Elisabeth Benedicte Hustad

Inderøy Legesenter. Kvinne, 68 år

Autorisert1979
Ledige plasser 274 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Inderøy Legesenter.

Vennalivegen 6 7670 Inderøy
Elisabeth Benedicte Hustad er en av 5 fastleger i Inderøy

Siste vurderinger av Elisabeth Benedicte Hustad

God lege

Blid og hyggelig. God lege.Lyttende, skaper kontakt og komuniserer bra. Skaper tillit og virker beroligende under hele besøket
Kan ta seg av mennesket .

Dyktig lege!

Pga flytting har jeg beklageligvis måtte bytte fastlege etter å ha hatt Hustad som fastlege i alle år. Hun er en svært dyktig lege som ser pasienten, følger opp, henviser til spesialist ved den minste tvil og har tyngde i mange års erfaring. Rask og effektiv, men jeg har alltid følt meg ivaretatt og at helsa mi blir tatt på alvor hos henne. Anbefales!

Ikke fornøyd

Jeg skiftet fastlege med en gang jeg kom hjem fra denne legen. Er mer opptatt av å lese på datamaskinen enn å snakke med pasienten. Mener hun gir en hvilken som helst diagnose bare for å slippe se deg igjen. Bør begynne å høre på pasientene.

vanskelig

Hun er en flink lege, men hun er distre og tar ikke problemene dine helt på alvor. Pluss at sist gang jeg måtte inn pga meget sterk forkjølelse og nakkeestivhet fikk jeg time _3_ mnd senere!!!!!!!!

go lege

Gjør en bra jobb. Kan være distre. Go til å følge opp pasienter over lang tid mår man blir alvorlig syk. Kan nok måtte vente noe før du kommet inn, da hun har mye å gjør, så vanlig at timen din blir forsinket. Hatt henne som lege i mange tiår nå.