Steinar Westin

Almenpraktiker Dnlf

1974

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Mathesongården Legesenter
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Tlf: 73 87 04 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Steinar Westin er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Steinar Westin

Utrolig mye kunnskap og erfaring

Steinar Westin er den beste fastlegen jeg kunne fått. Han har inngående kompetanse i sosialmedisin, og tar pasiententene sine på alvor. Han er udramatisk og en god menneskekjenner. Selv om jeg er en ung kvinne, så har han passet meg perfekt som fastlege - Steinar snakker godt med alle type mennesker - og han har forståelse for at livet ikke er like enkelt hele tiden. Han har alltid møtt meg med et smil og friskt pågangsmot - det gjorde hele forskjellen for meg i en periode livet var vanskelig. Han jobber bare 1 gang i uken på legesenteret - så det er greit å ha god tid hvis man skal ha han som fastlege, men man kan også få hjelp av de andre dyktige fastlegene som er der. Jeg kommer aldri til å bytte lege så lenge han fortsatt jobber.

Om Steinar Westin...

...kan dette sies; han er en MEGET god allmennmedisiner (han er, i tillegg til å være en av landets mest kjente samfunnsmedisinere, jo spesialist i nettopp allmennmedisin.)

Som fastdoktor ved Mathesongården er han en MEGET kunnskapsrik, lyttende og fremfor alt lærerik doktor. Han søker i høy grad å vinne oppmerksomhet hos pasienten, blant annet ved å informere pasienten om hva det er denne feiler og ved å lære pasienten opp i hvordan best mulig selv å oppøve en god egenomsorg.

Mange takk, det var det hele.