Salwan Tariq Abid Al-Ani

Valnesfjord Legekontor Mann, 42 år

Autorisert2007
Ledige plasser 20 av 600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Valnesfjord Legekontor

Strømsnes 8215 Valnesfjord
Salwan Tariq Abid Al-Ani er en av 10 fastleger i Fauske

Siste vurderinger av Salwan Tariq Abid Al-Ani

Perfekt

Jobber med en gang med saken når vi trenger hjelp fra han, kjempe god fastlege, flink, hjelpsom ... Takk Salwan for alt ....

Tillitvekkende og faglig dyktig lege

Salwan Al-Ani representerer akkurat det jeg forventer av en lege. Han tar deg alvorlig, bruker den tid som er nødvendig på undersøkelse og fremstår som grundig, kunnskapsrik og profesjonell. Koplet med forståelse for pasienten, så blir dette meget bra. Jeg har aldri vært mer fornøyd med en lege.

den beste legen jeg har hatt til nå

jeg fant Salwan sympatisk, lyttende og flink med mennesker. Jeg var hos ham for å snakke om min psyke og få hjelp angående dette. Dette taklet han veldig bra, og han fikk meg til å føle meg trygg til å snakke. Jeg kvidde meg veldig for å gå til ham for har hatt dårlig erfaring fra leger tidligere når det kommer til å bli tatt på alvor og lyttet på. Man er jo i en svært sårbar situasjon når en går til legen sin, og da er det godt å føle en blir tatt på alvor, eller i det minste lyttet til. Full score til Salwan!

Veldig god lege

Etter min kjæreste, så er dr.salwan den mannen jeg stoler mest på..Alltid oppmerksom,lyttende og seriøs..jeg er trygg med han som lege..

Ikke den verste!

Han er ikke min fastlege men jeg har vært hos han når min fastlege har vært borte eller ikke hatt ledig time på lenge. Jeg følte først at han ikke tok meg alvorlig ang en kronisk lidelse, men en gang snudde han om og skjønte endelig problemet.

Men han er alltid hyggelig, enkel å skjønne, og stresser ikke.