Eyvind Vaag Senneset

Autorisasjon (1982)

Eyvind Vaag Senneset er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Eyvind Vaag Senneset

Støttende og koselig

Eyvind er en god fastlege som har fulgt meg opp nøye. Han er en fastlege som ser pasienten og er alltid hyggelig og punktelig.

Tilgjengelig, hyggelig og trygg lege!

Eyvind er en erfaren, kunnskapsrik og trygg lege. Han er ærlig, leser pasienten godt, har godt humør, er lun, sjekker inn hvis man er sykemeldt eller er i en vanskelig livssituasjon, har et godt klinisk blikk, kjenner legestanden i Trondheim godt og er generelt en lege man kan si det som det er til.

Det eneste jeg ønsker å dele er parkeringsmulighetene. Det har aldri vært ledig parkering på merkede plasser ved legesenteret. Man må beregne god tid til å finne parkering, og det er som oftest ledig gateparkering i Ilsvika ved Coop/Rema 1000 som reguleres og må betales for. Ha i minne at man potensielt må gå et lite stykke (som ikke er noe problem for de fleste, men det kan være greit å vite). Ønsker at legesenteret kan levere ut parkeringsbevis til de plassene som er til pasienter og at det da er rask turnover, tror parkeringene benyttes av andre enn pasienter i lengre perioder enn der en pasient er inne på legebesøk.

Anbefales!

Utrolig flink fastlegge. Veldig god lytter, god kommunikasjon, følte meg hørt og tatt på alvor. Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig lege

Altid hjelpsom lege
Stiller altid opp for pasienten
Har hjulpet meg mange ganger
Jeg har stor tillit til legen

Kunnskapsrik, ærlig og trygg

Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Han er kunnskapsrik, har lang erfaring, rask til å forstå og finne løsninger. Liker at han er rett frem og sier hva han mener, samtidig som han er rolig, forståelsesfull og trygg. Masse humor har han også :)