Adele Frost Thoresen

Vest Legekontor

Autorisasjon (1988)

Vest Legekontor Telefonnummer67 80 50 4067 80 50 ...
Brodtkorbsgate 7 1338 Sandvika
Adele Frost Thoresen er en av 119 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Adele Frost Thoresen

Faglig dyktig, ikke så god på kommunikasjon

Flink lege som er god på somatiske plager. Synes imidlertid Adele ofte ordlegger seg klønete og kommuniserer utydelig. Dette gjør meg som pasient usikker. Hennes kommunikasjonsstil kan etter min mening også virke nedlatende og utrivelig. Opplever også at hun har en tendens til å legge ord i munnen min og at hun tar forhastede konklusjoner uten å ha gjort en grundig vurdering.

Flink, tydelig og tilgjengelig

Svært profesjonell, empatisk og dyktig lege. Tydelig, gode kommunikasjonsevner, effektiv og tine på dagen. Aldri hatt bedre fastlege. 100% tillit til henne.

Litt hoven.

Gjør ofte feil i sykemeldinger. Blir fort sur og kommer med nedlatende kommentarer. Skjedd mange ganger.

En ok lege

Adele er en flink lege når det kommer til generelle og alminnelige sykdommer og symptomer. Gir deg resept når det trengs og gir som regel alltid korrekt medisinsk behandling.
Har hatt henne i flere år, men etter to ubehagelige opplevelser turte jeg ikke lenger å dra til henne og endte opp med å bytte fastlege, dessverre.

Adele kan bli flinkere til å lytte og la pasienten prate ferdig enn å avbryte. Adele kan også prøve å sette seg litt mer inn i en pasients situasjon, spesielt når det kommer til det psykososiale. Det handler feks ikke om å behandle sykdommen, men å behandle pasienten med sykdommen, noe jeg mener Adele ikke scorer høyt på.
Kan bli irritert dersom man tar opp flere ting under en legevisitt. Gjerne ta det med et smil, enn å komme med en unødvendig eller sårende kommentar.

kjempefornøyd

Aldri vært så fornøyd med en lege før. Håper aldri hun slutter. Tar meg alltid på alvor, er støttende, gir gode råd. Føler meg alltid godt ivaretatt.