Elisabeth Benedicte Hustad

Vennalivegen 6 7670 Inderøy
Tlf: 74 12 43 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Elisabeth Benedicte Hustad er en av 0 fastleger i Mosvik

Siste vurderinger av Elisabeth Benedicte Hustad

Trygg lege med menneskekunnska !

Får meg til å føle trygghet
Rekvirerer spesialist ved minste tvil.
Min fastlege i 15 år.
Hun kommuniser på en rolig og for meg på en trygg måte.

God lege

Blid og hyggelig. God lege.Lyttende, skaper kontakt og komuniserer bra. Skaper tillit og virker beroligende under hele besøket
Kan ta seg av mennesket .

Dyktig lege!

Pga flytting har jeg beklageligvis måtte bytte fastlege etter å ha hatt Hustad som fastlege i alle år. Hun er en svært dyktig lege som ser pasienten, følger opp, henviser til spesialist ved den minste tvil og har tyngde i mange års erfaring. Rask og effektiv, men jeg har alltid følt meg ivaretatt og at helsa mi blir tatt på alvor hos henne. Anbefales!

Ikke fornøyd

Jeg skiftet fastlege med en gang jeg kom hjem fra denne legen. Er mer opptatt av å lese på datamaskinen enn å snakke med pasienten. Mener hun gir en hvilken som helst diagnose bare for å slippe se deg igjen. Bør begynne å høre på pasientene.

vanskelig

Hun er en flink lege, men hun er distre og tar ikke problemene dine helt på alvor. Pluss at sist gang jeg måtte inn pga meget sterk forkjølelse og nakkeestivhet fikk jeg time _3_ mnd senere!!!!!!!!

go lege

Gjør en bra jobb. Kan være distre. Go til å følge opp pasienter over lang tid mår man blir alvorlig syk. Kan nok måtte vente noe før du kommet inn, da hun har mye å gjør, så vanlig at timen din blir forsinket. Hatt henne som lege i mange tiår nå.

En lege du må vente på

Ting tar tid på Inderøy legekontor, og Dr. Hustad har tilsynelatende timelistene godt oppfylt. En vanlig rutinekontroll må gjerne bestilles en mnd i forveien, og er du dårlig, rekker du ofte å bli frisk innen timen kommer. Som lege er Hustad trivelig, men litt distré.

Trivelig, sikker og kan sitt fag.

En behagelig og trivelig lege som ikke kaster deg på dør etter 10 minutter om hun ikke er ferdig. Tar inn pasienter i lunchpausen sin også om du føler at du virkelig må til doktoren.