Torbjørn Øien

Selsbakkvegen 37 7027 Trondheim
Torbjørn Øien er en av 169 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Torbjørn Øien

Fantastisk lege!

Torbjørn er utvilsomt historiens beste lege. Jeg har hatt han som lege hele livet, og har alltid følt meg trygg og hørt. Han forsøker alltid å finne ut av problemet, istedet for å slenge ut en sykemelding og en resept, slik jeg opplever at mange andre leger har en tendens til å gjøre. Faglig dyktig, man føler virkelig at man er i de beste hender hos han. Nøler ikke med å henvise deg videre om det er nødvendig. Han har hjulpet meg utrolig mye opp igjennom tiden, både med tunge tider og under graviditet, og jeg er evig takknemmelig for å ha hatt han som lege hele veien. Det er med tungt hjerte jeg nå må bytte lege grunnet flytting til en annen kant av landet. Den nye pasienten som får Torbjørn som lege, er virkelig heldig! Han kan man virkelig stole på.

En dyktig og erfaren lege

Imøtekommende,god til å lytte,tar seg tid,og en lege man føler man kan stole på at gjør det beste han kan for deg.
Man blir tatt på alvor,og nøler ikke med å henvise videre.
Anbefaler Torbjørn på det varmeste.

En av det beste fastlege i Trondheim

Torbjørn er en av de flinkeste lege i Trondheim. Han er veldig flink å lytte og hjelpsom.
Han veit hva han gjøre og tar ting på alvor.
Veldig flink til å henvise videre der du får fort den hjelpen du trenger.
Har hadde mange forskjellig fastleger i Oslo men ingen av de er nærheten av Torbjørn. Han fant hva som er Probleme mitt med engang og henvise meg videre.
Beste lege uten tvil.

Støttende og engasjert

Har hatt Øien som fastlege siden han begynte på Legesenteret. Han har alltid tatt seg tid til å lytte, og til å sette seg inn i min situasjon. Alltid fått den hjelpen jeg trengte. Meget fornøyd.

Føler trygghet

Har vært innom Torbjørn de gangene min egen fastlege ikke har vært tilgjengelig. Kan være litt stresset til tider, men hvem kan vel ikke det når det er mange som skal ekspederes i løpet av en dag .

Men tar seg tid til å lytte, sjekke symptomer og stille en diagnose. Er han usikker så har jeg alltid blitt sendt videre til lab eller spesialist for videre utredning.

Ingenting negativt å si om Torbjørn som lege.