Dag Ulimoen

Dovre Legesenter Mann, 60 år

Autorisert1989
Ledige plasser 24 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dovre Legesenter
Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Dag Ulimoen er en av 30 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Dag Ulimoen

Kjempefornøyd

Han er en flink lege som tar seg veldig god tid til hver pasient. Han har mye bedre kunnskap enn min tidligere fastlege, og jeg er veldig fornøyd. Trist at han skal slutte på Dovre.

Kunne ikke hatt en bedre lege.

Ulimoen har vært min fastlege i mange år, og jeg kunne ikke hatt en bedre lege. Han er oppmerksom og nøye, og henviser alltid videre hvis han ikke selv kan sette noen diagnose. Har alltid følt meg 100% ivaretatt hos han og kommer ikke til å få en så god fastlege igjen.

Styr unna!

Uinteressert, setter seg ikke inn i ting, må mases og purres på. Lite vilje til henvise videre, sender regning på feil grunnlag, vil gjøre seg ferdig fortest mulig, ikke faglig oppdatert eller nysgjerrig på å utrede men gjør det enklest mulig for seg selv.

Seriøs og hyggelig lege.

Han tar seg god tid til å lytte til pasienten(kanskje derfor han er litt forsinket av og til) setter pasienten i fokus. Sender deg videre med henvisning om han ikke kan stille riktig diagnose
Seriøs og hyggelig.
Den beste legen jeg har hatt.

Meget kald og nærmest useriøs lege

Her har vi dessverre kameraten som sørget for at jeg etter flere tiårs tilknytning til Dovre legesenter velger å fjerne disse som min fastlegekontor
Han har aldri vært min fastlege men 90% av gangene jeg har vært der har jeg hatt han grunnet fastlegens fravær, denne kameraten har total mangel på respekt!
Sitter faktisk inne på kontoret sitt og skriker pasientens navn.
Står i venterommet blant folk og snakker om enkelte pasients sykdom mens andre hører på, er dønn fast brestemt på at han har rett og nekter å vise i det minste sympati!
Har gjentatte ganger sendt regninger og purringer som ikke skal betales og skylder på de i resepsjonen mens de kaster umiddelbart ballen over til han!
Også må man krige hver gang for å få øyeblikkelig time, telefonen har ikke venter en gang unnskyld meg det er 2015 vi lever i!
Men totale vurdering er at de som er hans pasienter ønsker jeg lykke til, og de som tenker å bli ber jeg tenke om igjen;-)