Dag Ulimoen

Dovre Legesenter Mann, 60 år

Autorisert1989
Ledige plasser 15 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Dag Ulimoen er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Dag Ulimoen

Styr unna!

Uinteressert, setter seg ikke inn i ting, må mases og purres på. Lite vilje til henvise videre, sender regning på feil grunnlag, vil gjøre seg ferdig fortest mulig, ikke faglig oppdatert eller nysgjerrig på å utrede men gjør det enklest mulig for seg selv.

Seriøs og hyggelig lege.

Han tar seg god tid til å lytte til pasienten(kanskje derfor han er litt forsinket av og til) setter pasienten i fokus. Sender deg videre med henvisning om han ikke kan stille riktig diagnose
Seriøs og hyggelig.
Den beste legen jeg har hatt.

Meget kald og nærmest useriøs lege

Her har vi dessverre kameraten som sørget for at jeg etter flere tiårs tilknytning til Dovre legesenter velger å fjerne disse som min fastlegekontor
Han har aldri vært min fastlege men 90% av gangene jeg har vært der har jeg hatt han grunnet fastlegens fravær, denne kameraten har total mangel på respekt!
Sitter faktisk inne på kontoret sitt og skriker pasientens navn.
Står i venterommet blant folk og snakker om enkelte pasients sykdom mens andre hører på, er dønn fast brestemt på at han har rett og nekter å vise i det minste sympati!
Har gjentatte ganger sendt regninger og purringer som ikke skal betales og skylder på de i resepsjonen mens de kaster umiddelbart ballen over til han!
Også må man krige hver gang for å få øyeblikkelig time, telefonen har ikke venter en gang unnskyld meg det er 2015 vi lever i!
Men totale vurdering er at de som er hans pasienter ønsker jeg lykke til, og de som tenker å bli ber jeg tenke om igjen;-)

Ikke god nok kommunikasjon

Jeg hadde time hos Dr. Ulimoen, ettersom min egen fastlege ikke var tilgjenglig. Han er helt sikkert en lege med gode kunnskaper på sitt felt, men dette kommer ikke helt tilsynelatende frem for meg som pasient. Dette henger nok sammen med at han ikke danner et tillitsbånd til pasienten.

Om jeg ikke følte meg nok nedprioritert da legen var 25 min seint, så gjorde det det verre når jeg la frem hva som feilet meg. Ulimoen virket uinteressert og ikke særlig problemløsende. Han spurte meg spørsmål uten å holde øyenkontankt og fikk meg som pasient til å føle meg uviktig. Komunikasjonen var ikke god.

Den beste legen jeg har hatt.

En veldig forståelses full og hyggelig lege. Har vært borti en del leger men dr Ulimoen er den beste jeg har hatt. Han hører på meg og mine behov og gjør sitt aller beste hver gang jeg er der eller ringer.