Per Schrøder

MediSyd A/S

1991

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Per Schrøder er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Schrøder

Beste legen!

Har hatt Dr.Schrøder i 24 år, å kunne aldri tenkt meg å byttet! Han er god i faget, imøtekommende, tillitsfull, lyttende og generellt god å snakke med! Han sender videre til spesialist dersom det er behov for det.
Han tar seg god tid til pasientene, og stresser ikke i en stressa hverdag. Tipp topp! Denne mannen er fantastisk, synes både jeg og hele min familie 😊👍🏽

Min eneste lege, og min beste lege.

Jeg er 30 år gammel å har hatt Per som fastlege så lenge jeg husker, så regner med det er helt siden han ble lege. Jeg har hatt noen vikarer men de er aldri i nærheten. Jeg Stoler 100% på Per og kan snakke med han om absolutt alt, han hjelper også til med ting som ikke handler direkte om sykdom. Denne legen virker aldri stresset og tar seg god tid med deg som kunde. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig lege, og godt lag med barn

Både lege og legesenter er profesjonelle. vennlige og dyktige. De tar meget godt vare på meg som pasient.

En god fastlege

Syner Dr. Schrøder er en god fastlege til alminnelige sykdomstilstander. Forøvrig tar utredning av mer kompliserte tilstander alt for lang tid. Han er heller ikke den mest tilgjengelige og ventetiden er ofte lang.

Lyttende, dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt Schrøder i 10 år som fastlege. Nesten ikke hatt behov for legebesøk før inntil 2 år siden. Legen skrekk. Da ble jeg syk og har hatt behov for mye besøk hos legen. Må jeg si han er takknemlig for. Han tar meg alvorlig og behandle meg deretter. Så all takk til Dr Schrøder for hans måte å være lege på. Jeg er trygg på at han gjør jobben sin. Takk til dr Schrøder fordi jeg er der jeg er i dag.