Finn-Egil Tresselt

Sentrumsklinikken

1997

Sentrumsklinikken Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker
Finn-Egil Tresselt er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Finn-Egil Tresselt

Den beste fastlegen

Fantastisk flink allmennlege. Har vært min fastlege i rundt 20år. Tar pasienten på alvor, og husker deg fra gang til gang. Han er ingen lege for de som er ute etter en sykemelding ved en liten forkjølelse, og han er ingen pilletriller, men han er utrolig dyktig! Flink til å følge opp pasienten.

Proff og dedikert til fingerspissene.

En lege som snakker direkte og konkret. Meget kunnskapsrik på alle områder. Er du så heldig å få han som fastlege er du i de beste hender. Han er hvertfall min kandidat til Norges beste allmennlege!

Hyggelig lege, men jeg endte opp med å bli skuffet

Han er en hyggelig lege som kan være noe direkte, hvilket er et pluss synes jeg. Følger opp og tar kontakt hvis det er noe man som pasient bør vite, noe som hører med til sjeldenhetene når det gjelder fastleger. Han tar seg også god tid til pasienten. Ble dessverre skuffet når han skrev tilsynelatende irrelevante ting som lå over 12 år tilbake i tid når jeg ble henvist til gynekolog grunnet fertilitetsproblemer. Gynekolog stusset over dette. Kanskje var det tilfeldig, men jeg følte at jeg fikk mindre tillit til ham etter dette og endte med å bytte fastlege.

Følger ikke opp.

Skriver på PC istedenfor å være i kontakt med pasient. Har alltid en følelse at at hans tid er kostbar, og at man ikke har fått nevnt alt som er nødvendig. Pasienten må selv sørge for at han følger opp.

At forværelset kunne behøve kurs i kundebehandling og folkeskikk hjelper heller ikke.

Beste fastlegen :D

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Finn-Egil Tresselt som fastlege. Han er alltid presis, så man slipper å vente slik man ofte må gjøre andre steder. Han tar deg på alvor og tar seg tid til å lytte. Han er veldig hyggelig og snill og jeg gir han derfor min beste anbefaling!
Aldri vært så fornøyd med en fastlege tidligere.