Jan Richard Unnvik

Tlf: 72 59 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Richard Unnvik er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Jan Richard Unnvik

Veldig flink lege

Har hatt Dr.Unnvik som fastlege fra dag en. Meget imponert, mine sterkeste anbefalinger. Så hvis du trenger en lege på sørsiden av Trondheim velg Dr. Unnvik

Flott lege

Har hatt Jan Richard som lege siden 1980 og er strålende fornøyd. Har aldri opplevd problemer med å få gått gjennom det som har feilet meg når jeg har vært der og jeg opplever at han kjenner meg godt og raskt kan hjelpe.

En god lege

Meget fornøyd, både med behandling og oppfølging. Kjapp henvisning til røntgen og spesialist der det har hvert nødvendig. Jan R Unnvik er fastlege for hele familien og har hvert det siden fastlegeordningen ble innført, en ordning som har fungert meget godt for hele familien.👍🏻

En varm og god familielege

Dr.Unnvik har vært vår familielege siden legesenteret åpnet i 1980, og har 4 generasjoner av familien på pasientlista, på tross av at vi har flyttet ut av både bydel og kommune. Unnvik er en varm og empatisk lege, og i perioder med ekstraordinære helseplager har han til og med fulgt opp og ringt på kveld/helg. Jeg opplever å bli tatt på alvor og at han vet at jeg kun oppsøker lege når jeg virkelig har behov for det. Unnvik er jovial og pratsom, og det kan være klokt å ha sakslista klar før konsultasjonen begynner. Jeg skulle alikevel ønsket meg en bedre oppfølging på sammensatte helseplager og problemer som faller utenfor skjemaet, selv om blodprøvene er rene forsvinner ikke symptomene og jeg kunne ønske meg mere fagligstøtte og hjelp til detektivarbeidet. Jeg velger å bytte fastlege nå fordi det er blitt for tungvint å dra helt til Saupstad for konsultasjon.

Fastlege siden jeg var liten

Har hatt unvik siden jeg var liten. Hører veldig godt på meg. men han har forferdelig dårlig tid, rekker ikke og si alt jeg skulle ha sakt.

Presis og meget effektiv

Han er en flink lege som stiller rimelig raskt og konsis diagnoser og den kommer litt usminket og utilslørt. Det er en fordel å snakke fort og lage en prioriteringsliste for hva en vil ta opp med ham før timen.
Men en stoler på det han kommer fram til, så lagt har det stemt 100%.

Grundig og konkret

Har også hatt Unnvik som fastlege siden jeg ble født.
Som tidligere nevnt så er han ofte meget forsinket, ergo, mann må ha time tidlig på dagen for at han skal ha godt tid til å høre hva du har å si.

Har også opplevd å bli "jaget" ut av kontoret før jeg har fått fortalt alt jeg er der for.

Men for all del, trur man må lete lenge etter en mere kunnskapsrik lege, å med så mye erfaring på så mange punkter.

Han er også meget delaktig i utenlands legearbeid, pluss mange timer i legebilen om natten.
Å det vises at han er dedikert og genuin opptatt av lege yrket.

Proffesjonell

Lytter alltid til meg som pasient.
Tar jobben på alvor
Proffesjonell behandling
Forståelsesfull
Usedvanlig dyktig til å stille diagnose og finne riktig behandling

Har vært min fastlege i over 30 år

Unnvik har vært min lege siden jeg lå i magen til mamma, og alle i min familie bruker han. Han er veldig koselig, kunnskapsrik og tar seg god tid. Han husker på navnet mitt, detaljer om privatlivet mitt, og selv om han ligger langt etter tidsskjemaet sitt så rusher han aldri gjennom timen. Jeg føler meg definititv ivaretatt hos han!

Hyggelig lege

Veldig hyggelig fyr, men føler at han ofte har dårlig tid når man er der. Jeg skjønner at han har mye å gjøre men det er ikke bra at en føler at en må skynde seg å si det en skal før tiden har gått ut. Da er det ofte slik at en glemmer noe en skulle ha sagt. Men for all del er han veldig flink og han lytter til det du sier(den korte tiden du har) og han forklarer kort og godt. Det finnes så mange merkelige leger rundt omkring så er absolutt fornøyd på tross av den korte tiden en får, men slik er det vel de fleste steder?.