Tristan Duc Vo Tran

Sande legesenter Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Tristan Duc Vo Tran er en av 24 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Tristan Duc Vo Tran

Lytter ikke

Gikk hos Tristan i mange år, men burde ha byttet lege for lenge siden. Han lytter ikke, men prøver å presse sin egen mening over på pasienten. Før du rekker å si noe, sier han: "ja, du føler deg bedre nå, ikke sant?" når det ikke er tilfelle.
Dessuten fortalte han meg at jeg var overvektig og at problemene mine kom derfra. Noe som ikke er sant, og derfor helt useriøst.
Har ikke fått noe hjelp fra Tristan, dessverre.
Laaaang ventetid.

Min lege

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!

Grundig

Rolig person, tar seg tid, blikk-kontakt og behagelig.
Litt lang venting på telefon men sms fungerer bra!

Misfornøyd

Listen er lang..
Han er ofte stresset, surrete, er ikke forberedt til timen enda jeg har skrevet hva jeg ønsker å ta opp på selve timebestillingen, lang ventetid (ofte opp mot 1 time på venterommet), tar lang tid å i det hele tatt få time, føler ikke at jeg blir tatt seriøst nok. Dårlig formidlingsevne, føler ikke at han er tilstedeværende og bryr seg ordentlig. Det er trist å si det, men hvis jeg hadde blitt alvorlig syk, ville jeg nok ikke kunnet stolt på at han gjorde jobben sin skikkelig. Er derfor på tide å bytte fastlege og prøve noe nytt. Better safe than sorry.

Dårlig tid, ventetid, flink?

Har fast oppfølging hos Tran. Veeeeeldig lang ventetid, det er snakk om organisering, og respekt for andre menneskers tid. Usikker på om han er flink, veldig rask, men det inngir ikke tillit. Hadde jeg hatt han som bare hovedlege hadde jeg ikke følt meg trygg. Må følge med selv, og skrive opp spørsmål, ellers er det ikke tid. Vurderer å bytte fastlege, men det er ikke bare enkelt det heller, lite å velge mellom.
Ofte "behandling" av flere pasienter samtidig, noen innimellom.