Salwan Tariq Abid Al-Ani

Tlf: 75 64 29 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Salwan Tariq Abid Al-Ani er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Salwan Tariq Abid Al-Ani

Fantastisk

Jeg har hatt flere fastleger i Fauske kommune da jeg aldri har følt meg trygg på eller vært særlig fornøyd med legen. Salwan er en utrolig dyktig lege. Han bagateliserer ikke, men lytter og forstår. Han er nøye og meget flink i jobben sin som lege. I tillegg er han alltid blid og hyggelig, noe som er utrolig viktig i en slik stilling. Absolutt den beste legen.

Perfekt

Jobber med en gang med saken når vi trenger hjelp fra han, kjempe god fastlege, flink, hjelpsom ... Takk Salwan for alt ....

Tillitvekkende og faglig dyktig lege

Salwan Al-Ani representerer akkurat det jeg forventer av en lege. Han tar deg alvorlig, bruker den tid som er nødvendig på undersøkelse og fremstår som grundig, kunnskapsrik og profesjonell. Koplet med forståelse for pasienten, så blir dette meget bra. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege.

den beste legen jeg har hatt til nå

jeg fant Salwan sympatisk, lyttende og flink med mennesker. Jeg var hos ham for å snakke om min psyke og få hjelp angående dette. Dette taklet han veldig bra, og han fikk meg til å føle meg trygg til å snakke. Jeg kvidde meg veldig for å gå til ham for har hatt dårlig erfaring fra leger tidligere når det kommer til å bli tatt på alvor og lyttet på. Man er jo i en svært sårbar situasjon når en går til legen sin, og da er det godt å føle en blir tatt på alvor, eller i det minste lyttet til. Full score til Salwan!

Veldig god lege

Etter min kjæreste, så er dr.salwan den mannen jeg stoler mest på..Alltid oppmerksom,lyttende og seriøs..jeg er trygg med han som lege..

Ikke den verste!

Han er ikke min fastlege men jeg har vært hos han når min fastlege har vært borte eller ikke hatt ledig time på lenge. Jeg følte først at han ikke tok meg alvorlig ang en kronisk lidelse, men en gang snudde han om og skjønte endelig problemet.

Men han er alltid hyggelig, enkel å skjønne, og stresser ikke.

Veldig fornøyd

Det blir noen legebesøk i løpet av året når man har små barn, og denne legen lytter, tar oss på alvor, er svært dyktig og henviser til spesialister når det trengs. Jeg får følelsen av at han faktisk bryr seg. Den beste legen jeg har vært hos!

Jeg nekter å bytte...

Jeg har hadt Salwan som fastlege siden 2009. Siden da har jeg flyttet innad i bodø kommune og ut mellom andre kommuner. Jeg bor nå i en nabokommune og nekter å bytte fastlege.
Salwan er akkurat slik jeg forventer av en lege::

- Alle henvendelser blir tatt seriøst.
- Diagnosene er konkrete og altid rett på.
- Man blir fortalt årsaken, effekten, behandlingen og ikke minst sannheten om problemer man har.
- Konsultasjonstimer bestiller jeg ett par uker i forveien og har alltid fådt dag og klokkeslett jeg ønsket.
- Når jeg bestiller time hos Salwan, får jeg time hos Salwan. Har flere ganger opplevd andre steder å bestille time hos èn lege og bli mødt av en annen.

Salwan gjør en kjempe jobb og virker å være en grei kar som ønsker det beste for sine pasienter.
Hele stabben på legekontoret er meget hyggelige og imøtekommende.

Selv om det tar ett par timer å kjøre til legen herfra, er det verdt det.. jeg nekter å bytte.

Super fyr

Han er tilgjengelig på dagen, hyggelig, imøtekommende og tillitvekkende! Kan ikke annet enn anbefale. God service på kontoret som helhet.

Menneskelig og løsningsorientert

En lege som er faglig dyktig og ser pasienten i en helhet. Veldig løsningsorientert og god samtalepartner. Føler meg trygg i hans hender.

Vennlig, årvåken og seriøs.

Veldig flink lege, tar pasientene sine på alvor. Bruker tiden på en slik måte at han oppleves ikke som om han har dårlig tid men tvert i mot.

super lege

Tar deg og dine problemer på alvor, er fdyktig,r personlig kontakt når det er noe!.. Super lege.

Flink lege

Virker tillitsfull, gir gode forklaringer og råd. Tilgjengelig, åpenbart en som kan sitt fag.

Har blitt tatt skikkelig på alvor de gangene jeg har vært der. Anbefaler han på det sterkeste

Kjernekar

Kjempebra lege. Den beste fastlegen jeg har hatt. Om jeg ikke flyttet skulle tilhørt dette kontoret lenge!

Lett å få time.
Tar seg god tid til å lytte og spør om det er noe mer, rett og slett trivelig. Resten av personalet er også svært behjelpelige.

Noen blir kanskje redd for språket på grunn av det utenlandske navnet. Dette var noe jeg ikke syns var et problem. Han snakker godt norsk. Anbefales på det varmeste :)

fantastisk !!!

En helt fantastisk lege!
Tar alt på alvor, meget grundig og mye humor !
Føler meg 100% trygg hos han :-)

Meget hyggelig mann.

Jeg og min sønn går hos han. Han er utrolig hyggelig. Han er flink til å henvise deg videre om det er noe han ikke finner ut. Og med det viser han oss pasienter at han kan ikke alt, men innrømmer det og henviser deg videre. Nettopp for at problemet skal løses. Dette gir meg en stor trygghet, for da vet jeg at alt blir tatt alvorlig. Er superfornøyd med han, og kan på det varmeste anbefale han til alle.

En god lege

Har vært hos Salwan ved to anledninger da min fastlege ikke har hatt time. En profesjonell og hyggelig lege som tar pasienten alvorlig.

Bra

Har bare gode ord om legen og legesenteret. Det er et stille og rolig senter med en god atmosfære. Personalet er raske og effektive.

Veldig dyktig lege

Tok meg på alvor, veldig hjelpsom og trivelig lege.
Klarer å se helhet.
Kan gjerne gå tilbake til ham, og anbefaler ham gjerne:)

Lett å få time, når det trengs.