Tristan Duc Vo Tran

Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Tristan Duc Vo Tran er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Tristan Duc Vo Tran

Min lege

Denne legen er fantastisk! Han tar seg god tid (så langt det lar seg gjøre) uten å stresse! Har man reelle problemer tar han deg på fult alvor! Han er også lege til mine barn. Han bryr seg og tar deg inn etter stenge tid om det er behov for det! Det alle sier om ventetid er dessverre ikke hans feil. Dette legekontoret er det beste i Sande og de har dessverre for mange pasienter. Men legene er virkelig dyktige!!

Grundig

Rolig person, tar seg tid, blikk-kontakt og behagelig.
Litt lang venting på telefon men sms fungerer bra!

Misfornøyd

Listen er lang..
Han er ofte stresset, surrete, er ikke forberedt til timen enda jeg har skrevet hva jeg ønsker å ta opp på selve timebestillingen, lang ventetid (ofte opp mot 1 time på venterommet), tar lang tid å i det hele tatt få time, føler ikke at jeg blir tatt seriøst nok. Dårlig formidlingsevne, føler ikke at han er tilstedeværende og bryr seg ordentlig. Det er trist å si det, men hvis jeg hadde blitt alvorlig syk, ville jeg nok ikke kunnet stolt på at han gjorde jobben sin skikkelig. Er derfor på tide å bytte fastlege og prøve noe nytt. Better safe than sorry.

Dårlig tid, ventetid, flink?

Har fast oppfølging hos Tran. Veeeeeldig lang ventetid, det er snakk om organisering, og respekt for andre menneskers tid. Usikker på om han er flink, veldig rask, men det inngir ikke tillit. Hadde jeg hatt han som bare hovedlege hadde jeg ikke følt meg trygg. Må følge med selv, og skrive opp spørsmål, ellers er det ikke tid. Vurderer å bytte fastlege, men det er ikke bare enkelt det heller, lite å velge mellom.
Ofte "behandling" av flere pasienter samtidig, noen innimellom.

Absolutt ikke den beste

Har hatt han som fastlege en stund. Han virker uforberedt og må lese seg opp på journalen mens du er der. Det er lang ventetid , både på time og på venterommet. Er ikke helt sikker på at han tar mine plager reelt, og vurderer sterkt å bytte fastlege