Finn-Egil Tresselt

Sentrumsklinikken

Bankveien 1 1383 Asker
Finn-Egil Tresselt er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Finn-Egil Tresselt

Den beste legen jeg og min familie har hatt !!

Ser meg dessverre nødt til å bytte fastlege pga avstand. Begynner å bli litt upraktisk da jeg bor i Lørenskog. Blir veldig skummelt å skulle forholde seg til en ny lege som ikke kjenner min historie. Tresselt kan anbefales på det varmeste

Ryddig og presis.

Har brukt Tresselt i ca to år, men det har da bare blitt to besøk. Men han virker dyktig, husker meg fra sist, forklarer godt og gir i alle fall inntrykk av at han lytter.. Og han er meget presis!

Meget god og sympatisk

Har hatt Finn-Egil Tresselt som fastlege i mange år. Han er flink til å lytte å gi råd og han finner alltid beste behandling når noe er galt. Han er ikke en person man kan fortelle hva som skal og bør gjøres, men han lytter til innspill og gir motargumenter. Han kan virke noe hard og bastant av og til, men det er alltid til pasientens beste. Han er ingen "pilletriller", så de som er på reseptjakt bør styre unna. Mine beste anbefalinger til Finn-Egil :)

Fantastisk pasientomsorg og hjelpsomhet!

Dette er virkelig den beste legen jeg har hatt! Jeg byttet da jeg flyttet til Oslo for noen år siden, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ta ham med meg! Han husker deg så han slipper å bruke masse tid på å lese journaler, han tar alt du sier seriøst, og får deg til å føle at du blir tatt godt vare på. En smule varmt på kontoret hans, men det er det eneste negative jeg har å si!

Ham liker jeg i f. t. mange andre leger

En empatisk lege som lytter og søker informasjon hvis han er i tvil. Missbruker ikke tilbudene innen medisin men er heller ikke redd for å være aktiv når det er påkrevet. Vi har et meget godt pofesjonelt forhold. Han er utrolig presis i timetabellen sin