Pål Tveter

Sverresgate 23 7800 Namsos
Tlf: 74 20 90 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Pål Tveter er en av 12 fastleger i Namsos

Siste vurderinger av Pål Tveter

Har ikke hatt noen bedre lege.

En helt fantastisk mann. Han viser at han bryr seg, og får meg til å føle meg velkommen uannsett hva det måtte være.

En dyktig lege og en jordnær og grei person

Pål Tveter har vært fastlegen min helt siden fastlege ordningen ble innført og jeg har nesten bare positive ting å si om han. Han er lyttende , forståelselsfull og snakker på en forståelig måte. Han er faglig dyktig , og har hjulpet meg mye med min lidelse , for å si det sånn. Det som eventuelt trekker ned litt er at han har litt dårlig tid , men som sagt å være fastlege er en travel jobb.

En lege med stort hjerte for pasienten

En lege som virkelig har pasienten i fokus. Han er alltid blid og imøtekommende. God fagkompetanse og vurderingsevne. Du får følelsen av at han virkelig bryr seg om deg.
Dessuten er han en behagelig rolig stillferdig person som utstråler en trygghet som lett overføres til en pasient som kanskje kan være litt usikker med tanke på sin medisinske tilstand.

Verdens beste lege!

Pål Tveter er bare helt enestående, vår familie har hatt han som fatlege i 15 år, han er faglig dyktig, holder segt oppdatert og - viktigst av alt - han viser ekte omsorg for pasienter og deres pårørende!

Flott lege

Eb lege so tar seg tid, skjønner hva porblemet er, og går ikke rundt grøten. Direkte og ærlig. En fornøyelse hvis du vil ikke er hypokonder

Empatisk og dyktig.

Dr. Tveter er faglig flink, innser egne begrensninger og har høyt utviklede empatiske evner.

Jeg er veldig heldig som har ham som fastlege.

Fantastisk skjeldenhet av en lege!

Legen min er en jeg holder fast med hender å bein uansett! Selv når jeg flyttet langt unna valgte jeg å beholde han fordi jeg føler at han virkelig er der å tar seg tid til meg når jeg først kommer innom. Av alle leger jeg har vært borti både på både sykehus å andre legesenter, er dette rett å slett en skjeldenhet av en lege. Helt fantastisk på alle vis!! :)