Øystein Bach Ramstad

Torget legekontor

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal
Øystein Bach Ramstad er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Øystein Bach Ramstad

Veldig bra og veldig dårlig.

På visse områder er han den beste legen jeg har hatt, men på ett område den verste. Jeg byttet fordi jeg ville forsøke å finne noen som jeg var fornøyd med på alle områder. Jeg ville rett og slett ha mer hjelp på den psykiske biten, i forhold til medisinering, noe jeg føler jeg ikke fikk. Føler ikke jeg ble tatt seriøst på den biten. Han fortalte meg rett ut at dersom de medisinene var såpass viktig for meg så fikk jeg heller bytte lege. Ut i fra diagnosen min så har jeg krav på de medisinene jeg ønsket, og syntes ikke jeg ble rettferdig behandlet. Det å unngå alle medisiner som pasienten kan bli avhengig av er ikke alltid det beste. I følge meg må man veie fordelene opp mot ulempene, og jeg mente det var flere fordeler enn ulemper, mens han tydeligvis mente motsatt. Sånn jeg ser det hadde det gått an å møttes på midten, og gitt meg de medisinene jeg trengte, men gi meg redusert tilgang (færre tabletter i løpet av ett år).

Jeg vil anbefale ham videre, men IKKE til de med psykiske plager! På alt det andre er han svært profesjonell og behjelpelig, og man blir tatt svært seriøst.

Meget god fornøyd

Effektiv, meget presis, har tid til å høre på det du har å si. Forklarer deg ting du lurer på. Flink.

ikke fornøyd

Det tar lang tid å komme inn.
Føler meg ikke hørt/trodd.
Synes ikke han gjør det han kan for å hjelpe.
Føler heller ikke at han har tid til meg når jeg er der. Fikler med penner, ser mye på pc, lite øyekontakt.

Beklager mye negativt, men det er mitt inntrykk av han. Dessverre.

Jeg byttet lege.

Den best legen

flink til å forklare, men jobber ikke flere dager i uka.

Kjempeflink

Veldig flink lege som tar pasientene på alvor. Henviser videre hvis det er nødvendig, og tar gjerne en ekstra telefon for å få fortgang i sakene. Følger også opp når han får svar fra spesialist med å ringe og forklare hva som evt skjer videre. Hyggelig og enkel å prate med. Mener han at det ikke er noe å gjøre med forklarer han det på en fin måte.