Einar Utne

Dovre Legesenter

1982

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Dovre Legesenter
Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Tlf: 67 90 47 30 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Einar Utne er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Einar Utne

Ikke rette for meg.

Stresset å sliten. Hadde han ca 15 år siden. Da var han meget dyktig å engasjert. Å spørre pasienten hvordan han har det ved første møtet burde være en selvfølge.

Dyktig lege

Jeg har hatt Dr Utne som fast lege i veldig mange år. Han er en meget god lytter. Tålmodig og tillitsvekkende. Absolutt å anbefale.

Utrolig bra lege, dyktig.

Har hatt han som lege i 17 år, tar seg god tid og lytter.
Føler man blir tatt på alvor og er flink til å henvise videre til spesialister.
Han er alltid tilgjengelig, har ringetid midt på dagen hvor han alltid ringer deg opp igjen.
Det er godt å ha en lege som viser empati for andre mennesker.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Utne som fastlege siden jeg ble født, dvs i over 20 år. Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Han er faglig dyktig, flink til å lytte og henviser dersom det trengs. Har inntrykk av at han heller tar en test for mye, enn en for lite, og jeg føler alltid at han tar problemene mine seriøst. Anbefales på det sterkeste!

En dyktig og lydhør lege. Har både empati og innsikt i pasientens tilstand.

Utne er en real, skvær og ærlig lege. Mao: Han sier det som det er. Jeg blir alltid tatt på alvor. Han er ikke "redd" for å rekvirere time hos spesialist, om nødvendig. Hos enkelte leger går det prestisje i å behandle pasienter på egenhånd.

Jeg forstår heller ikke enkelte pasienters påstand om at Utne kan være vanskelig å få tak i. Dette har aldri vært et problem for meg. Så lenge jeg ringer ham i "ringetiden" og legger igjen beskjed - ringer han meg alltid tilbake i løpet av dagen.

Veldig bra fastlege!

Dyktig, sympatisk, engasjert og tillitsvekkende. Blir alltid tatt på alvor, og får alltid god hjelp. Veldig fornøyd!

Dyktig, vennlig og hjelpsom

Har hatt dr. Utne som fastlege i mange år, han er en meget hyggelig og imøtekommende person. Kommunikasjonen vår er veldig bra, og han forsøker alltid å hjelpe det beste han kan. Lytter til meg, og jeg får alltid tatt prøver på legesenteret for sikkerhets skyld, for å sjekke ut at alt er ok. Han skal også ha kredit for at han både tar pasienten på alvor, samtidig som han er blid og litt uformell. Terningkast 6 der altså :)
Kan bli bedre: Enkelte av de som jobber i resepsjonen, tar imot telefoner - kunne vært litt mer vennlige.

Einar Utne, flott lege

Har hatt Einar Utne fast i 10 år. Fantastisk lege. Tar meg alltid på alvor, sjekker ut det minste ting. Føler meg ivaretatt på den beste måten. Derimot damen i skranken i dag var det jeg vil si meget ufin. Gikk til skranke for å betale, sto der i mange minutter uten at hun gjorde det minste tegn for å se meg. Spurte forsiktig om å betal, hvor hun sa " DET KAN DU IKKE GJØRE HER" hvorpå jeg spurte hvor jeg skulle betale? Hun svarer " SER DU DEN BOKSEN VED DØRA" i meget ufin tone og reiste seg og gikk. Trist, ikke minst for henne som sikkert skulle arbeidet et annet sted. Men opp i det hele er at jeg er glad for at jeg har en flott fastlege.

Føler meg trygg og ivaretatt

Einar Utne har vært min fastlege i mange år og jeg har bare positive tilbakemeldinger å gi. Han lytter til meg som pasient, og det er gjensidig tillit mellom lege/ pasient. Det at det er telefontid er også veldig positivt, det at man kan få snakke med legen hvis det er noe. Han ringer alltid tilbake.

Syns Einar Utne er meget dyktig. Tar heller en prøve for mye enn en for lite.

Videresender pasienten med en gang hvis han selv er i tvil. Også flink med barn.

Jeg har byttet

Jeg føler meg de fleste gangene svært dårlig behandlet, som person og pasient. Føler ikke at legen er interessert i å finne ut hvordan tilstanden min egentlig er, og tar seg ikke tid til å spørre. Hender ofte at jeg må sitte og forsvare tilstanden min, fremfor å bli hjulpet med en løsning. Når jeg kommer til legen er jeg usikker og da blir jeg svært skuffet når legen er arrogant og ikke viser empati.

Ingen forståelse

Denne legen forstår seg ikke på mennesket som helhet. Han er uten empati og har dårlig tid og elendig tilgjengelighet.
Ikke har kontoret sms heller. Helsesekretærene der er heller ikke spesielt hyggelige og hjelpsomme.

Beste legen som finnes:)

Einar Utne har bred kompetanse, men det beste ved min lege er at han har evnen til å innrømme når det er noe han ikke er helt sikker på, fremfor å sette en "slags" diagnose. Da henviser han til noen kan mer innenfor det fagfeltet.
Han tar heller flere prøver av meg hvis det er noe som er diffust, i stedet for å vente å se om det blir bedre.
Selv har jeg blitt fulgt opp av Einar Utne de siste 15 årene, og han ta seg alltid tid til å lytte og viser interesse for deg som person.
Einar Utne fremstår som meget profesjonell og sympatisk.
Damene i front er også veldig sympatiske og blide:)

Super legen vår :)

Dr.Einar Utne er en fantastisk flott lege som lytter og virkelig hører etter hva du sier. Har bare hatt postive opplevelser de gangene jeg har hatt time. Han er flink med både voksne og barn. Han er nøyaktig og engasjert. Akkurat slik en lege skal være. Har heller ikke noe problem med å få time når jeg ringer. Må også rose "kontordamene" på Dovre legesenter - makan til hyggelige damer på ett legekontor skal du lete lenge etter !

Stressa lege uten empati.

Veldig stressa lege.Føler at jeg går ut av ktr.m like mange spørsmål som jeg gikk inn med. Flink,men veldig stressa. Besservisser. Null empati.

En av de beste fastlegene jeg vet om!

Meget dyktig fastlege.Han lytter til deg og svarer på spørsmål.Henviser raskt til spesialist ved behov.
Som pasient føler man godt i varetatt og vet at legen har gjort sitt beste for å hjelpe deg.Hele familien og mange i slekta har ham som fastlege og alle er veldig fornøyde!
Selv om det til tider kan være vanskelig få time hos ham, er det likevel verdt ventetida.

Dyktig og ydmyk fastlege

Einar Utne har bred kompetanse, men har evnen til å innrømme når det er noe han ikke er helt sikker på, fremfor å sette en "slags" diagnose.
Min sønn har en sjeldent diagnose, hvorpå Einar Utne umiddelbart sa "dette kan jeg ikke nok om, men jeg vet om en som kan". Imponerende i seg selv!
Selv har jeg blitt fulgt opp av Einar Utne siden 1992. Til tross for at vi aldri helt har funnet ut hva som feiler magen min, har han aldri gitt opp å prøve å finne ut hva dette kan være.
Einar Utne fremstår som meget profesjonell og sympatisk.