Axel Christian Sellgren

Charlottenlund Legesenter Mann, 65 år

Autorisert1980

Siste vurderinger av Axel Christian Sellgren

En meget god lege

Sellgren er en meget klok mann, med god evne til å sette seg inn i pasientens tilstand.
Meget enkel å snakke med samtidig som han opptrår meget profesjonelt.
Lytter til deg fullt uansett symptom, før han ev. ytrer sine tanker og meninger om årsak.
Har vært familiens lege i snart 30år, og har ingen negative erfaringer.
Også veldig barnevennlig.

Medmenneskelig

Hatt Sellgren som fastlege i snart 30 år og som kroniker mange besøk. Lege med god kunnskap, tar grep og handler. Kan nok ha sin dårlige dagsform han som oss andre mennesker men er stort sett trivelig, lytter og jeg føler meg godt ivaretatt. Lett å få kontakt med legesenteret og time omtrent på dagen hvis behov.

Trivelig, men tidvis distré/fraværende.

Hatt han som lege i 9år og har merket at det har gått noen år. Men han er alltid trivelig og lytter til det jeg har å si. Generelt god allmenmedisinsk kunnskap og sjekker opp det han ikke kan noe særlig om.
Han har også god forståelse for psykiske sykdommer og utfordringer.
Flink til å henvise om han mener andre har bedre kunnskap enn han selv.
Skriver ikke ut medisiner unødig.
Barnevennlig.

Grei nok.

Litt for interessert i å få deg raskt inn og raskt ut. Men dette gjennomsyrer hele klinikken. (Det er ikke mulig å ringe for å bestille time, man henvises til SMS-tjeneste til 6 kr. pr melding og minst to meldinger, oftest tre. Skammelig. Og ja, jeg har forsøkt å ringe ved åpningstid, og latt det ringe helt ut flere ganger på rad. "Ekspedienter"! Jommen sa jeg smør) Ellers lar Sellgren seg enkelt styre, og godtar raskt diagnoseforslag. Dette synes jeg er greit.

Verdens verste

Arrogant mann som ikke hører på pasienten. Har hverken empati eller alminnelige mellommenneskelige antenner. Styr unna!!!