Andreas Tandberg

Bekkestualegene DA
Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Andreas Tandberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andreas Tandberg

Dyktig lege, men uhøflige og lite vennlige assistenter!

Dr. Tandberg er faglig dyktig og veldig hyggelig, men en må belage seg på å ha god tid i prosessen. Det blir ofte lang tid på venterommet, og det kan ta mange uker før det er ledig time. Legesekretærene/assistentene er uhøflige og lite imøtekommende. Det er veldig synd, for slik var det ikke før. Jeg gruer meg nå for å ringe dit, fordi de er så lite hjelpsomme! Man burde ikke jobbe som legesekretær hvis man ikke kan takle stress, og kan være imøtekommende mot pasienter! Vi som pasienter er på legekontoret fordi vi trenger hjelp, og det tar ikke lengre tid å være hyggelig enn å være sur....

Utilgjengelig

Dyktig lege, men veldig, veldig vanskelig å få tak i ! Han er stort sett alltid fullbooket og det er vanskelig å få time innen mange uker, hvis man ikke er så heldig å få akutt-timen som deles ut kl 0800!

Dyktig lege

Har brukt Dr Tandberg i mange år nå. Veldig hyggelig mann som virker meget kunnskapsrik i faget sitt.

Solid og god fastlege

Dr Tandberg kan være vanskelig tilgjengelig, men han stiller opp når det trengs. Han presser inn akuttimer som gjør at det nesten alltid er ventetid. Likevel tar han seg tid til å lytte. Han tar pasientens opplevelser på alvor og sender videre til spesialist hvis han er i tvil. Han virker faglig flink. Han er ikke sånn som sykmelder uten videre, men foretar en grundig vurdering. Jeg er veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått av ham i snart 20 år.

Dårlig kundebehandler

Legen er vanskelig å få kontakt med
Svarer ikke på telefon
Virker overarbeidet