Ola Storrø

Tlf: 73 83 19 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ola Storrø er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ola Storrø

Styr unna denne legen

1. Jeg satt i 2 timer å ventet på legetime fordi legen tok ekstra lang pause.
2. Legen nekter å skrive ut nødvendige medisiner
3. Legen avbryter pasienten veldig ofte.
4.Legen sa han ikke kunne hjelpe meg mer. Da jeg gikk til en annen lege hadde han mange flere løsninger.
5. Det virker ikke som legen har kompetanse innenfor flere områder.
6. Jeg har studert i 5 år. På et skjema krysset legen av at jeg ikke kunne studere (Har bestått alle fag med gode karakterer. Tapte over 20 tusen kroner på dette, og jeg er fattig student!

Styr unna denne legen!

God og trygg

Faglig dyktig lege som alltid lytter til deg og forklarer situasjonen slik at den blir helt klar for deg. Har vært innom ham tre-fire ganger i løpet av de siste to årene og har fått svært god behandling. Tar seg god tid og spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med før timen avsluttes. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen at jeg hadde

Jeg har gått til Ola i 5 år. Han er veldig tålmodig, han forklarer vel situasjonen, hører deg, gjør hele nødvendig at du er trygg og ok når du forlater kontoret hans. Har begge mine to barn der, og han er veldig flink med barna også.

Topp lege!

Veldig flink på alle punkter. snakker så du forstår, forklarer godt. Han bruker god tid på deg og er flink til å forstå deg som pasient. Anbefales virkelig.

Den beste lege

Som lege må være: alltid har tid for å lyte, forklarer alt: føler seg veldig trygd og frisk etter besøk

Medmenneske

Har hatt han som lege i noen år. Kan være kort, men føler som oftest at jeg får sagt og svar på det jeg lurer på. Man må gjerne vente 30-45 min , da han ofte er forsinket. (Liker å tro at det er for at han bruker tiden på noen som trenger det , da også jeg har brukt lengre tid noen ganger)

Han er en veldig trivelig lege, som tar meg på alvor. Mye kunnskap og forståelsesfull som gjør konsultasjonen verdt å vente på .

Flink lege

Empatisk, lyttende og faglig sterk. Ikke redd for å kalle en spade for en spade

Kunnskapsrik, men viser liten forståelse og gir få/ingen råd

Veldig kunnskapsrik og hyggelig lege.

Men, han har antageligvis for mange pasienter. Oppleves som en "samlebåndslege" med liten tid. Han virker stresset og sitter ofte bare å skriver på pcen og lytter med et halvt øre. Bagatelliserer ofte problemer og lytter ikke til det du sier. Henviser sjelden til spesialist, selv om det er nødvendig.

Er ikke like god til å komme med konstruktive råd og tilbakemeldinger.

Kan oppleves som litt krass.

Jeg byttet til en annen lege.

Lege med gode sosiale evner

Storrø er uten tvil den legen jeg har vært mest fornøyd med, gjennom en lang sykehistorie.

Han ser an pasienten og tar seg den tiden som kreves. Jeg ser at han omtales som tidvis "kort og streng" noen steder her, men det har jeg kun opplevd når jeg som bekymret pasient trenger klar beskjed om hva som krever oppmerksomhet - og hva som ikke fortjener bekymring. Storrø er en faglig dyktig lege, og et sosialt kompetent menneske!

Jeg har full tillit til at jeg bli tatt på alvor når det trengs, og at han trekker riktig medisinsk konklusjon.

Takk til dr. Ola Storrø !

Ola storrø er den beste legen jeg noen sinne har hatt. Klok, lydhør, hjelpsom, profesjonell.
Han kan anbefalles på det varmeste. Jeg har hatt gleden av ham i mange år.
Alltiid positive og oppmuntrende konsultasjoner.
Han hjelper meg utover det man kan forvente.

Han er vel en som bryr seg og lytter til hva du vil ha svar på.

Har hatt Ola som lege ei god stund og føler at han tar meg på alvor og lytter til hva jeg sier. Lett å prate med samtidig som han er klar på hva han sier og mener hva han vil gjøre. Veldig fornøyd og har ingen ting å klage på.
Tar avgjørelser på en måte som jeg setter pris på.

Min favorittlege

Ola er en lege som tar seg tid til å prate skikkelig med pasienten og legger praten på et nivå jeg forstår. Her er ikke klippekort på medisiner eller henvisning til spesialist, men når behovet er reelt opplever jeg at han gir gode råd

Ved en anledning har jeg opplevd at han for snart konkluderte med at min datters skolefravær nok skyldtes høyt aktivitetsnivå på fritiden, Andre faktorer burde også være vurdert.

En annen gang har jeg opplevd at henvisning til psykolog ikke ble prioritert av uten at jeg fikk tilbakemelding om dette før ved et besøk lenge senere.

Effektiv og flink

Han er ikke min lege, men jeg har vært på to hastetimer hos han og vært veldig fornøyd. Han virker litt "streng", men det syns ikke jeg gjør så mye. Han er effektiv og tar tak i problemene. Har følt meg rettferdig og godt behandlet.

han er en lege som vil bli kjennt med pasijenten først

først når jeg kom til ola så virket han kvass men etter at jeg har blit kjennt med han så er han den snilleste å flinkeste legen æ har hat, tusen takk for all den hjelp du gjir meg.

Greit

Han har mye kunnskap og man merker fort at han vet hva han snakker om. Han er dessverre veldig travel og vil få ting unna veldig fort, noe som kan bli litt ekkelt om man er pasient.
Han kan jobbe litt med kommunikasjonsbiten.
Jeg har også ALLTID opplevd å måtte vente MINST 45 minutter etter timen, før jeg får komme inn.. litt irriterende

Svært dyktig og lyttende

Har hatt Storrø som fastlege en stund nå og syns absolutt at han er flink til å ta meg på alvor. Han tar tak i problemene og henviser meg til spesialister når det er behov for det. Han tar seg tid til å lytte og gi tilbakemelding selv om han er forsinket og det er flere ventende pasienter. Han forklarer grundig hva han mener feiler meg og gir meg mulighet til å reflektere over det selv.

Bagatalliserer plager

Kan virke som han er på bølgelengde, og en man kan få kontakt med. Han spør og hører etter. Fokus på pasienten. Men for min del opplevde jeg det ikke som god lytting. Han er svært røff, og bagatalliserer fort og rådene blir deretter. Sterk i sine meninger, overtalende, og litt enkel i sine analyser. Lite villig til å gå undersøkende til verks om man har diffuse plager som man må komme til bunns i for å bli frisk.

Helt ok, litt travel

Blir møtt med mulighet for å presentere mine problemer, og blir sendt videre til spesialist dersom han anser det nødvendig. Kan diskutere faglige spørsmål med ham. Føler at han tar seg tid til å snakke med meg, også dersom det er lang ventetid på kontoret. Ønsker å normalisere og bagatellisere mindre plager, men tar hovedspørsmål for timen alvorlig og svarer på andre spørsmål dersom tid til det. Bruker moderat tid på data.

Veldig flink

Hyggelig og imøtekommende, tok seg tid til å snakke litt om hvem jeg var og hva jeg drev på med.