Lars Vetlesen

Tlf: 74 82 35 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lars Vetlesen er en av 24 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Lars Vetlesen

IKKE FOR GAMLE og SYKE

Usedvanlig lite interessert i GERIATRI og LIVSSTILSYKDOMMER!
Umulig å få tak i ved akuttsituasjoner - 14 dager venting på time ...
Ikke stedet for hjerte og lungesykdommer og andre selvforskyldte lidelser.
Ta helst med Mountain Bike opp på kontoret, eller vær Pilot!

den beste legen

Dette er en lege som har tid og lytter til pasienten. Er han i tvil om noe som helst, blir du videresendt til spesialist.

Veldig grei lege

Jeg har gått til Vetlesen siden jeg var liten. Han er en veldig grei lege som alltid hjelper meg med å finne løsninger på mine problemer.
Når jeg studerte i en annen by hadde jeg andre fastleger der, og de kan ikke sammenlignes engang med Vetlesen. Kommer ikke til å endre lege igjen før han pensjonerer seg. Og da blir jeg trist.

God, men lite opptatt av mental helse

Vetlesen har en lett og spøkefull tone. En god lege å forholde seg til og han finner løsninger på de fleste fysiske problem.

Jeg synes imidlertid det er vanskelig å nå fram til ham om psykiske utfordringer. Han har lett for å bagatellisere og virker ikke å ville "ta i" symptomer som ikke er konkrete og håndfast. Jeg har vært hos ham flere ganger og vært utslitt, nedstemt og har manglet energi. Men siden han ikke finner noe galt på blodprøvene, så er jeg visst frisk. Synes det er synd at det ikke går an å få veiledning og litt hjelp på veien når jeg åpenbart sliter, men med andre ting enn fysikken.

God lege

En litt over gjennomsnittlig god lege som er hyggelig å snakke med.
Det virker som han har bred erfaring og at han tenker og vurderer hvis han har mer kompliserte sykdomsbilder.

Dr.Vetlesen synes jeg er svært profesjonell, behagelig og dyktig lege.

Jeg stoler på legen min og det gjør det veldig lett å gå å spørre om alle problemer.
Svært tydelig at han har bred erfaring og gir gode råd/rett medisinering og også kritisk.

Meget fornøyd

Lars er en lege som jeg er meget godt fornøyd med!

Han vil jeg ha til han slutter

Dr. Vetlesen kan ved første øyekast virke litt vanskelig å få kontakt med, men der tar man virkelig feil. Han er en lege som tar pasienten på alvor, lytter og kommer med sine vurderinger og betraktninger. Ja han husker sågar om du helst vil til St. Olavs eller Levanger sykehus (når man har mulighet til å velge). Han er en lege som jeg stoler på, føler meg trygg på og som henviser videre når det har vært nødvendig.Har også opplevd å bli oppringt for å høre hvordan det går med meg etter å ha fått en alvorlig diagnose. Tonen er lett og litt humor hører med under en konsultasjon. Jeg anbefaler han på det varmeste :)

veldig flink lege!

En grundig lege som tar seg tid til å lytte uansett hvor travel han er. Veldig, veldig fornøyd!

Trivelig og imøtekommende

Har tid til å prate, og kommer med sin omtanke og personlige tanker om han var i samme situasjon. Trivelig og omgjengelig.

Norges mest avslappende lege

Dr. Vetlesen er mannen som ser ut som han nettop har stått opp HELE dagen. Det kan derfor virke som han kjeder vettet av seg, men virkeligheten er ikke sånn. Vetlesen er superflink, hyggelig og en passelig sans for humor. Abolutt en lege å anbefale!