Ola Storrø

Edda Legesenter DA

1984

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Ola Storrø er en av 176 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ola Storrø

Dårlig (vikar)

Ikke fastlegen min, så skal ikke uttale meg så mye om han, men min opplevelse med han var ganske dårlig. Fastlegen min var på ferie og jeg hadde et akutt problem så jeg fikk derfor komme inn til han samme dag som jeg ringte legekontoret. Det var jeg selvfølgelig svært fornøyd med, men måten han prøvde å hjelpe meg på var utrolig skuffende og dårlig.

Jeg mistenkte at jeg hadde blitt smittet av herpes i munnen, og måtte først ta en blodprøve. De tok ingen prøver av selve sårene i munnen noe jeg reagerte på men dessverre ikke sa fra om. Gikk ut på venterommet igjen og ble innkalt til Storrø kort tid etter. Der får jeg beskjed om at det var herpes. Ikke på grunnlag av blodprøven, men han mente at det ikke var noe tvil etter å kun ha sett i munnen min. Men han kunne ikke svare på hvilken type det var eller noe... Fikk en munnskyll som fungerte veldig bra og sårene var borte i løpet av to dager. Ringte deretter legekontoret igjen og spurte om de hadde fått svar på blodprøven. Da fikk jeg beskjed om at blodprøven tok de bare for å utelukke at sårene i munnen skyldtes en infeksjon. Så nå sitter jeg her helt uvitende om det faktisk var herpes og eventuelt hvilken type! Veldig synd..
Syns absolutt de skulle tatt prøve av sårene for å finne ut om det faktisk var herpes eller ikke. Nå må jeg bare vente med klump i magen og se om det kommer et nytt utbrudd eller ikke...
Virket veldig uprofesjonelt.

Trygg og kunnskapsrik!

Legen er flink og lytte , tar seg tid å spørre hva jeg kommer for, føler meg trygg hos den legen .Han er alltid blid og godt humør.

Styr unna denne legen

1. Jeg satt i 2 timer å ventet på legetime fordi legen tok ekstra lang pause.
2. Legen nekter å skrive ut nødvendige medisiner
3. Legen avbryter pasienten veldig ofte.
4.Legen sa han ikke kunne hjelpe meg mer. Da jeg gikk til en annen lege hadde han mange flere løsninger.
5. Det virker ikke som legen har kompetanse innenfor flere områder.
6. Jeg har studert i 5 år. På et skjema krysset legen av at jeg ikke kunne studere (Har bestått alle fag med gode karakterer. Tapte over 20 tusen kroner på dette, og jeg er fattig student!

Styr unna denne legen!

God og trygg

Faglig dyktig lege som alltid lytter til deg og forklarer situasjonen slik at den blir helt klar for deg. Har vært innom ham tre-fire ganger i løpet av de siste to årene og har fått svært god behandling. Tar seg god tid og spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med før timen avsluttes. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen at jeg hadde

Jeg har gått til Ola i 5 år. Han er veldig tålmodig, han forklarer vel situasjonen, hører deg, gjør hele nødvendig at du er trygg og ok når du forlater kontoret hans. Har begge mine to barn der, og han er veldig flink med barna også.