Jan Richard Unnvik

Saupstad Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1979
Ledige plasser 22 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Saupstad Legesenter

Saupstadringen 5 7478 Trondheim
Jan Richard Unnvik er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jan Richard Unnvik

Flott lege

Har hatt Jan Richard som lege siden 1980 og er strålende fornøyd. Har aldri opplevd problemer med å få gått gjennom det som har feilet meg når jeg har vært der og jeg opplever at han kjenner meg godt og raskt kan hjelpe.

En god lege

Meget fornøyd, både med behandling og oppfølging. Kjapp henvisning til røntgen og spesialist der det har hvert nødvendig. Jan R Unnvik er fastlege for hele familien og har hvert det siden fastlegeordningen ble innført, en ordning som har fungert meget godt for hele familien.👍🏻

En varm og god familielege

Dr.Unnvik har vært vår familielege siden legesenteret åpnet i 1980, og har 4 generasjoner av familien på pasientlista, på tross av at vi har flyttet ut av både bydel og kommune. Unnvik er en varm og empatisk lege, og i perioder med ekstraordinære helseplager har han til og med fulgt opp og ringt på kveld/helg. Jeg opplever å bli tatt på alvor og at han vet at jeg kun oppsøker lege når jeg virkelig har behov for det. Unnvik er jovial og pratsom, og det kan være klokt å ha sakslista klar før konsultasjonen begynner. Jeg skulle alikevel ønsket meg en bedre oppfølging på sammensatte helseplager og problemer som faller utenfor skjemaet, selv om blodprøvene er rene forsvinner ikke symptomene og jeg kunne ønske meg mere fagligstøtte og hjelp til detektivarbeidet. Jeg velger å bytte fastlege nå fordi det er blitt for tungvint å dra helt til Saupstad for konsultasjon.

Fastlege siden jeg var liten

Har hatt unvik siden jeg var liten. Hører veldig godt på meg. men han har forferdelig dårlig tid, rekker ikke og si alt jeg skulle ha sakt.

Presis og meget effektiv

Han er en flink lege som stiller rimelig raskt og konsis diagnoser og den kommer litt usminket og utilslørt. Det er en fordel å snakke fort og lage en prioriteringsliste for hva en vil ta opp med ham før timen.
Men en stoler på det han kommer fram til, så lagt har det stemt 100%.