Einar Utne

Dovre Legesenter

1982

1 person

Dovre Legesenter Telefonnummer67 90 47 3067 90 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Boecks gate 3 1473 Lørenskog
Einar Utne er en av 33 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Einar Utne

Dårlig

Får ikke hjelpen jeg trenger med usaklige begrunnelser. Var nylig innom for å sjekke opp om jeg har add, noe som jeg egentlig er veldig sikker på jeg har. Legen sendte inn søknad om utbredelse sa han, fikk da svar uken etter at jeg fikk avslag fordi jeg ikke var rusavhengig nok og at jeg burde fått brev på dette eller at det var på vei. Fikk aldri brev

Innkompentent

Fått kjeft, skyller på alder. Spis piller, du har ikke noe valg. Bytt på apoteket om du vil.oppgitt.

Trygg, ærlig og empatisk

Dr. Einar Utne er utrolig dyktig. Jeg har hatt han i mange år og er meget fornøyd! Han tar meg på alvor og ser alltid etter det beste for meg. Han er kunnskapsrik og empatisk på sin måte. Jeg har hatt en del andre leger og føler meg veldig heldig med å ha endt opp hos Utne. Burde være flere som ham. Ingenting å klage på hos han. Resepsjonistene er en annen historie.. Gruer meg alltid til å ringe inn og snakke med de.. jeg vet omtrent alltid hvem av de som tar opp tlf og forstår ikke hvorfor man gidder å jobbe på en plass som gjør det vanskelig å trekke litt på smilebånde eller bare ha en hyggelig tone.. uempatiske og nesten litt arrogant oppførsel.. synd for det er mange bra leger der.

Ikke rette for meg.

Stresset å sliten. Hadde han ca 15 år siden. Da var han meget dyktig å engasjert. Å spørre pasienten hvordan han har det ved første møtet burde være en selvfølge.

Dyktig lege

Jeg har hatt Dr Utne som fast lege i veldig mange år. Han er en meget god lytter. Tålmodig og tillitsvekkende. Absolutt å anbefale.