Marit Beate Smetbak

Klæbu Legesenter AS Kvinne, 49 år

Autorisert2000
Ledige plasser 70 av 1125
Vil du bytte til denne fastlegen?

Klæbu Legesenter AS

Tine Bugges vei 1A 7540 Klæbu
Marit Beate Smetbak er en av 5 fastleger i Klæbu

Siste vurderinger av Marit Beate Smetbak

Meget Go lege, kan sitt fag

Meget dyktig lege. Har fått meget god hjelp avhenne så no savnes du her. Så no må du Komme tilbake 😄

Flink lege med god kunnskap

Flink lege med god kunnskap. Tar pasient på alvor og følger opp i etterkant når det er nødvendig. Hyggelig å snakke med. Er flink til å kommunisere med barn.
Og best av alt; fokuserer på pasient, ikke på pc-skjermen. Anbefales !!

Svært dårlig!

Ringer svært sjelden tilbake når man legger igjen beskjed om att det er noe akutt, alvorlig! Tar verken tid til pasienten eller ting på alvor , gir fort opp når det gjeld å hjelpe pasienten med de alvorlige problematikkene,
(henvisning osv) kjefter alle gongene jeg har pratet med henne og fikk en opplevelse att hun jobber imot meg også. Har vært borti mange brae,gode og dårlige folk, kan skille forskjellen ganske raskt etter noen ganger! Anbefaller ingen på det sterkeste å få denne "legen".

Tar seg tid til pasienten.

God å kommunisere med. Når jeg er der tar hun seg tid til å høre på det jeg har å si, tar meg på alvor og stresser ikke med å få meg ut av kontoret. Profesjonell og trivelig.

Trivelig, kunne vært bedre på å henvise

Hyggelig og trivelig dame som har masse kunnskap om fag innen enkelte områder, men som kunne ha vært bedre på å henvise videre. Savnet å bli tatt mer på alvor, lyttet til, og ikke bli ledd av. Kunne vært bedre på å ta initiativ til prøver og å finne ut årsaken, gå mer i dybden. Veldig hyggelig, men for overfladisk for meg. Jeg byttet endelig til slutt lege etter å ha vært hos henne i altfor mange år. Det skjedde ingen positiv endring iløpet av tiden, annet enn at tilstanden ble verre. Dyktig på tid. Om du trenger forståelse når det gjelder hele deg, kan det være lurt å velge en annen lege.