Jadwiga Kulakowski

Mære legekontor A/S Kvinne, 62 år

Autorisert1987
Ledige plasser 32 av 1225
Vil du bytte til denne fastlegen?

Mære legekontor A/S

Mære 7710 Sparbu
Jadwiga Kulakowski er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Jadwiga Kulakowski

Forståelsesfull og flink lege

Tar seg tid, og gjør alt for at du skal bli bedre. Rask til å sende deg til sykehuset til undersøkelse hvis det er det du trenger.

Lytter og tar seg tid!

Jadwiga er for meg en dyktig og reflektert lege. Hun lytter, reflekterer og tar hensyn til mine tanker rundt problemstillingene. Hun henviser ved behov og har alltid tatt meg på alvår. Det samme gjelder overfor mine barn. Det er lett å få time der og aldri lang ventetid på venterommet. Anbefales på det varmeste!

Helt bakmål

Hatt henne i mange år og var ofte på besøk men hadde følelse å ha kommet for første gang hver eneste gang. Husker ingenting og tar seg ikke en gang tid til å lese seg inn i pasientjournal. Har tilsynelatende lite peiling på det meste, men terskelen for å innrømme dette er usedvanlig høy...måtte "sloss" for å bli videresendt til en spesialist, og når jeg først fikk det, ble diagnosen noe helt annet. Og dette etter at hun har "behandlet" meg i over 2 år,,,,Byttet tvert!

hyggelig, men ikke flink nok

Jadwiga er flink på forkjølelse og enkel diagnostikk, men når det kommer til mer sammensatte plager kommer hun forferdelig til kort. Dårlig forberedt og "gullfiskhukommelse" gjør det ikke bedre.

Lyttende, tillitsfull og imøtekommende.

Jadviga lytter til mine problemer og er svært imøtekommende. Men hun klarer ikke helt å finne riktig diagnostikk og kur for mine problemer.