Karoline Lohrengel

Navarvegen 19 7820 Spillum
Karoline Lohrengel er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Karoline Lohrengel

Medmenneske og meget seriøs

Karoline er en lege som du kan stole på gjør det beste hun kan for å hjelpe deg med det du kommer til henne for. Hun er lyttende, empatisk, trygg. Hun er meget dyktig og møter pasienten med varme og forståelse. Karoline er en stjernelege av de sjeldne.

Dyktig, lyttende, oppmerksom, møter pasienter på en god måte.

Karoline Lohrengel er dyktig, lyttende, oppmerksom, møter pasienter på en god måte. Informerer bra om behandlingsalternativ mm.

Kan aldri tenke meg en annen lege...

Karoline er trygg, empatisk og tydelig - alt jeg kan ønske meg i en lege. Barna mine har henne også, og vi blir alltid tatt på alvor. Samtidig tror jeg nok hun sier i fra om en kommer dit med bagateller, noe jeg synes er helt greit. Et pluss at hun er gynekolog! Hun tar seg alltid god tid til hver enkelt pasient, derav litt lang ventetid. Men absolutt verdt det, mot å føle seg som på et samlebånd. Anbefaler henne varmt!

Ryddig og dyktig lege

Karoline er en faglig sterk lege som holder det hun lover og er svært "ryddig" i alle sine forhold. Hun sier i fra når det trengs og gir forståelige og konsise forklaringer og svar. Hun har vært en empatisk og "moderlig" lege for meg og min familie. Det eneste negative jeg kan nevne er lang ventetid for å komme inn på time.

den beste legen man kan få. :-)

Hun hører på hva jeg har og si, og tar seg god tid, er en riktig god lege. :-)