Lars Sæbø

Tlf: 74 80 44 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Sæbø er en av 24 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Lars Sæbø

Trygg og støttende

Både jeg og barna har Sæbø som fastlege og har alltid vært fornøyde. I mine graviditeter har han fulgt nøye opp, og henvist videre når han var usikker. Har hatt en del sammensatte helseproblemer og har ofte fått lengre tid inne hos han enn det som er tilmålt. Ulempen med det blir jo at det er en del ventetid på venterommet, men jeg venter heller en time for å få god behandling. Noen ganger er pasientene kjapt inn og kjapt ut, andre ganger behøves mer tid. Han har også hjulpet meg ifht NAV, henvist videre til spesialister og er støttende ifht både fysisk og psykisk helse.
Resten av helsepersonellet på Stjørdal legesenter er også helt topp! Trivelige og effektive.

Ren dumskap på høyt nivå

Han skulle aldri vært lege !..

- Bryr seg ikke om pasienten
- Frekk, uinteressert, sur.
- Mer opptatt av tastaturet enn å lytte

Anbefales ikke ved psykiske problemer

Lars fungerte godt som lege ved medisinske problemer.
Men, når jeg fikk psykiske problemer opplevde jeg han som en fjern lege uten vilje og mot til å hjelpe meg utover sykemeldingene. Jeg opplevde han som initiativløs og lite engasjert i hjelpe meg å finne løsninger på problemene.

Helt grei lege

Kan bli bedre på redegjørelse for mulige bivirkninger av medisiner. Ellers helt utmerket!

Anbefaler ikke Sæboe!

Sæboe er ofta på ferie eller borte, noe som føler til at jeg har vært innom samtlige leger ved Stjørdal Legesenter i løpet av det året jeg har brukt Stjørdal Legesenter. Når jeg har fått time til Lars, har jeg måtte vente i opp til 45 minutter på timen min. Når jeg til slutt har kommet inn, har han det fryktelig travelt og jeg har fått inntrykk av at han vil bli ferdig fortest mulig.

Anbefaler ikke Sæboe til noen. Jeg er ikke til legen ofte, men når jeg har trengt konsultasjon har jeg ikke fått noen.