Karoline Lohrengel

Tlf: 74 21 80 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karoline Lohrengel er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Karoline Lohrengel

Medmenneske og meget seriøs

Karoline er en lege som du kan stole på gjør det beste hun kan for å hjelpe deg med det du kommer til henne for. Hun er lyttende, empatisk, trygg. Hun er meget dyktig og møter pasienten med varme og forståelse. Karoline er en stjernelege av de sjeldne.

Dyktig, lyttende, oppmerksom, møter pasienter på en god måte.

Karoline Lohrengel er dyktig, lyttende, oppmerksom, møter pasienter på en god måte. Informerer bra om behandlingsalternativ mm.

Kan aldri tenke meg en annen lege...

Karoline er trygg, empatisk og tydelig - alt jeg kan ønske meg i en lege. Barna mine har henne også, og vi blir alltid tatt på alvor. Samtidig tror jeg nok hun sier i fra om en kommer dit med bagateller, noe jeg synes er helt greit. Et pluss at hun er gynekolog! Hun tar seg alltid god tid til hver enkelt pasient, derav litt lang ventetid. Men absolutt verdt det, mot å føle seg som på et samlebånd. Anbefaler henne varmt!

Ryddig og dyktig lege

Karoline er en faglig sterk lege som holder det hun lover og er svært "ryddig" i alle sine forhold. Hun sier i fra når det trengs og gir forståelige og konsise forklaringer og svar. Hun har vært en empatisk og "moderlig" lege for meg og min familie. Det eneste negative jeg kan nevne er lang ventetid for å komme inn på time.

den beste legen man kan få. :-)

Hun hører på hva jeg har og si, og tar seg god tid, er en riktig god lege. :-)

Meget dyktig

Vi bruker Karoline som fastlege, hele familien, og hun er rett og slett den beste legen vi har hatt. Grundig og omsorgsfull, bryr seg om pasienten.

"skal alle være med?"

Var hos Karoline for en stund siden, og da skulle jeg på tidlig ultralyd. Hadde med ei venninne og samboeren min. Da fikk jeg spørsmål om ALLE skulle være med - selvfølgelig! Fikk samtidig et stygt blikk. Under hele undersøkelsen var hun kort i svarene, VELDIG uengasjert og brydde seg svært lite om meg. Like ikke denne legen. Hun viste SVÆRT liten empati, og engasjement. Anbefaler INGEN denne legen! Fy - skam deg.

Føler meg meget trygg til denne legen

Hun tar virkelig pasienten på alvor, er klar og tydelig, informerer godt om "sykdommen"

Dyktig og empatisk

Karoline Lohrengel er en faglig dyktig lege, empatisk og tar patienten (meg) på alvor. Stort pluss for sms tilbakemeldinger(prøvesvar) (minst 50 tegn)

Er en dyktig lege

Karoline er en flink lege som lytter til sine pasienter. Hun kan noen ganger være litt direkte, men noen ganger er det det som trengs. Hun har også spesialisert seg innen gynekologi og det er ett stort pluss hvis en er kvinne.

Fabelaktig lege!

Karoline var min faslege i mange år, og det skal godt gjøres å toppe henne! Hun er nøye, omsorgsfull og faglig dyktig, og det er et stort pluss at hun også er gynekolog.

Styr unna

Legen mangler sosiale antenner og er til tider frekk