Ola Storrø

Edda Legesenter DA

Autorisasjon (1984)

Edda Legesenter DA Telefonnummer73 83 19 0073 83 19 ...
Olav Trygvasons gate 35 7011 Trondheim
Ola Storrø er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Ola Storrø

Trygg, forståelsesfull og tar tak

Jeg har aldri hatt en så bra lege som Ola, han har hjulpet meg og mine nære. Dette er en fastlege du virkelig kan stole på. Det er god kommunikasjon, og han bryr seg om pasientene sine. Man føler seg trygg, i tillegg til at man får den hjelpen man trenger. Uansett hva det skulle være. Dette er en fastlege som tar tak i ting, og er ikke redd for å si ifra. Tusen takk Ola, for alt det du gjør.

Dyktig lege!

Akkurat som en lege skal være. Veldig flink til å forklare og godt humør hele veien. Tar seg alltid god tid og lytter til hva jeg har på hjertet.

Engasjert og dyktig

Hører på pasienten og har satt seg inn i mine diagnoser.behøver ikke og fortelle hva som feiler meg.

Toppen lege!

Har ikke kunnet ønsket meg bedre lege. Så trygg, blid og grundig. Alltid godt humør og masse humor. Masse erfaring og man føler virkelig at man er i trygge hender.

Seller deg ikke en bil når du trenger et par sko.

Han er min andre fastlege her i Norge, og jeg er veldig fornøyd. Han lytter, spør når han føler han mangler informasjon, og er forsiktig i medikamentbruk, noen som jeg liker godt. Så skrev han en gang ut et resept for barnet mitt, men var klinkende klar i at det var noen for nødstilfelle, og jeg skulle bare tå det i bruk hvis det var uunngåelig. Hvis du er ut etter å få en bunke med medikamenter for din forkjølelse kommer du nok ikke til å like ham, men jeg synes det er så flott.