Hans Petter Stokke

Sjøsia Legekontor

1979

Sjøsia Legekontor Telefonnummer74 16 33 8074 16 33 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fyrgata 3 7714 Steinkjer
Hans Petter Stokke er en av 22 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Hans Petter Stokke

Verdens beste lege

Stokke tar seg god tid til deg, og som mange skriver betyr det noe ventetid, men det gjør ingenting. Han er forsiktig med å skrive ut resepter og lytter til deg. Har vært hos ham med både fysiske og psykiske plager, og han er utrolig god til begge deler.

Særdeles bra!

Jeg har hatt Hans Petter som lege og senere fastlege når det ble innført - siden tidlig på 80-tallet = 35 år. Bedre lege tror jeg at jeg skulle lete lenge etter. Fortsatt min lege - til tross for at jeg bor 8 timer unna med bil :-)

Den beste legen jeg har hatt

Har hatt Hans Petter Stokke som lege/fastlege helt siden han startet på Steinkjer 1981 - 1982.
Han er spesielt flink til å følge opp pasienten ved at han tar kontakt på tlf. for å avklare saker.

Den beste og mest nærværende lege som jeg har hatt!

Han har tid til å lytte og likedan til å forklare hvorfor og hvordan i de forskjellige spørsmål som jeg stiller. Det gjelder både for meg og min datter!
Det blir et stort savn den dag han blir pensjonist!! Det som er et lite problem er at på grunn av hans måte å behandle pasienter på, (god tid) så blir det skjelden at en kommer inn til avtalt tid, men hva betyr det!!!

Utrolig dyktig og prototypen på god pasientbehandler.

Jeg er så heldig å ha Dr. Stokke til fastlege for meg selv og mine barn. Han har oversikt, tar seg god tid til å forklare og han er tydelig i sine vurderinger. Jeg føler at jeg blir hørt på og at jeg og mine barn blir godt ivaretatt. Dyktig å imøtekomme meg som voksen, men også utrolig dyktig overfor mine barn. En kompetent og flott fastlege som er en god rollemodell ift pasientbehandling!