Stig Otto Rygh

Kjøpmannsgata 7 7500 Stjørdal
Stig Otto Rygh er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Stig Otto Rygh

Helt ok.

Han er en god lege å snakke med. man merker at han bryr seg.
Et stort pluss er at han er veldig flink til å forklare hva som er galt. Viser dette gjerne på ulike modeller av kroppen osv. Det eneste minuset jeg har opplevd er at han sjelden tar seg tid til å ta prøver.
Det blir heller skrevet ut medisiner som kan hjelpe isteden.
Vil ikke skryte av de andre personalet på dette legekontoret.

Men legen er helt ok.

Enkel og grei.

Tar seg tid til pasienten.
Forklarer enkelt og greit hvis man lurer på noe.
Desidert den beste legen jeg har hatt, åpen for en spøk og slår gjerne av en spøk selv også.
Vanskelig og komme igjennom på telefon til resepsjon, og til tider endel vente tid før time. Men Stig Otto som lege veier opp for dette. Enkelt og greit med sms tjeneste for både timebestilling og resept bestilling.

Savner denne legen etter flytting

Dette er den legen jeg savner mest etter at jeg flyttet fra byen. Da jeg hadde ham som fastlege følte jeg alltid at jeg ble tatt på alvor. Han er en lege som virkelig tar seg tid til å lytte til pasienten, så hvis du får denne fastlegen bør du prise deg lykkelig.

God lege

Ikke hatt noen problemer med Rygh, han har hjulpet meg med flere problemer og jeg har fått kommet inn på veldig kort tid. Det eneste negative jeg har å tilføye er at sms tjenesten ikke er optimal om man prøver å få en time som passer til ens egen rutine og at ringetiden hvor man kan nå resepsjonen ikke er optimal heller. Ventetiden på kontoret kan av og til også være litt lang i forhold til når man får time.
Totalt sett opplever jeg fortsatt at ting går veldig greit og når man først får kommet inn så er han veldig behjelpelig og går litt lengre for å imøtekomme meg som pasient.

Den beste og eneste fastlegen jeg har hatt!

Har hatt Rygh som fastlege i 35 år. Er fornøyd med den hjelpa jeg har fått og at en blir tatt på alvor. Tar seg god tid. Har prøvd SMS og det har fungert for meg. Fått time fort.Spørs jo selvsagt hva det er. Er vel den som ikke er så ofte til lege.