Salwan Tariq Abid Al-Ani

Strømsnes 8215 Valnesfjord
Salwan Tariq Abid Al-Ani er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Salwan Tariq Abid Al-Ani

Fantastisk

Jeg har hatt flere fastleger i Fauske kommune da jeg aldri har følt meg trygg på eller vært særlig fornøyd med legen. Salwan er en utrolig dyktig lege. Han bagateliserer ikke, men lytter og forstår. Han er nøye og meget flink i jobben sin som lege. I tillegg er han alltid blid og hyggelig, noe som er utrolig viktig i en slik stilling. Absolutt den beste legen.

Perfekt

Jobber med en gang med saken når vi trenger hjelp fra han, kjempe god fastlege, flink, hjelpsom ... Takk Salwan for alt ....

Tillitvekkende og faglig dyktig lege

Salwan Al-Ani representerer akkurat det jeg forventer av en lege. Han tar deg alvorlig, bruker den tid som er nødvendig på undersøkelse og fremstår som grundig, kunnskapsrik og profesjonell. Koplet med forståelse for pasienten, så blir dette meget bra. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege.

den beste legen jeg har hatt til nå

jeg fant Salwan sympatisk, lyttende og flink med mennesker. Jeg var hos ham for å snakke om min psyke og få hjelp angående dette. Dette taklet han veldig bra, og han fikk meg til å føle meg trygg til å snakke. Jeg kvidde meg veldig for å gå til ham for har hatt dårlig erfaring fra leger tidligere når det kommer til å bli tatt på alvor og lyttet på. Man er jo i en svært sårbar situasjon når en går til legen sin, og da er det godt å føle en blir tatt på alvor, eller i det minste lyttet til. Full score til Salwan!

Veldig god lege

Etter min kjæreste, så er dr.salwan den mannen jeg stoler mest på..Alltid oppmerksom,lyttende og seriøs..jeg er trygg med han som lege..