Andreas Tandberg

Bærumsveien 206 1357 Bekkestua
Tlf: 67 11 33 66 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andreas Tandberg er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Andreas Tandberg

Dyktig lege, men uhøflige og lite vennlige assistenter!

Dr. Tandberg er faglig dyktig og veldig hyggelig, men en må belage seg på å ha god tid i prosessen. Det blir ofte lang tid på venterommet, og det kan ta mange uker før det er ledig time. Legesekretærene/assistentene er uhøflige og lite imøtekommende. Det er veldig synd, for slik var det ikke før. Jeg gruer meg nå for å ringe dit, fordi de er så lite hjelpsomme! Man burde ikke jobbe som legesekretær hvis man ikke kan takle stress, og kan være imøtekommende mot pasienter! Vi som pasienter er på legekontoret fordi vi trenger hjelp, og det tar ikke lengre tid å være hyggelig enn å være sur....

Utilgjengelig

Dyktig lege, men veldig, veldig vanskelig å få tak i ! Han er stort sett alltid fullbooket og det er vanskelig å få time innen mange uker, hvis man ikke er så heldig å få akutt-timen som deles ut kl 0800!

Dyktig lege

Har brukt Dr Tandberg i mange år nå. Veldig hyggelig mann som virker meget kunnskapsrik i faget sitt.

Solid og god fastlege

Dr Tandberg kan være vanskelig tilgjengelig, men han stiller opp når det trengs. Han presser inn akuttimer som gjør at det nesten alltid er ventetid. Likevel tar han seg tid til å lytte. Han tar pasientens opplevelser på alvor og sender videre til spesialist hvis han er i tvil. Han virker faglig flink. Han er ikke sånn som sykmelder uten videre, men foretar en grundig vurdering. Jeg er veldig fornøyd med den oppfølgingen jeg har fått av ham i snart 20 år.

Dårlig kundebehandler

Legen er vanskelig å få kontakt med
Svarer ikke på telefon
Virker overarbeidet
Hans assistenter er uhøflige

Utilgjengelig

Veldig lite tilgjengelig, men virker flink og interessert

Veldig god fastlege!

Han er alltid veldig hyggelig, og tar seg tid til deg. Har til og med tatt meg i mot før åpningstid ved behov. Får alltid time på dagen, om det haster, men eller må man vente et par uker.
Blir nesten bedre bare av en prat med Andreas :-)

Empatisk og tydelig

Empatisk, men tydelig. Ydmyk og viser innsikt i egne begrensninger

Engasjert og faglig dyktig

en lege som alltid tar seg tid til pasientene sine, viser interesse og virker å være faglig flink! En lege som yter service!

Profesjonell og omtenksom

og om han ikke kan ta imot, har legekontoret hans flere andre dyktige leger

Oppegående, oppdatert og interresert legs

Så fornøyd med å ha Tandberg som min fastlege. Alltid blid og fornøyd. Han tar seg tid til meg som pasient. Flink til å lytte, og kommer ikke med formaninger. Han virker også veldig oppdatert på det siste innen medsinsk forskning.

Veldig flink og høflig

Jordnær og lyttende lege som (nesten) alltid har et godt humør. Alltid en fornøyelse!

Trygg, vennlig, rolig og samvittighetsfull

Familien har brukt ham i en årrekke. Han tar seg tid, sier klart i fra når han mener andre (spesialister) er de mest kompetente til å vurdere saken - og han deler ikke ut medisiner i utrengsmål. Bare når han mener at det faktisk er nødvendig.

Hvis det er en hastesak, får man time på dagen hvis man ringer tidlig. Men for ting som kan vente - må man vente - det kan fort være et par uker.

God lege - håpløst å få kontaket

Ingen sak når du har fått time og kommet innenfor døra. Faglig bunnsolid og trivelig. Men håpløst når du skal ringe og komme i kontakt.

Slik leger skal være

Lyttende. Vennlig. God tid. Dannet og en lege av den gamle skole