Per Schrøder

Heimdal Helsehus
Sivert Thonstadsvei 7 7072 Heimdal
Per Schrøder er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Schrøder

Min eneste lege, og min beste lege.

Jeg er 30 år gammel å har hatt Per som fastlege så lenge jeg husker, så regner med det er helt siden han ble lege. Jeg har hatt noen vikarer men de er aldri i nærheten. Jeg Stoler 100% på Per og kan snakke med han om absolutt alt, han hjelper også til med ting som ikke handler direkte om sykdom. Denne legen virker aldri stresset og tar seg god tid med deg som kunde. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig lege, og godt lag med barn

Både lege og legesenter er profesjonelle. vennlige og dyktige. De tar meget godt vare på meg som pasient.

En god fastlege

Syner Dr. Schrøder er en god fastlege til alminnelige sykdomstilstander. Forøvrig tar utredning av mer kompliserte tilstander alt for lang tid. Han er heller ikke den mest tilgjengelige og ventetiden er ofte lang.

Lyttende, dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt Schrøder i 10 år som fastlege. Nesten ikke hatt behov for legebesøk før inntil 2 år siden. Legen skrekk. Da ble jeg syk og har hatt behov for mye besøk hos legen. Må jeg si han er takknemlig for. Han tar meg alvorlig og behandle meg deretter. Så all takk til Dr Schrøder for hans måte å være lege på. Jeg er trygg på at han gjør jobben sin. Takk til dr Schrøder fordi jeg er der jeg er i dag.

Den beste

Som pasient med en kronisk sykdom har jeg den uheldige glede av å ha møtt mange leger, og dr. Per Schrøder er den beste. Han tar seg tid til å lytte til deg, hjelper deg med det som feiler deg eller sender deg videre hvis det trengs. En meget hyggelig, trygg og svært dyktig lege.