Mari Fiskvik

Høvdingveien 10 7725 Steinkjer
Tlf: 74 14 12 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mari Fiskvik er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Mari Fiskvik

Den beste legen jeg vet om

Hun er så forståelsesfull, en lege du kan stole på. Mann kan prate med hun om alt. Å alltid vært der for meg samme hvilke problemer det har vært. Hele familien bruker henne å alle er mer enn nok fornøyd me hun.

Vært min fastlege i over 30 år. Hun er bare enestående.

Lytter og er veldig nøye og forståelsesfull. Ser hele mennesket. Meget fornøyd med henne som fastlege. Bare synd hun slutter snart.

Ingen bedre lege enn henne!

Hyggelig og omgjengelig
Høflig
Gir gode råd og en god veiledning
Tar seg alltid tid
Bryr seg om hvordan ting er.

En av de aller beste!

Mari er desidert en av de beste legene her, jeg har vært til 4 andre leger å ingen av dem har vært i nærheten av henne. Mari er veldig omtenksom, ønsker kun det som er best for pasienten. Når jeg er til henne føler jeg meg faktisk passet på hun lytter til deg og ser en har skrevet her at hun ikke sender vidre til andre om mann trenger det der kjenner jeg meg ikke igjen i det heletatt. Jeg kan rett å slett ikke skryte mer av Mari, jeg vil aldri ha noen andre til fastlege.

Lyttende og hyggelig

Det er bestandig hyggelig å gå til Mari, uansett hvilket ærend jeg har. Hun tar seg god tid, lytter og viser omtanke. Henviser til de rette instanser.

Gjør ikke jobben sin

byttet til ny fastlege igjen etter å ha hatt denne legen ca 1 år. synes ikke vedkommende var flink og grundig nok til å sende pasienten videre dersom det er behov for mer utredning. Hun er hyggelig men vi fant ikke tonen desverre.

Varm og flink lege

Mari er et medmenneske!
Hun lytter, tar seg tid til deg selv om det er travelt på gangen.. Du føler ingen hast!

Flink med barn, husker deg på gata! Hun bryr seg!

Styr unna

Styr unna denne legen hvis du vil slippe å høre hvor fælt det er å ta legevakt. Snakker for mye om egne problemer. Bør høre mer på pasienten.

Mari Fiskvik, Høvdingegården

Beklageligvis kan jeg ikke få skrytt nok av henne!
Uten hennes hjelp, ville jeg i dag ikke vært i stand til å skrve en evaluerieng!

Jeg vil påstå et uten hennes innsts ville jeg vær død!

Suveren!

Hadde Mari som fastlege i noen år da jeg bodde i Steinkjer, og hadde mest lyst til å pakke henne med i kofferten da vi flyttet. Hun er en lege med mye kompetanse, flink til å høre på pasienten, tydelig i behandlingssituasjonen og ikke minst, hun nølte ikke med å henvise videre dersom problemet ikke kunne løses av henne.

Tillitvekkende lege

Har brukt Mari i flere år, og har bare godt å si om henne. Tillitvekkende, spørrende og følger deg opp med nødvendige henvisninger når det er nødvendig.
Tommelen opp for Mari!