Per Schrøder

Autorisasjon (1991)

MediSyd A/S Telefonnummer72 88 77 5572 88 77 ...
Vestre Rosten 79 7075 Tiller
Per Schrøder er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Per Schrøder

Tillitsvekkende og vennlig

Har hatt ham som lege i over 20 år. I en årrekke hadde jeg stort behov for hjelp fra lege. Jeg ble alltid lyttet til og fikk alltid hjelp med det jeg trengte hjelp til.
Han tar seg nok tid til at jeg får på sagt det jeg har behov for, og er alltid profesjonell i sin rolle som lege.
Spesielt hyggelig at han hadde så god kontakt med barna fra de var små og oppover. De har fortsatt hos ham i voksen alder.

Beste legen!

Har hatt Dr.Schrøder i 24 år, å kunne aldri tenkt meg å byttet! Han er god i faget, imøtekommende, tillitsfull, lyttende og generellt god å snakke med! Han sender videre til spesialist dersom det er behov for det.
Han tar seg god tid til pasientene, og stresser ikke i en stressa hverdag. Tipp topp! Denne mannen er fantastisk, synes både jeg og hele min familie 😊👍🏽

Min eneste lege, og min beste lege.

Jeg er 30 år gammel å har hatt Per som fastlege så lenge jeg husker, så regner med det er helt siden han ble lege. Jeg har hatt noen vikarer men de er aldri i nærheten. Jeg Stoler 100% på Per og kan snakke med han om absolutt alt, han hjelper også til med ting som ikke handler direkte om sykdom. Denne legen virker aldri stresset og tar seg god tid med deg som kunde. Anbefales på det sterkeste.

Veldig dyktig lege, og godt lag med barn

Både lege og legesenter er profesjonelle. vennlige og dyktige. De tar meget godt vare på meg som pasient.

En god fastlege

Syner Dr. Schrøder er en god fastlege til alminnelige sykdomstilstander. Forøvrig tar utredning av mer kompliserte tilstander alt for lang tid. Han er heller ikke den mest tilgjengelige og ventetiden er ofte lang.