Tone Dorthe Sletten

Tlf: 73 80 95 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tone Dorthe Sletten er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Tone Dorthe Sletten

Får ting gjort

Min fastlege i 8 år, og erfaringene mine stemmer med samtlige uttalelser lest her. Positive som negative.

Dette er en spesiell lege. Garantert feil for mange, men perfekt om man liker typen. Hun kan virke skremmende ved første øyekast, og hun kaster ikke bort tiden med tørrprat. Direkte i uttalelsene, og kan oppfattes nesten frekk. Hun er alltid forsinket og travel.

Ser du forbi dette, legger inn ventetiden som en pust i bakken, og lærer henne bedre å kjenne (og motsatt- hun lærer deg å kjenne)- så har du skaffet deg en lojal, smart, kvikk og morsom fastlege med kunnskap og bein i nesa. For en ting skal sies- hun ordner opp og får ting gjort. For meg har hun vært en uvurderlig støttespiller, som jeg føler spiller på mitt lag. Hun lytter og tar mine utsagn på alvor, og det ordner seg nesten alltid slik jeg hadde ønsket på forhånd. Samtidig er hun ikke redd for å korrigere mine forslag når jeg er på villspor- ofte kort og brutalt, men med et glimt i øyet- om man tør se opp. Jeg liker henne, og er glad jeg ikke lot meg skremme de første årene.

Den beste!

Jeg har hatt Tone som lege i nå snart tolv år. Jeg får alltid hjelp med det jeg trenger hjelp til. Ja, man må vente litt for å få komme inn noen ganger, men når jeg er inne til time gjør hun alt hun kan for å hjelpe meg. Hun alene er en grunn til at jeg ikke vil flytte fra Trondheim. En dyktig, tydelig og god lege!

Imponert

Jeg har vært hos Tone i et halvt år. Jeg er imponert over hvor langt hun strekker seg for å hjelpe pasientene. Hun er kanskje ei travel dame, men når det virkelig gjelder- så er hun der og ordner opp! Tusen hjertelig takk. Hilsen ei veldig veldig takknemmelig dame.

Fantastisk!

Tone har fulgt meg gjennom oppturer. Det blir en del venting hos Tone, men det er helt greit. Jeg vet at jeg får den tiden jeg trenger når det er min tur. Jegliker at Tone er direkte og ikke jatter med når det trengs.

Legen for meg.

Tone har vært min lege i mange år. Ja, det kan være vanskelig å få en planlagt time og ja ventetid er ikke uvanlig. MEN disse kan begrunnes med at hun gir deg tid når du har behov for det, hun ringer om det er behovet, hun deltar på samarbeidsmøte ved behov, disse tar tid også. Ærlig sagt vet jeg ikke hvordan det hadde gått med meg uten den støtte jeg har fått gjennom en lang periode med fravær av helse. Ja hun kan være direkte, men bare når jeg har behov for det. Hun investerer masse i sine pasienter og da synes jeg at vi skal være rause. Ikke alltid man får det man vil kanskje, men det man trenger! Jeg frykter å måtte finne en ny fastlege da jeg tror neppe jeg finner en lege som jeg vil stole på like mye.