Øyvind Vesterfjell

Ringvålvegen 5 7080 Heimdal
Øyvind Vesterfjell er en av 165 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Øyvind Vesterfjell

Anbefales ikke

Han virker irritert når en kommer på time og føler meg ikke trygg!
Han virker veldig hyggelig den første tiden men den siste tiden var han grinete og lite service innstilt! Ingen erfaring ang å behandle barn!
Jeg byttet til en annen lege etter 1 1/2 år!

Startet bra, avsluttet elendig

I starten var han hjelpsom og virket genuint interessert i å påvirke ting positivt. Etter som tiden har gått, så er han blitt mindre og mindre serviceinnstilt, og nå er det såpass ille at alt det positive er blitt farget vekk. Anbefales ikke.

en av få leger jeg har vært fornøyd med

Flott lege som hører på hva du sier, spør hvordan jeg har det og gjør det til at jeg føler meg ivaretatt. jeg har en diagnose som krever litt ekstra, og han har alltid hjulpet meg. Dobbeltsjekker med St.Olav om det trengs ekstra kompetanse, ringer meg når han har svar på spørsmål som han ikke kunne svare på med engang. Veldig fornøyd med Vesterfjell, kan anbefale han på det sterkeste! Eneste jeg har noe å utsette på, er noen av sekretærene. Er ikke alltid så veldig hyggelig å ringe å be om time, desverre. Flott at legesenteret har timebestilling på SMS.

Dyktig lege.

Flink til å forklare din tilstand som pasient, virker ærlig opptatt av deg, og du føler deg sett. Fortsett å være slik som du er, jeg som pasient føler jeg er i gode hender.

"Hold brillan!"

Har selv mindre god erfaring med denne legen. Bytter lege etter noen år, grunnet at jeg blant annet har blitt henvist til feil type røntgen av feil fot. Har også vært tilfelle hvor jeg har blitt fakturert for ikke oppmøtt time uten å vært kjent med at jeg har blitt satt opp på time. Ved ønsket kontakt pr tlf, har jeg måttet bestille time for å få svar på hver ting jeg har lurt på.