte.

haster gjennom timen

Hun er en hyggelig lege men har det veldig travelt. Jeg blir nesten stresset med en gang jeg kommer innom kontoret hennes fordi jeg føler at jeg må si alt fort og ikke bruk for mye tid fordi hun må haste seg til neste pasient. Det som er bra med det at man venter lite i venterommet og timen starter presis.
Jeg ønsker å bytte fastlege. Jeg har vært plaget av samme problem over lang tid og hver gang foreslår hun samme behandling selv om vi har prøvd og det ikke fungerte. Jeg har vært på en privatklinikk for å finne ut om det fins alternative medisiner. Spesialisten i privat klinikken har skrevet ut resept på andre ting og det fungerer mye bedre.
Legesenteret har veldig flinke sekretærer. Kjempehyggelig og hjelpsom.
Jeg får vanligvis time 2-3 uker senere når jeg bestiller time. Det kan være fordi Kari er engasjert i mange andre ting utenom fastlege praksisen.

Veldig travel lege

Kari Mogstad er en travel lege, føler ikke at man blir sett på når man blir ropt opp

Veldig ofte har hun vært lite forbredt og har dårlig tid. Nesten hver gang har det endt opp med at hun sier "dette har vi ikke tid til, du må bestille ny time". Dette er tidkrevende og veldig ergelig når man ikke er så glad i å gå til legen i utgangspunktet

Legesentret har veldig trivelige og blide sekretærer

Beste legen jeg har vært til hittil! :)

Veldig hyggelig og alltid kjempefornøyd med behandlingen og rådene jeg får! Har alltid en følelse av å bli tatt på alvor :)

Veldig travel lege

Har hatt store problemer med å få time til tider. Og når jeg først følte personlig at et problem må taes fatt i, har jeg opplevd at det har ikke vært mulig med time før om veldig lenge. Noe som er veldig frustrerende, og de har ingen andre eller alternativ muligheter dersom de ikke anser din sak som hastende.

Opplevde også gjentatte ganger at når jeg var innom at legen ikke var forberedt, og at ting var veldig hektisk. Som resulterte i at jeg fikk ikke noe særlig utbytte av timene mine. Da også når jeg booket dobbelttimer.

Enkel å snakke med, men mitt problem resulterte i et blindspor. Mitt problem var nok utenfor hennes kompetanse, og derav var det lite hjelp å få. Og henvisningene resulterte ikke noe bra, og da var det ikke mer hjelp å få fra fastlegen.