Mette Greger Mæle

Midtbyen Legesenter AS

2008

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Midtbyen Legesenter AS Telefonnummer73 92 38 8073 92 38 ...
Olav Tryggvasonsgt. 40 7011 Trondheim
Mette Greger Mæle er en av 180 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mette Greger Mæle

Empatisk og kunnskapsrik

Har fått akuttime til Mette Mæle flere ganger da min fastlege ikke hadde ledig tid. Mette fremstår som en meget empatisk, lyttende og dyktig lege.

Imøtekommende og behjelpelig

Opplevde Mette som en hyggelig lege som viste interesse for min situasjon og hjalp meg å finne den beste løsningen for meg.
Hun noterer som sagt underveis mens hun stiller spørsmål, men ser ikke noe negativt i det. Ser heller på det som et tegn på at hun interesserer seg for det pasienten forteller og hadde nok vært mer skeptisk hvis hun ikke noterte noe.
Anbefaler henne gjerne videre.

Ikke tilgjengelig

Virker som at hun ikke bryr seg om pasienten. Du føler deg som hypokonder. Dårlig med oppfølging. Ventetid på to mnd dersom jeg skal ha time. Bytter fastlege etter å ha hatt denne Mette alt for lenge.

En overalt god og kompetent lege

God lege, empatisk og kunnskapsrik. Bytter kun da jeg skal flytte fra byen, anbefaler henne gjerne til andre.

Veldig fornøyd

Hadde Mette som fastlege i mange år, etter hun tok over for min gamle, som gikk av med pensjon, og har opplevd henne som en faglig dyktig og engasjert fastlege. Hun er flink til å ta pasienten på alvor, og henviser raskt til riktig instans når det er nødvendig. Kjenner meg ikke igjen i de negative vurderingene her i det hele tatt.

At hun noterer i journalen fortløpende under konsultasjon er ikke noe jeg vil bemerke som negativt, fordi:
a) hun noterer ut fra det som faktisk blir sagt, og ikke etter hukommelsen et kvarter senere. Hun "avbryter" med relevante spørsmål, for å være sikker på at hun oppfatter pasienten riktig. Dette kan jeg ikke se som negativt.
b) det er nødvendig å notere under konsultasjonene pga tidspresset fastlegene er utsatt for med det enorme antallet pasienter de er pålagt å ha.

Måtte byte fastlege pga flytting til en annen landsdel. Ellers ville jeg gjerne beholdt henne.

Hun har vært endel borte, men jeg har vært like fornøyd med både vikarer (ved hennes permisjoner) og andre leger (ved akuttimer når hun har vært fullbooket) ved Midtbyen legesenter.