Enas Ihsan Rasheed Al-Hassan

Arendalsveien 26A 4878 Grimstad
Enas Ihsan Rasheed Al-Hassan er en av 21 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Enas Ihsan Rasheed Al-Hassan

Skuffende

Jeg byttet til henne for å prøve ut noe nytt. I begynnelsen følte jeg meg hørt og hun brukte god tid. Men etter hvert har jeg lagt merke til at det kun ligger i praten. Jeg fikk ofte beskjed at jeg måtte bare dra hjem og slappe av så ordnet ting seg. Jeg jobber i helsevesenet som kun assistent og tar derfor alt av ledige vakter som er. Dvs dag, kveld og natt. Dette går sterkt utover min døgnrytme og jeg ønsket derfor noe å sove på de få nettene jeg fikk mulighet til å kunne hvile ut. Jeg vil også legge til at jeg har slitt ellers med søvn i nesten hele mitt liv. Jeg tok med min mor for at hun kunne fortelle selv hva hun syntes ang min situasjon. Enas likte ikke at jeg hadde tatt med min mor og mente at mamma var et "uromonent" for meg. Hun hevet hånden forran min mor når mamma ville si noe. Hun ville heller ikke gå med på å prøve ut noe sovemedisin. Hun sa at jeg kunne sykmelde meg istede og ta kurs på NAV. Evt kunne jeg prøve å bytte jobbyrke. Dette provoserte meg veldig da jeg sliter fra før med skolegang og endelig har en jobb jeg trives i, men jeg holdt meg rolig og påpekte sterkt at jeg ikke følte meg hørt og forstått i denne situasjonen. Da sier hun hadebra og snur hodet mot daten og etterfulgt av "hvis ikke jeg var fornøyd så kunne jeg bare bytte lege". Dette skuffet meg veldig at hun ikke kunne se ting fra min sin side.

Tillitsvekkende og sympatisk

Har bare gode erfaringer med Enas. Har vært hos henne mange ganger de siste årene og har alltid følt at jeg blir tatt alvorlig.

Gir et godt inntrykk.

Hun er min nye fastlege. Alle inntrykk så langt, er meget gode. Har bare godt å si om henne. De gangen jeg har hatt time, så har jeg kommet inn til avtalt tid. Hovedinntrykket, er at følelsen av 10 minutter pr pasient, ikke eksisterer hos henne. Hun lytter, og gir gode råd.

Flink lege på alle måter

En hygelig og forståelsesfull lege. Man blir tatt på alvor som pasient. Alltid god tid og lett å få time.

den verste legen jeg har møtt

jeg er veldig overrasket av hvordan hun oppførte seg da jag var hos henne. jeg har me og hadde med masse dokumentasjon på hvordan denne sykdommen er. hun var ikke innteresert i å se på det. jeg fortalte at jeg trengte medisin som virker for meg slik at jeg skal slippe å havne i senga igjen.har vært sengeliggende i
1 1/2 år i et smertehelvete som jeg er veldig redd for skal skje igjen. hun sa jeg behandler ikke me pasienter og hun sa jeg ikke ville få noe smertestillende hos henne.....