Nils Peter Sundt

Haakon VII's gt.9 7041 Trondheim
Nils Peter Sundt er en av 170 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Nils Peter Sundt

Dyktig og forståelsesfull

Kunnskapsrik, seriøs, grundig, forståelsesfull.
En veldig dyktig lege, tar seg tid til pasienten når det er nødvendig. Virker veldig samvittighetsfull.

Profesjonell og omsorgsfull - ikke no pjatt

Opplever han som hyggelig, profesjonell og omsorgsfull, og at han tar meg på alvor - ikke no pjatt. Ser at flere har kommentert at han ser mye på skjermen under konsultasjon, noe jeg har oppfattet som han tenker, noterer og stiller spørsmål for å bedre kunne hjelpe.

Jeg fikk blant annet en avvisning på en henvisning han hadde ordnet, og da hadde han sendt inn klage og ringt dem før avvisningen hadde rukket å komme til meg i posten. Jeg fikk da komme til spesialist likevel. Utrolig godt med en lege som kjemper for en!

Det eneste negative jeg har å si, vil være at noen av de i skranken, og da spesielt en av dem, er utrolig sure og nærmest ikke eier folkeskikk.. Men det er ikke alle, og de som tar blodprøver og slikt er heldigvis veldig hyggelige :)

Et stort pluss er også at jeg alltid har fått svar på prøver på bare et par dager!

En solid og kunnskapsrik lege

Har hatt Sundt som lege i mange år. Han er kunnskapsrik og oppdatert, god til å lytte. Føler meg trygg med hans vurderinger.
Selv om Lade ikke er i min bydel, prioriterer jeg en god lege, selv om det der ett stykke å sykle.

Sundt er Topp lege , tommelen Opp👍🏻

Jeg har hatt Sundt i 30 år. Han er kjapp,effektiv,flink og lytter.
Passer meg helt utmerket. Anbefales !
Synes at det blir mye pepper på sekretærene her. Jeg ser de har en travel hverdag med blide og sure pasienter. Ikke alltid like greit for dem heller.Jeg synes de gjør en bra jobb. Tommelen opp til de også .

Glad for å ha han som min fastlege

I de 12 år jeg har hatt Sundt som min fastlege har jeg blitt møtt med faglig dyktighet og medmenneskelighet/omsorg. Føler meg trygg på at han følger opp når det trengs.

Eneste minuset med legekontoret er helsesekretærene som fremstår sure og lite forståelsesfulle, dessverre. Men det velger en å overse pga god fastlege