Tristan Duc Vo Tran

Doktorgården
Fila 8a 3070 Sande i Vestfold
Tristan Duc Vo Tran er en av 6 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Tristan Duc Vo Tran

Dårlig tid, ventetid, flink?

Har fast oppfølging hos Tran. Veeeeeldig lang ventetid, det er snakk om organisering, og respekt for andre menneskers tid. Usikker på om han er flink, veldig rask, men det inngir ikke tillit. Hadde jeg hatt han som bare hovedlege hadde jeg ikke følt meg trygg. Må følge med selv, og skrive opp spørsmål, ellers er det ikke tid. Vurderer å bytte fastlege, men det er ikke bare enkelt det heller, lite å velge mellom.
Ofte "behandling" av flere pasienter samtidig, noen innimellom.

Absolutt ikke den beste

Har hatt han som fastlege en stund. Han virker uforberedt og må lese seg opp på journalen mens du er der. Det er lang ventetid , både på time og på venterommet. Er ikke helt sikker på at han tar mine plager reelt, og vurderer sterkt å bytte fastlege

Lang ventetid for alt

Det er lang ventetid for å komme frem på telefon, for å få time (hvis du ikke er døden nær), og veldig lang ventetid for å komme inn til legen når du endelig har fått time.

Lite empatisk

Antagelig en dyktig lege rundt alt det medisinske, men opplever at det er svært vanskelig å slippe til, at han overkjører deg og ikke lytter. Også ekstremt lang ventetid. Har vel aldri opplevd mindre enn 60 minutter.

Omsorgsfull og flink lege

Vært pas til Dr. Tran en periode nå. Har ikke blitt møtt av en lege med mer forståelse og omtanke. Han tar god tid til sine pasienter. Han tok imot meg etter stengetid da jeg trengte hjelp.

Hatt plager i mange år som leger før han bare har avfeid. Dr. Tran sendte meg raskt til behandling. Det viste å være alvorlig.

Jeg håper Dr. Tran blir i Sande lenge. Dette er en sjelden lege å finne.

Nøye, men roter

Har vært hos Dr. Tran noen ganger nå og tror jeg skal bytte fastlege. Ja, han er nøye, men jeg føler ikke jeg kan snakke med han. Han ber meg bestille oppfølgingstime hele tiden uten at jeg kan se det er noen grunn for det, når jeg kommer husker han ikke hva vi har snakket om.Virker veldig stresset, og det er alltid lang ventetid!

Godt fornøyd med ny lege.

En behagelig og lyttende lege som tar seg tid .
Setter seg godt inn i nye pasienters journal og tar raskt kontakt med sykehuset når det er behov for å få utdypet epikrisen ytterligere.
Godt humør og blid selv i stressede situasjoner med forsinkelser.
Virker som en god lege å ha for en som må følges opp regelmessig.

rotete

Han glemmer hva vi har avtalt, glemmer å skrive henvisningen han sa han skulle skrive. Han er ikke til å stole på som fastlege.

I dag var mitt første møte med dr.Tran. For en lege, behagelig, lytter, tar takk i problemet. Gledet meg til og fortsette hos han, men så slutter han. Synes det er veldig synd. Lykke til videre...

Dyktig lege

Jeg har hatt mange leger, men Tristan overgår de fleste. Meget nøye og samvittighetsfull. Jeg var pasient hos han i Eikelandsosen, og han sjekket det meste, og fant årsak til en plage jeg hadde hatt i mange år. Mange ble skuffet da han sluttet og reiste østpå.