Tore Singsås

Megardsvegen 6A 7320 Fannrem
Tlf: 72 48 65 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tore Singsås er en av 11 fastleger i Orkdal

Siste vurderinger av Tore Singsås

Tydelig. Grundig. Faglig sterk. Engasjert.

Trygghet og høyt fagnivå.
Ryddig, systematisk og autoritær som gir en tillitskapende relasjon mellom pasient og behandler.

En lege som bør fornye seg

En lege som er god til å snakke om alt annet enn det man oppsøker legesenteret for. Slurver med oppfølging av medisiner og undersøkelser. Dette går bra så lenge man ikke trenger god oppfølging

En lege for folket

Denne legen hører deg.
Han husker deg meget godt.
Ser deg og er ikke overivrig på å utgi all mulig medikamenter.
Har hatt legen hele livet, har byttet en gang, vil aldri bytte fra Tore noe mer.

stresset å fraværende

Er fraværende i mange sammenhenger og dårlig til å lytte på det jeg som pasient prøver ta opp

Mistet tilliten

Hadde denne legen som fastlege. Hadde ikke noe å utsette før jeg måtte ha oppfølging etter sykdom. For meg var situasjonen alvorlig og vanskelig. Da vil du helst bli snakket med og ikke om. Mistillit av den karakteren bør ikke forekomme.Fleipen og lite seriøs.
Har nå fått en lege i Orkdalen som viser respekt og ser pasientene

Forskjellsbehandler sine pasienter

Behandler pasienter ut fra status. Fikk merke dette veldig godt etter at jeg skiftet jobb. Glemmer lett og veldig ofte dekker han seg selv bak mindre troverdige forklaringer. Har hatt han som min lege i 20 år, å trodde faktisk ikke at det gikk an å få så god hjelp som jeg har fått etter skifte. Anbefaler alle som føler det samme om å ta steget å skifte lege

Stoler 100 % på !

Har hatt han som fastlege i hele mitt liv og er nå også fastlege for min datter. Kjempe flink i faget sitt og husker deg når du kommer innom. Han har humor og snakker rett fra levra ! dette er positive egenskaper som lege og er takknemlig for den gode kontakten jeg har med han. Han ringer tilbake etter stengetid for å prate om det jeg lurer på og order legetime hurtig ved behov. Kjapp med henvisning om det er noe han er usikker på. Toppkarakter !

DÅRLIG LEGE

Har hatt han som lege i snart 17 år,humørsyk og fraverende,og ikke flink til og lytte til folk,for når du prater til han,sitter han og skriver på datan,du føler jo at han ikke hører deg.han har hjulpet meg med mye,men har byttet til verdens beste lege,den legen lytter og er behagelig og prate med.Anbefaller ikke han jeg nei

Orkdals beste lege!

Har vært min fastlege i snart 30 år. Oser av kunnskap og erfaring. Følger opp pasientene grundig. Kan mer enn mange spesialister! Et forbilde for oss yngre leger!
Slike leger finnes det dessverre for få av!

En virkelig LEGE

Distriktets beste lege. Forståelsesfull, kunskapsrik og dyktig. Har vært min faste
lege i over 30 år. Anbefales.

Flink

Tore er en meget trivelig fastlege som jeg gjerne anbefaler til andre.

Bra!

Grei, og med god kunnskap. Virker kunnskapsrik. Kan kanskje virke litt "tøff" for noen. Har hatt han over lang tid og føler at han kjenner meg og mine sykdommer, Jeg er meget godt fornøyd

Useriøs

Hører sjelden på hva pasienten sier. Henviser sjelden. kommer med mange useriøse komentarer. bestemt.

Forståelsesfull

Her er det en lege som har forståelse for sykdomsbildet som blir presentert. han snakker "rett fra levra" og det paser meg godt. Behagelig og forståelsesfull videresende til spesialist der det er nødvendig.

En lege som snakker et tydelig og forståelig språk.

Tar pasienten på alvor. Rask til å viderehenvise hvis nødvendig.

Dyktig

Grundig, flink lege som jeg har full tillit til. Dessuten er det et veldig trivelig personale som arbeider som helsesekretærer på Fannrem legekontor,

Fantastisk engasjerende lege som alltid har tid til sine pasienter.

Lege med innsikt og kunnskap. Erfaren og faglig oppdatert. Tar pasienten på alvor. Gir gode råd og veiledning. Oppmerksom

Trygt

Kunnskapsrik, bryr seg og inngir trygghet. Vært min lege i mer enn 25 år. Kjører gjerne over Hemnekjølen ja.

Kunnskapsrik lege

Har vært min fastlege i mere enn 20 år. Han er kunnskapsrik og dyktig. Han anbefales.