Finn-Egil Tresselt

Sentrumsklinikken

1997

Sentrumsklinikken Telefonnummer66 78 56 0066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bankveien 1 1383 Asker
Finn-Egil Tresselt er en av 53 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Finn-Egil Tresselt

Følger ikke opp.

Skriver på PC istedenfor å være i kontakt med pasient. Har alltid en følelse at at hans tid er kostbar, og at man ikke har fått nevnt alt som er nødvendig. Pasienten må selv sørge for at han følger opp.

At forværelset kunne behøve kurs i kundebehandling og folkeskikk hjelper heller ikke.

Beste fastlegen :D

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med Finn-Egil Tresselt som fastlege. Han er alltid presis, så man slipper å vente slik man ofte må gjøre andre steder. Han tar deg på alvor og tar seg tid til å lytte. Han er veldig hyggelig og snill og jeg gir han derfor min beste anbefaling!
Aldri vært så fornøyd med en fastlege tidligere.

Den beste legen jeg og min familie har hatt !!

Ser meg dessverre nødt til å bytte fastlege pga avstand. Begynner å bli litt upraktisk da jeg bor i Lørenskog. Blir veldig skummelt å skulle forholde seg til en ny lege som ikke kjenner min historie. Tresselt kan anbefales på det varmeste

Ryddig og presis.

Har brukt Tresselt i ca to år, men det har da bare blitt to besøk. Men han virker dyktig, husker meg fra sist, forklarer godt og gir i alle fall inntrykk av at han lytter.. Og han er meget presis!

Meget god og sympatisk

Har hatt Finn-Egil Tresselt som fastlege i mange år. Han er flink til å lytte å gi råd og han finner alltid beste behandling når noe er galt. Han er ikke en person man kan fortelle hva som skal og bør gjøres, men han lytter til innspill og gir motargumenter. Han kan virke noe hard og bastant av og til, men det er alltid til pasientens beste. Han er ingen "pilletriller", så de som er på reseptjakt bør styre unna. Mine beste anbefalinger til Finn-Egil :)