Lars Tjensvoll

Lysakerfjorden Legesenter

Autorisasjon (1988)

Lars Tjensvoll er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Tjensvoll

God lege med mye allmennkunnskap

Uansett problem, så har han både gode ord og gode løsninger/behandlinger for problemet.

Har skjedd at jeg har vært hos spesialister for å finne ut hva som feiler meg. Ingen av de klarte det, så prøvde jeg fastlegen min Lars. Han gav både riktig diagnose og jeg fikk riktig behandling som fjernet problemet.

Eneste konstruktive jeg har å si er at jeg noen ganger har opplevd litt stress, fordi det er satt av for liten tid. Men dette er det vel resepsjonen som står til ansvar for.

Blid, hyggelig og effektiv

Jeg har vært hos Lars to ganger og han er alltid blid, hjelpsom og imøtekommende. Lite ventetid, god tilgjengelighet og damen i resepsjonen er utrolig hyggelig. Alt i alt et veldig godt inntrykk av dette legesenteret. Anbefales! :)

Effektiv, tilgjengelig og hyggelig

Imøtekommende og hyggelig. Sitter igjen med en opplevelse av å bli tatt på alvor. Legen er enkel å komme i kontakt med, enten via e-konsultasjon eller tilgjengelige timer på legekontoret

Dårlig service i skranken, ellers dyktig lege

Dr. Tjensvoll er også flylege, og har vært på time hos han i forbindelse med jobb (jeg jobber i flybransjen).
Men, grunnet usedvanlig dårlig service av de i skranken er det rett og slett umulig å få time hos han for vanlig konsultasjon dersom du ikke har han som fastlege, selv om han har flere ledige timer samme dag. Av flere grunner er det ikke alltid mulig å "velge" permanent fastlege i Norge, spesielt om man er ukependler og egentlig er folkregistrert i annet skandinavisk land. Dette opplever jeg dessverre at personalet i skranken aktivt nekter å vise forståelse for.

Har ellers et greit inntrykk av legen selv.

Lege for alle generasjoner

Lege Lars har holdt til i Bærum i svært lang tid og tar gjerne av seg pasienter over generasjoner. Mine foreldre går til han, jeg og mine søsken går til han og mine barn går til han. Svært effektiv og får orden i dine problemer. Er også flink til å følge opp. Kan anbefales på det sterkeste.