Einar Skjegstad

Flatåsen Legesenter DA

1986

Siste vurderinger av Einar Skjegstad

Beste legen som finnes

Jeg har hatt Einar Skjegstad i over 30 år og han er den beste legen ever!!! Han lytter og ser deg både som person og når det gjelder sykdomsbilde. Du føler virkelig at du blir ivaretatt her. Sånn har han alltid vært fra første stund. Han lytter og undersøker og husker ting dere har snakket om tidligere. Vet at han nå trapper ned dessverre men skulle ønske du ikke sluttet noen gang, vet ikke hva jeg skal gjøre uten din eiegode støtte.

Ikke slutt!!!!

Har hatt han som lege leeeeenge...over 30 år og det finnes ingen som han. Han ser deg, han hører på deg og som ikke overkjører deg, og ikke minst...han respekterer deg!

Trygg

En trygg og dyktig lege som er lett å prate med, lytter og tar deg på alvor
Viser empati og drar deg med i samtalem

Grundig, lyttende og seriøs

Har hatt Einar som min fastlege i bortimot 30 (?) år. Byttet lege for ett år siden på grunn av en av legesekretærene som var svært avvisende og arrogant. (Mulig at hun var ny). Angrer stort på at jeg byttet.

Beste legen jeg har vært hos

Einar har vært min lege siden slutten på 80 - tallet og jeg kan ikke få uttrykt godt nok hvor fornøyd jeg er med ham. Han er faglig dyktig, lett å prate med, humoristisk,
seriøs og beroligende. Han tar seg god tid og er derfor alltid for sen til neste time. Men det tilgir jeg ham.