Adele Frost Thoresen

Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Adele Frost Thoresen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Adele Frost Thoresen

kjempefornøyd

Aldri vært så fornøyd med en lege før. Håper aldri hun slutter. Tar meg alltid på alvor, er støttende, gir gode råd. Føler meg alltid godt ivaretatt.

Den beste legen som fins

Adele er en veldig dyktig, nøyaktig og erfaren lege . Hun lytter, følger opp og er rask med å henvise videre. Veldig tett oppfølging i svangerskapet. Hun er også flink med barn. Absolutt en lege å anbefale, har vært der i 20 år og har ingen planer om å bytte.
Damene på kontoret er blide og hjelpsomme, får raskt time, selv om det kan være litt venting på telefonen.

Seriøs og sympatisk

Adele Frost Thoresen tar pasienten på alvor, er sympatisk og henviser hurtig videre ved behov. Man føler at man er i trygge hender.

Fra Juni 2013 har Dr Thoresen dessverre gått ut i 1 års permisjon (uten at jeg som pasient har blitt varslet om dette), og blitt erstattet av en ung og svært useriøs fastlegevikar som heter Magnus Tølløv Kjøbli (født 1980).

Kjøbli har et kroppsspråk og holdning som gjør at man blir svært usikker som pasient. Fremsto som useriøs og i tillegg så gjorde han meg som pasient usikker på spesialisters vurderinger som Dr Thoresen hadde henvist meg til. Han ga et generelt inntrykk av at han "visste bedre" enn 2 ØNH-spesialister, og deres vurdering rundt medisiner og behandling. Jeg følte jeg måtte argumentere for å få resept på de medikamentene som spesialistene hadde utskrevet, og som jeg som pasient følte fungerte. Det hele var en merkelig opplevelse, som bar preg av vanskelig kommunikasjon.

Kjøbli står ikke oppført hos legelisten.no, men skulle jeg gitt han en score hadde det blitt 1 stjerne per dags dato - men håper at han med mer erfaring utvikler sine kommunikasjonsevner med pasienten i fokus.

Dr Thoresen derimot får en score på 4 stjerner av meg.

Vest legekontor generelt sliter veldig med dårlig kapasitet på telefon, manglende hjemmeside for resept/timebestilling og til dels stressa/humørsyke helsesekretærer på forværelset.

God lege

Hun tar meg på alvor og viser omsorg. Hun har god tid, og gir inntrykk av at hun vil gjøre alt hun kan for å hjelpe meg.

Veldig god lege

Jeg har vært veldig fornøyd med denne legen, hun hjelper der hun kan. hun kan mye og er kjempetrivelig. Det eneste som jeg ikke er fornøyd med på legesenteret er at en av kontordamene er potte sur veldig ofte og man merker det gjerne på holdningen hennes. Jeg har også møtt på språkproblemer fra en av de andre. (kan ha vært vikar)