Lars Vetlesen

Wessels Veg 2 7500 Stjørdal
Lars Vetlesen er en av 23 fastleger i Stjørdal

Siste vurderinger av Lars Vetlesen

Veldig grei lege

Jeg har gått til Vetlesen siden jeg var liten. Han er en veldig grei lege som alltid hjelper meg med å finne løsninger på mine problemer.
Når jeg studerte i en annen by hadde jeg andre fastleger der, og de kan ikke sammenlignes engang med Vetlesen. Kommer ikke til å endre lege igjen før han pensjonerer seg. Og da blir jeg trist.

God, men lite opptatt av mental helse

Vetlesen har en lett og spøkefull tone. En god lege å forholde seg til og han finner løsninger på de fleste fysiske problem.

Jeg synes imidlertid det er vanskelig å nå fram til ham om psykiske utfordringer. Han har lett for å bagatellisere og virker ikke å ville "ta i" symptomer som ikke er konkrete og håndfast. Jeg har vært hos ham flere ganger og vært utslitt, nedstemt og har manglet energi. Men siden han ikke finner noe galt på blodprøvene, så er jeg visst frisk. Synes det er synd at det ikke går an å få veiledning og litt hjelp på veien når jeg åpenbart sliter, men med andre ting enn fysikken.

God lege

En litt over gjennomsnittlig god lege som er hyggelig å snakke med.
Det virker som han har bred erfaring og at han tenker og vurderer hvis han har mer kompliserte sykdomsbilder.

Dr.Vetlesen synes jeg er svært profesjonell, behagelig og dyktig lege.

Jeg stoler på legen min og det gjør det veldig lett å gå å spørre om alle problemer.
Svært tydelig at han har bred erfaring og gir gode råd/rett medisinering og også kritisk.

Meget fornøyd

Lars er en lege som jeg er meget godt fornøyd med!