Bjørn Justin Benzelstierne Nicolaisen

Fjordgata 1 7010 Trondheim
Bjørn Justin Benzelstierne Nicolaisen er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørn Justin Benzelstierne Nicolaisen

Utilgjengelig

Det tok syv uker å få en vanlig time. Han glemte også å ta flere prøver som medførte at jeg måtte tilbake (og da til en annen). Bare vært hos han en gang, men var ikke imponert.

Savner denne legen!

Det har nå blitt en stund siden jeg hadde Bjørn, men jeg måtte søke ham opp nå for å finne en gammel resept og ser nå at man kan vurdere. Da vil jeg gjerne benytte sjansen til å gi noen rosende ord. Jeg er tretti år og har hatt en del ulike leger fordi jeg har vært over hele landet. Bjørn er den eneste legen som har spurt meg "hvordan går det med deg?" når jeg kommer inn døra. Bare en liten gest, men at han bruker 2-3 minutter på å stille et menneskelig spørsmål føles veldig fint. Jeg hadde aldri noen alvorlige sykdommer eller lidelser, men han hjalp meg med alt jeg måtte ha på kort varsel og med det jeg oppfattet som et veldig oppriktig ønske om at jeg skulle bli bra igjen på kort tid. Empatisk fyr og den beste legen jeg har hatt :) Nå er jeg i Oslo og savner Bjørn !

Veldig dyktig lege

Bjørn er definitivt den beste legen jeg har hatt hittil, han tar seg god tid og ser ut til å ha et oppriktig ønske om å hjelpe. Han virker som en lege med ekte medfølelse, som evner å sette seg inn i pasientens situasjon, noe jeg ikke har opplevd mye av hos tidligere leger.

God og kunnskapsrik

En veldig, veldig kunnskapsrik lege som tar seg tid til å høre hva pasienten sliter med. Går bestandig fra kontoret hannes med en ro og god følelse. Tar seg tid til å høre å forstå. Har vært hos andre leger som har vært vikar for Bjørn i det siste, men de når ikke han opp til ankelen. Bjørn anbefales på det sterkeste. Imøtekommende, dyktig, hjelpsom, trivelig og kunnskapsrik.

Aldri møtt legen

Skiftet til Bjørn Nicolaisen for ett år siden. Fikk vite at han hadde blitt sykmeldt en mnd før jeg byttet. Har vært hos legekontoret flere ganger, men kun blitt møtt av forskjellige vikarer.