Sylvi Torvund

Nardosletta legesenter

1980

Nardosletta legesenter Telefonnummer73 82 10 4073 82 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hans Baucks veg 1 7033 Trondheim
Sylvi Torvund er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Sylvi Torvund

Føler meg ikke forstått

Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av det som har blitt skrevet her. Jeg føler meg alltid lite forstått, og ble sendt ut når jeg begynte å gråte og trengte støtte. Det ble svært ukomfortabelt for meg, og jeg kommer definitivt til å bytte.

En lege som kjemper for deg!

Jeg ble helt imponert over hvordan det så ut til at hun gjorde "alt" for å hjelpe meg med mine helseproblemer. Hun står på, ringer og følger opp utenfor arbeidstiden og stråler ut at hun er snill og vil deg godt. Fantastisk lege, som bryr seg om enkelt individet. Jeg følte meg sett og tatt på alvor.

Fikk alltid time på dagen, gjerne i løpet av en time. Ikke mye venting. Veldig bra legesenter!

Ryddig, lyttende, klar i talen, forståelsesfull

Hun har vist stor forståelse i vanskelige situasjoner, prøver å se løsninger, støtte og hjelpe. Man føler seg forstått og akseptert, man får tillit til henne. Hun er direkte i talen, snakker et forståelig språk, og har et godt blikk. Hun ser deg selv om hun selvsagt også må skrive på pc.

Topp fastlege

Fremstår som meget dyktig. Er veldig tilgjengelig og du blir alltid tatt på alvor

Svært flink lege

Hun er en meget seriøs og behagelig lege. Tar deg alltid på alvor, myndig og bestemt. Har brukt henne i 30 år!