Lars Tjensvoll

STRANDVEIEN 50 blokk C 1366 Lysaker
Tlf: 67 53 63 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Tjensvoll er en av 106 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Lars Tjensvoll

Flink, lyttende, tar pasienten alvorlig, effektiv

Min erfaring med Lars Tjensvoll som lege er i hovedsak gjennom mitt barn på under fem år. Mitt inntrykk er at han er en flink lege. Han lytter, tar deg alvorlig, er kunnskapsrik og henviser videre ved behov. Han er ganske flink til å ta hensyn til barn som synes det er skummelt å bli undersøkt. Han er også meget effektiv, så sørg for å møte opp forberedt for det er ikke mye tid til småprat, her er det rett på sak.

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Svært dedikert i oppfølging og avklaring av sykdom og symptomer. Kunnskapsrik og god til å finne praktiske løsninger😊

Overfladisk og arrogant

En lege som kun er opptatt av å betjene flest mulig pasienter på kortest mulig tid. Ikke interessert i å lytte, men veldig opptatt av å ta mest mulig betalt.

En lege som ser det som viktig å få besøk som kan debiteres

Stadig for liten tid til å ta problemer som er viktige, dersom det er problem nr 2 i forhol til regelmessig kontroll av måling.

Kun interessert i hyppige pasientbesøk

Denne legen gjør alt han kan for at du skal komme innom gang på gang, til tross for at han ikke har noe kunnskap til problemområdet. Jeg har nå bedt om å bli sendt videre til en spesialist i lang tid.

Dersom du skulle være så uheldig å måtte ta prøver, må du i tillegg bestille ny time for å få vite hva resultatene er. Hvis du ikke har fast jobb og har veldig mye fritid, så kan sikkert denne legen være OK.