Tristan Duc Vo Tran

Sande legesenter Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Tristan Duc Vo Tran er en av 24 fastleger i Holmestrand

Siste vurderinger av Tristan Duc Vo Tran

Oppmerksom og kunnskapsrik!

Litt lang ventetid, men tar seg god tid til meg når jeg kommer inn. Engasjert og hyggelig. Har blitt sendt raskt videre og blitt tatt på alvor når det har vært behov!

En lege av de sjeldne!

Jeg har hatt Tristan som fastlege i flere år nå. En lege som alltid lytter, viser empati og er svært kunnskapsrik.
Dette er en lege som virkelig bryr seg og gjør alt han kan for å ta vare på sine pasienter.

Eneste minuset er at det altfor ofte er lang ventetid grunnet arbeidsmetodikk på kontoret og mangel på fastleger i Sande.

Lytter ikke

Gikk hos Tristan i mange år, men burde ha byttet lege for lenge siden. Han lytter ikke, men prøver å presse sin egen mening over på pasienten. Før du rekker å si noe, sier han: "ja, du føler deg bedre nå, ikke sant?" når det ikke er tilfelle.
Dessuten fortalte han meg at jeg var overvektig og at problemene mine kom derfra. Noe som ikke er sant, og derfor helt useriøst.
Har ikke fått noe hjelp fra Tristan, dessverre.
Laaaang ventetid.

Min lege

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!

Grundig

Rolig person, tar seg tid, blikk-kontakt og behagelig.
Litt lang venting på telefon men sms fungerer bra!