Pål Tveter

Bakklandet legekontor
Sverresgate 23 7800 Namsos
Pål Tveter er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Pål Tveter

Har ikke hatt noen bedre lege.

En helt fantastisk mann. Han viser at han bryr seg, og får meg til å føle meg velkommen uannsett hva det måtte være.

En dyktig lege og en jordnær og grei person

Pål Tveter har vært fastlegen min helt siden fastlege ordningen ble innført og jeg har nesten bare positive ting å si om han. Han er lyttende , forståelselsfull og snakker på en forståelig måte. Han er faglig dyktig , og har hjulpet meg mye med min lidelse , for å si det sånn. Det som eventuelt trekker ned litt er at han har litt dårlig tid , men som sagt å være fastlege er en travel jobb.

En lege med stort hjerte for pasienten

En lege som virkelig har pasienten i fokus. Han er alltid blid og imøtekommende. God fagkompetanse og vurderingsevne. Du får følelsen av at han virkelig bryr seg om deg.
Dessuten er han en behagelig rolig stillferdig person som utstråler en trygghet som lett overføres til en pasient som kanskje kan være litt usikker med tanke på sin medisinske tilstand.

Verdens beste lege!

Pål Tveter er bare helt enestående, vår familie har hatt han som fatlege i 15 år, han er faglig dyktig, holder segt oppdatert og - viktigst av alt - han viser ekte omsorg for pasienter og deres pårørende!

Flott lege

Eb lege so tar seg tid, skjønner hva porblemet er, og går ikke rundt grøten. Direkte og ærlig. En fornøyelse hvis du vil ikke er hypokonder