Finn-Egil Tresselt

Bankveien 1 1383 Asker
Tlf: 66 78 56 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Finn-Egil Tresselt er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Finn-Egil Tresselt

Den beste legen jeg og min familie har hatt !!

Ser meg dessverre nødt til å bytte fastlege pga avstand. Begynner å bli litt upraktisk da jeg bor i Lørenskog. Blir veldig skummelt å skulle forholde seg til en ny lege som ikke kjenner min historie. Tresselt kan anbefales på det varmeste

Ryddig og presis.

Har brukt Tresselt i ca to år, men det har da bare blitt to besøk. Men han virker dyktig, husker meg fra sist, forklarer godt og gir i alle fall inntrykk av at han lytter.. Og han er meget presis!

Meget god og sympatisk

Har hatt Finn-Egil Tresselt som fastlege i mange år. Han er flink til å lytte å gi råd og han finner alltid beste behandling når noe er galt. Han er ikke en person man kan fortelle hva som skal og bør gjøres, men han lytter til innspill og gir motargumenter. Han kan virke noe hard og bastant av og til, men det er alltid til pasientens beste. Han er ingen "pilletriller", så de som er på reseptjakt bør styre unna. Mine beste anbefalinger til Finn-Egil :)

Fantastisk pasientomsorg og hjelpsomhet!

Dette er virkelig den beste legen jeg har hatt! Jeg byttet da jeg flyttet til Oslo for noen år siden, men jeg skulle virkelig ønske jeg kunne ta ham med meg! Han husker deg så han slipper å bruke masse tid på å lese journaler, han tar alt du sier seriøst, og får deg til å føle at du blir tatt godt vare på. En smule varmt på kontoret hans, men det er det eneste negative jeg har å si!

Ham liker jeg i f. t. mange andre leger

En empatisk lege som lytter og søker informasjon hvis han er i tvil. Missbruker ikke tilbudene innen medisin men er heller ikke redd for å være aktiv når det er påkrevet. Vi har et meget godt pofesjonelt forhold. Han er utrolig presis i timetabellen sin

Engasjert og seriøs lege

Tresselt er en lege som er seriøs og imøtekommende. Min oppfatning er at han først og fremst er opptatt av pasientens beste og har en særdeles god evne til å engasjere seg og gi uttrykk for at han tar deg som pasient på alvor. Har heller ikke hatt noen problemer med legeerklæringer, spesialisthendvendelser eller lignende når dette har vært et behov. Ventetiden er også kort og lokalene er nokså moderne og holder en generelt god standard.

Passer for:
Deg som prioriterer en lege som er grundig og vil ditt beste.
En som er opptatt av en seriøs og varm lege.

Passer ikke for:
Deg som har bestemt seg for hva en trenger på forhånd, uten å lytte til hva legens anbefaling er.
Deg som forventer en lege som ukritisk gir deg resepter og legeerklæringer uten at det foreligger en tilstrekkelig medisinsk begrunnelse.

Alt i alt en personlig og tillitsvekkende lege som jeg har stor tillit til.

Anbefales

Beste legen jeg har vært hatt!

Har hatt Finn-Egil som fastlege i mange år, og makan til en som strekker seg langt for meg som pasient skal man lete lenge etter. Alltid blid og imøtekommende, samt flink til å lytte hva pasienten sier.

R.T.

Ikke min kopp med te...

Mulig at han hører etter når man prater til han, men har aldri opplevd at det som blir foreslått er en god løsning for meg eller mine barn.

Opplever at rådene hans er bastante og ved flere tilfeller direkte feil. I tillegg opplevde jeg at han ble sur, når jeg antydet at jeg ville ha en henvisning til spesialist. M.a.o. har jeg ingen tillit til denne legen.

De har også en jobb å gjøre i resepsjonen med servicenivået, som er skremmende lavt.

Helt rå :-)

Beste legen jeg noensinne har vært hos .
Får alltid time ....strekker seg laaaangt for å hjelpe
Denne mannen kan jobben sin.

helt topp!

lege som tar deg på alvor , finner mange løsninger på "håpløse " problemer
kan anbefales,,,,,,,,,,,,,,

super lege

en super lege. som alltid lytter på det du har og si, føler legen er veldig ærlig. har ingen ventetid når man har time. følger opp.

Veldig fornøyd

Har brukt Finn Egil i mange år og føler virkelig jeg blir tatt på alvor.Ringer opp når det er noe og for å høre hvordan det står til.

veldig bra

Jeg er veldig fornøyd med undersøkelser, vurderinger, og oppfølging

Finn-Egil er en av de få som passer til yrket

Svært fornøyd med Finn-Egil. Han forstår problemene og har IQ nok til å kunne finne en løsning på problemet (og ikke bare fjerne symptomene)

Grundig. Behagelig.

Tar pasienten på alvor og gir seg ikke før det er et svar som er tilfredsstillende og sannsynlig årsak.

Go lege og en Go støtte.

Lett og prate med og alltid positiv! Kjempeflink til og følge opp! Godt og ha en og prate med som virkelig lytter og er oppriktig intresert:-) Beste legen jeg har hatt!

Kjempebra lege

Tar ting på alvor, uten å overdrive. Har sjelden ventetid på kontoret. Har alltid tid.