Nils Peter Sundt

Lade Legesenter AS

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Nils Peter Sundt er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nils Peter Sundt

En solid og kunnskapsrik lege

Har hatt Sundt som lege i mange år. Han er kunnskapsrik og oppdatert, god til å lytte. Føler meg trygg med hans vurderinger.
Selv om Lade ikke er i min bydel, prioriterer jeg en god lege, selv om det der ett stykke å sykle.

Sundt er Topp lege , tommelen Opp👍🏻

Jeg har hatt Sundt i 30 år. Han er kjapp,effektiv,flink og lytter.
Passer meg helt utmerket. Anbefales !
Synes at det blir mye pepper på sekretærene her. Jeg ser de har en travel hverdag med blide og sure pasienter. Ikke alltid like greit for dem heller.Jeg synes de gjør en bra jobb. Tommelen opp til de også .

Glad for å ha han som min fastlege

I de 12 år jeg har hatt Sundt som min fastlege har jeg blitt møtt med faglig dyktighet og medmenneskelighet/omsorg. Føler meg trygg på at han følger opp når det trengs.

Eneste minuset med legekontoret er helsesekretærene som fremstår sure og lite forståelsesfulle, dessverre. Men det velger en å overse pga god fastlege

Meget Bra

Meget dyktig. Forståelsesfulle, bruker den tiden jeg føler jeg har behov. Har hatt ham lenge og vært veldig fornøyd hele tiden.'

Godt fornøyd !

Vært min fastlege over 30 år, var lett deprimert en kort periode og fikk da ypperlig hjelp. Kjappe besøk, men er rask i beskr av ev mitt problem jeg også. Føler at jeg alltid blir hørt. Litt sure.. helsesekretærer, men de er effektive.