Per Schrøder

Heimdal Helsehus

Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Per Schrøder er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Schrøder

Veldig dyktig lege, og godt lag med barn

Både lege og legesenter er profesjonelle. vennlige og dyktige. De tar meget godt vare på meg som pasient.

En god fastlege

Syner Dr. Schrøder er en god fastlege til alminnelige sykdomstilstander. Forøvrig tar utredning av mer kompliserte tilstander alt for lang tid. Han er heller ikke den mest tilgjengelige og ventetiden er ofte lang.

Lyttende, dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt Schrøder i 10 år som fastlege. Nesten ikke hatt behov for legebesøk før inntil 2 år siden. Legen skrekk. Da ble jeg syk og har hatt behov for mye besøk hos legen. Må jeg si han er takknemlig for. Han tar meg alvorlig og behandle meg deretter. Så all takk til Dr Schrøder for hans måte å være lege på. Jeg er trygg på at han gjør jobben sin. Takk til dr Schrøder fordi jeg er der jeg er i dag.

Den beste

Som pasient med en kronisk sykdom har jeg den uheldige glede av å ha møtt mange leger, og dr. Per Schrøder er den beste. Han tar seg tid til å lytte til deg, hjelper deg med det som feiler deg eller sender deg videre hvis det trengs. En meget hyggelig, trygg og svært dyktig lege.

Trivelig, dyktig, men ikke så mye på jobb

Denne karen er nok blitt FOR populær. Han er flink og løsningsorientert, har uten tvil faglig tyngde, men desverre er han mye borte. Jeg har blitt fortalt at han har andre arbeidsområder også, men det er mindre viktig for meg. Når jeg trener legen til min sønn hjelper det lite at det er en god forklaring på hvorfor han ikke er der. HAN ER IKKE DER.

Jeg har aldri hatt annet enn positive erfaringer med Schrøder, de gangene jeg har fått tak i ham, er er bare ikke så fryktelig ofte man får tak i ham.

Ellers er Heimdal Helsehus totalt SPRENGT når det gjelder kapasitet. Legetime der kan du omentrent bare glemme å få samme mnd som behovet oppstår med mindre det er snakk om en akkuttime. Akkuttimer er det også ugreit med, men det er kanskje slik det er i Norge nå.

Totalt sett vil jeg si at Schrøder er en over snittet dyktig lege, OM du får tak i ham, men at du generellt sett bør styre unna Heimdal Helsehus. Heimdal Helsehus er det aller dårligste "legesentret" jeg har opplevd, kapasitetsmessig. I snitt ville det for meg vært mer effektivt å beholdt fastlegen min på østlandet.