Lars Tjensvoll

Autorisasjon (1988)

Lars Tjensvoll er en av 121 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Tjensvoll

Pålitelig og flink lege

Tar seg god tid. Rask respons når man trenger legetime. Flink til kommuniksjon over nettet med pasienten. Anbefales.

He refered me to the wrong dr

I ask to do an appointment via call. He called me, couldnt speak proper english (then the best would be if he could say `I cant really help you´ but he tried to translate my exams, I didnt understand anything, I asked him to refer me to my psychiatrist and he refered me to a psychologist which refused his reference because it was not her the right person and after all I had to pay 375kr for nothing.

Dogmatisk og reservert

Under konsultasjon hos lege Lars Tjensvoll erfarte jeg legen som dogmatisk og reservert overfor pasientens sårbarhet. En trist opplevelse.

Trygg og engasjert

Lars er en veldig behagelig lege, gjennomgående hyggelig, med masse kunnskap. Han tar seg god tid, og kommer alltid med gode råd og veiledning. Anbefales på det aller varmeste!

God lege med mye allmennkunnskap

Uansett problem, så har han både gode ord og gode løsninger/behandlinger for problemet.

Har skjedd at jeg har vært hos spesialister for å finne ut hva som feiler meg. Ingen av de klarte det, så prøvde jeg fastlegen min Lars. Han gav både riktig diagnose og jeg fikk riktig behandling som fjernet problemet.

Eneste konstruktive jeg har å si er at jeg noen ganger har opplevd litt stress, fordi det er satt av for liten tid. Men dette er det vel resepsjonen som står til ansvar for.