Lars Tjensvoll

Tlf: 67 53 63 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Tjensvoll er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Tjensvoll

Overfladisk og arrogant

En lege som kun er opptatt av å betjene flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Ikke interessert i å lytte, men veldig opptatt av å ta mest mulig betalt.

En lege som ser det som viktig å få besøk som kan debiteres

Stadig for liten tid til å ta problemer som er viktige, dersom det er problem nr 2 i forhol til regelmessig kontroll av måling.

Kun interessert i hyppige pasientbesøk

Denne legen gjør alt han kan for at du skal komme innom gang på gang, til tross for at han ikke har noe kunnskap til problemområdet. Jeg har nå bedt om å bli sendt videre til en spesialist i lang tid.

Dersom du skulle være så uheldig å måtte ta prøver, må du i tillegg bestille ny time for å få vite hva resultatene er. Hvis du ikke har fast jobb og har veldig mye fritid, så kan sikkert denne legen være OK.

Veldig Variabel

Det kommer ann på "dagen" og "tid på dagen" her.
Dette er først og fremst en Bedriftslege. Han er flink på å henvise , DERSOM Du selv vet adresse og navn hvor Du bør henvises. MEn, det blir gjort!
... Skriftelig "oppramsing" dersom det er mer enn to saker som skal tas opp, er å annbefale. Da ting "fort går i surr" for han, om det er sent på dagen....

Foruten det. Bedre enn mange-

Var ikke så fornøyd med denne legen

Litt dårlig til å lytte og kan virke litt overfladisk i blant. Jeg fikk ikke en følelse at jeg har fått hjelp.

Lett å få time.

Føler at jeg blir tatt på alvor og får alltid råd og hjelp.

Verdens beste lege!

Jeg har brukt denne fastlegen fra dagen jeg ble født. Hele familien bruker han som fastlege, og vi er alle like fornøyde. Han tar alltid problemer på alvor, og er genuint interessert i å finne ut av dine problemer og behov. Verdens beste fastlege! har heller aldri hatt problemer med å få time på dagen.

Empatisk og grundig!

Jeg er glad jeg fant fram til denne legen for minst 18 år siden. Hele familien, småbarn, barn og eldre bruker samme lege. Det gir trygghet. Vi er alle svært fornøyd! Personalet på legekontoret er hyggelige og forekommende.

En lege til å stole på!

Han er fastlege for både min mann og meg. Er han det minste i tvil sendes vi videre til spesialist. Han er lett å forstå og alltid like blid!

En lege som bryr seg om deg

En fastlege som bryr seg om deg og lytter til problemene dine. Sender deg til spesialist hvis nødvendig. Aldri problem med å få time i løpet av et par dager!