Einar Utne

Dovre Legesenter

Autorisasjon (1982)

1 person

Dovre Legesenter Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ...
Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Einar Utne er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Einar Utne

Grundig og interessert

Utne gir seg ikke før han finner løsningen - og du får topp prioritet dersom han mistenker noe alvorlig.

Ikke fornøyd

I de alle årene jeg har hatt Einar Utne som lege så har han aldri tatt meg ordentlig seriøst. Har gått til han for å få hjelp med psykiske problemer og han fortalte meg at han ikke kunne gjøre noe, og ikke kunne henvise meg til noen som skulle hjelpe. Han er litt bedre når det kommer til fysiske sykdommer, men bare såvidt. Ville ikke anbefalt. Må alltid vente veldig lenge på timen når jeg er der, og når jeg endelig kommer inn får jeg følelsen av at han vil ha meg ut så fort som mulig.

Helt ok

Har hatt Dr. Utne i ca 4 år når. Han er ikke den legen du drar til med psykiske problemer, da han sliter litt med å vise empati, men er utrolig dyktig på det fysiske. Alltid hørt på meg, føler ikke at jeg må kjempe for å bli trodd på. Han er en veldig praktisk mann, med praktiske løsninger, men det mentale har han ikke så mye forståelse for. Hadde fødselsdepresjon etter fødsel og hadde han satt seg inn i journalen min og sett den fortiden jeg har hatt, ville han sett at det å føle at jeg ikke klarer å holde ut som mor, ikke bare er «en vanlig ting alle nybakte mødre føler» og le av meg. Da måtte jeg ta saker i egne hender. Ellers er han elendig på å overholde planlagte lege timer. Rekord på min vente tid er 1,5 time... aldri i de 4 årene jeg har vært hos han, har han vært presis, det er alltid minst 40 min vente tid.
Helsefagarbeiderne i resepsjonen er heldigvis byttet ut og de er utrolig hyggelige.

Dårlig

Får ikke hjelpen jeg trenger med usaklige begrunnelser. Var nylig innom for å sjekke opp om jeg har add, noe som jeg egentlig er veldig sikker på jeg har. Legen sendte inn søknad om utbredelse sa han, fikk da svar uken etter at jeg fikk avslag fordi jeg ikke var rusavhengig nok og at jeg burde fått brev på dette eller at det var på vei. Fikk aldri brev

Innkompentent

Fått kjeft, skyller på alder. Spis piller, du har ikke noe valg. Bytt på apoteket om du vil.oppgitt.