Jan Richard Unnvik

Saupstad legesenter

1979

Saupstad legesenter Telefonnummer72 59 45 0072 59 45 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Reier Søbstads veg 22 7078 Saupstad
Jan Richard Unnvik er en av 171 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jan Richard Unnvik

Travel, men kunnskapsrik

Kunnskapsrik og mye god erfaring, men opplever han dessverre som travel og til tider krass. Opplever også oftere i der siste at han ikke tar mine plager på alvor.

Takk til deg!!

Idag fikk jeg et brev i posten som forteller at du slutter som lege på S.L. Du har vært fastlegen min i 37 år!!, så det kom litt brått på,men det er vel en tid for alt. Jeg har i mine 60 år på denne jorda vært velsignet med en god helse,så jeg har ikke slitt ned dørstokken til deg,men når jeg har søkt din hjelp har du alltid tatt meg på alvor,og behandlet ` problemet` på en profesjonell måte,takk for gode samtaler,med mye latter og glimt i øyet,ønsker deg all mulig lykke til med hva du nå enn skal fylle tiden og dagene med!! 💐🍾

Kunnskapsrik lege som oppriktig hjalp meg.

Han er rett på sak og grundig. Jeg har dessverre byttet lege ganske ofte fordi er lei av "tastaturlegene" som aldri ser på deg under konsultasjon. Jeg valgte å prøve meg på denne legen basert på erfaringene her inne. Han var grundig og rask til å henvise meg for å utelukke flere ting. Han har mye erfaring og vet hva han snakker om. Virker som han kanskje har en del å gjøre så kom forberedt.

Veldig flink lege

Har hatt Dr.Unnvik som fastlege fra dag en. Meget imponert, mine sterkeste anbefalinger. Så hvis du trenger en lege på sørsiden av Trondheim velg Dr. Unnvik

Flott lege

Har hatt Jan Richard som lege siden 1980 og er strålende fornøyd. Har aldri opplevd problemer med å få gått gjennom det som har feilet meg når jeg har vært der og jeg opplever at han kjenner meg godt og raskt kan hjelpe.