Siri Anne Bue

Kirkegata legesenter

2002

Kirkegata legesenter Telefonnummer74 08 50 6074 08 50 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kirkegata 1 A 7600 Levanger
Siri Anne Bue er en av 20 fastleger i Levanger

Siste vurderinger av Siri Anne Bue

En dyktig lege som lytter

Føler meg alltid godt ivaretatt hos dr. Bue. En flink og trygg lege. Er tilgjengelig og gjør mye mer enn hva jeg forventer. Følger opp på en utrulig god måte.

Hun er snill å hun hører på hva man har å si. Ser veldig mye ned i legeboken hun har foran seg hele tiden for å "finne" svar. Hun er en flink, litt tilbake trukken, lege som hjelper deg så godt en lege kan.

MEN har nå hver gang jeg har vært til hun, måtte vente i over 2 timer får å fått kommet inn. Satt også en gang over stenge tid, der alle ansatte dro hjem unntatt hun. Skulle komme med en klage til henne, men når jeg kom inn var hun rødt å blakk på øynene, så fikk meg ikke til å bli sur.

Skal skiftet fastlege.

Hun bryr seg om pasientene dine

Hyggelig, hjelpsom, interessert. Hun er flink til å vie pasienten den oppmerksomheten som fortjenes. Litt sjenert, men alltid interessert selv om hun unnviker øyekontakt. Men svar og kommentarer avslører at hun får med seg alt.

usikker

Har null tillit til henne, hun er mere opptatt av legemiddel håndboken enn pasienten. Gir inntrykk av at hun ikke behersker yrket. Eneste grunnen til at jeg ikke har byttet er at det ikke finnes noen andre fastleger med ledig plass i området. Kommer til å bytte straks det er en ledig plass.

Helt klart den beste fastlegen jeg og mine barn har hatt.
Virket litt beskjeden/usikker ved de første konsultasjonene, men har erfart at hun er utrolig dyktig i sitt fag.
Bue har den genuine evnen at hun ikke "viser" pasienten at hun har en travel/stressende jobb...hun LYTTER til hva pasienten har å si.