Lars Tjensvoll

Lysakerfjorden Legesenter

1988

Lysakerfjorden Legesenter Telefonnummer67 53 63 1067 53 63 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LYSAKER TORG 2 1366 Lysaker
Lars Tjensvoll er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Tjensvoll

Dårlig service i skranken, ellers dyktig lege

Dr. Tjensvoll er også flylege, og har vært på time hos han i forbindelse med jobb (jeg jobber i flybransjen).
Men, grunnet usedvanlig dårlig service av de i skranken er det rett og slett umulig å få time hos han for vanlig konsultasjon dersom du ikke har han som fastlege, selv om han har flere ledige timer samme dag. Av flere grunner er det ikke alltid mulig å "velge" permanent fastlege i Norge, spesielt om man er ukependler og egentlig er folkregistrert i annet skandinavisk land. Dette opplever jeg dessverre at personalet i skranken aktivt nekter å vise forståelse for.

Har ellers et greit inntrykk av legen selv.

Lege for alle generasjoner

Lege Lars har holdt til i Bærum i svært lang tid og tar gjerne av seg pasienter over generasjoner. Mine foreldre går til han, jeg og mine søsken går til han og mine barn går til han. Svært effektiv og får orden i dine problemer. Er også flink til å følge opp. Kan anbefales på det sterkeste.

Flink, lyttende, tar pasienten alvorlig, effektiv

Min erfaring med Lars Tjensvoll som lege er i hovedsak gjennom mitt barn på under fem år. Mitt inntrykk er at han er en flink lege. Han lytter, tar deg alvorlig, er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er ganske flink til å ta hensyn til barn som synes det er skummelt å bli undersøkt. Han er også meget effektiv, så sørg for å møte opp forberedt for det er ikke mye tid til småprat, her er det rett på sak.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Svært dedikert i oppfølging og avklaring av sykdom og symptomer. Kunnskapsrik og god til å finne praktiske løsninger😊

Overfladisk og arrogant

En lege som kun er opptatt av å betjene flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Ikke interessert i å lytte, men veldig opptatt av å ta mest mulig betalt.