Einar Skjegstad

Flatåsen Legesenter DA

1986

Siste vurderinger av Einar Skjegstad

Trygg

En trygg og dyktig lege som er lett å prate med, lytter og tar deg på alvor
Viser empati og drar deg med i samtalem

Grundig, lyttende og seriøs

Har hatt Einar som min fastlege i bortimot 30 (?) år. Byttet lege for ett år siden på grunn av en av legesekretærene som var svært avvisende og arrogant. (Mulig at hun var ny). Angrer stort på at jeg byttet.

Beste legen jeg har vært hos

Einar har vært min lege siden slutten på 80 - tallet og jeg kan ikke få uttrykt godt nok hvor fornøyd jeg er med ham. Han er faglig dyktig, lett å prate med, humoristisk,
seriøs og beroligende. Han tar seg god tid og er derfor alltid for sen til neste time. Men det tilgir jeg ham.

Den beste legen æ har hadt

Han er en virkelig lytter å kan fage sitt godt. En fantastisk god lege

Den absolutt beste legen

Jeg har hatt Einar som min fastlege i 28 år (jeg er 33 år). Han har fulgt meg gjennom tragedie og glede. Har en kompleks helse som har krevd mye oppgjennom årene. Han er også fastlegen til min 11 år gamle sønn. Einar er eksepsjonelt god i jobben sin. Gjennom empati, forståelse, kunnskap og effektivitet gjør han seg vel fortjent til å bli omtalt som "Den beste av de beste". Han er psykolog like mye som en spesialist i allmennmedisin. Ser absolutt ikke fram til og måtte bytte lege.

Grundig og genuint interessert

Har brukt Einar siden jeg ble gravid med førstemann for 24 år siden. Har en kompleks helse, og da er legen alpha omega. Han stiller opp, er grundig i undersøkelsene sine, henviser videre når det er behov for det, gir seg ikke før svar foreligger og er ikke disse tilfredsstillende, ja så går han nye runder. I tillegg til å ta pasienten på alvor, har han også mye psykologisk innsikt. Dette innebærer at har man kommet inn på en blindspor, er han utrolig flink til å få deg til å tenke nytt. Krav settes til bedring av egen helse, men det er i forståelse med deg som pasient.
En bedre lege er jeg overbevist om ikke finnes, og ser med gru fram til den dagen man må se seg om etter en ny.
Er du villig til å stå på venteliste, nøl ikke, denne her er verd å vente på !

PS i min vurdering mtp ventetid på venterom, kan dette ta lang tid. Det er prisen man betaler for å ha en lege som er grundig og som har tid til hver enkelt pasient. Derfor ikke negativt for meg.

Tar meg alltid på alvor

Har aldri opplevd å bli avvist. Stor evne og kreativitet for å løse "problemer". Bryr seg. God tid, selv om det er travelt.

FAGLIG DYKTIG

Dyktig å være lege ifht. "kropp", men også utrolig dyktig innenfor psykologi! Kan å kommu
nisere den mannen. Anbefales!!!

Utrolig fornøyd

Utrolig fornøyd med han. Har hatt han siden jeg var født, synd at han er alt for populær. Jeg måtte tilslutt bytte legekontor da han aldri var ledig da jeg trengte time. Men takk for de 22åra :)

Kan ikke få bedre lege enn dr Skjegstad

Er 100 % fornøyd med dr Skjgstad. Fink til å sende deg videre til utredning om det er noe som man føler er galt. Nøye med å å følge opp med blodprøver og blodtrykk.
Ikke minst lyttende .

Ekstremt koslig lege

Ble byttet over til Einar. Han er en ekstremt hyggelig lege og er ikke redd for å spørre deg om hva du har planlagt videre, enten det er jobb eller skole så spør han og virker interessert. Han henvender deg fort om det er noe han vil andre skal se på og er ikke redd for å gå inn i detaljerte forklaringer skulle det være noe du ikke forstår. Anbefales

inkluderende og tar mine spørsmål på alvor,forklarer alltid nøye

har alltid god tid og lytter til det jeg sier, føler jeg kan spørre om "alt"

Setter seg inn i din situasjon.

Synes at han er en topp lege, hvis han er usikker på ting er han kjapp med å henvise deg videre for å få deg utredet. Han er utrolig til å få din tilitt og setter seg godt inn i din situasjon som pasient. Dette er en lege som du føler bryr seg, og som du kan snakke med alt om. Han tar deg seriøst. og vil komme til bunns i ting istedet for å dvele ved ting. Nok en gang, en super person.