Tristan Duc Vo Tran

Sande Legesenter

2008

Sande Legesenter Telefonnummer33 78 58 3033 78 58 ...
Revåveien 18 3070 Sande i Vestfold
Tristan Duc Vo Tran er en av 7 fastleger i Sande

Siste vurderinger av Tristan Duc Vo Tran

Lang ventetid for alt

Det er lang ventetid for å komme frem på telefon, for å få time (hvis du ikke er døden nær), og veldig lang ventetid for å komme inn til legen når du endelig har fått time.

Lite empatisk

Antagelig en dyktig lege rundt alt det medisinske, men opplever at det er svært vanskelig å slippe til, at han overkjører deg og ikke lytter. Også ekstremt lang ventetid. Har vel aldri opplevd mindre enn 60 minutter.

Omsorgsfull og flink lege

Vært pas til Dr. Tran en periode nå. Har ikke blitt møtt av en lege med mer forståelse og omtanke. Han tar god tid til sine pasienter. Han tok imot meg etter stengetid da jeg trengte hjelp.

Hatt plager i mange år som leger før han bare har avfeid. Dr. Tran sendte meg raskt til behandling. Det viste å være alvorlig.

Jeg håper Dr. Tran blir i Sande lenge. Dette er en sjelden lege å finne.

Nøye, men roter

Har vært hos Dr. Tran noen ganger nå og tror jeg skal bytte fastlege. Ja, han er nøye, men jeg føler ikke jeg kan snakke med han. Han ber meg bestille oppfølgingstime hele tiden uten at jeg kan se det er noen grunn for det, når jeg kommer husker han ikke hva vi har snakket om.Virker veldig stresset, og det er alltid lang ventetid!

Godt fornøyd med ny lege.

En behagelig og lyttende lege som tar seg tid .
Setter seg godt inn i nye pasienters journal og tar raskt kontakt med sykehuset når det er behov for å få utdypet epikrisen ytterligere.
Godt humør og blid selv i stressede situasjoner med forsinkelser.
Virker som en god lege å ha for en som må følges opp regelmessig.