Ola Storrø

Håkon Jarls Gt 11 7030 Trondheim
Ola Storrø er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ola Storrø

God og trygg

Faglig dyktig lege som alltid lytter til deg og forklarer situasjonen slik at den blir helt klar for deg. Har vært innom ham tre-fire ganger i løpet av de siste to årene og har fått svært god behandling. Tar seg god tid og spør alltid om det er noe mer han kan hjelpe med før timen avsluttes. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen at jeg hadde

Jeg har gått til Ola i 5 år. Han er veldig tålmodig, han forklarer vel situasjonen, hører deg, gjør hele nødvendig at du er trygg og ok når du forlater kontoret hans. Har begge mine to barn der, og han er veldig flink med barna også.

Topp lege!

Veldig flink på alle punkter. snakker så du forstår, forklarer godt. Han bruker god tid på deg og er flink til å forstå deg som pasient. Anbefales virkelig.

Den beste lege

Som lege må være: alltid har tid for å lyte, forklarer alt: føler seg veldig trygd og frisk etter besøk

Medmenneske

Har hatt han som lege i noen år. Kan være kort, men føler som oftest at jeg får sagt og svar på det jeg lurer på. Man må gjerne vente 30-45 min , da han ofte er forsinket. (Liker å tro at det er for at han bruker tiden på noen som trenger det , da også jeg har brukt lengre tid noen ganger)

Han er en veldig trivelig lege, som tar meg på alvor. Mye kunnskap og forståelsesfull som gjør konsultasjonen verdt å vente på .