Einar Utne

Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Einar Utne er en av 31 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Einar Utne

Ikke rette for meg.

Stresset å sliten. Hadde han ca 15 år siden. Da var han meget dyktig å engasjert. Å spørre pasienten hvordan han har det ved første møtet burde være en selvfølge.

Dyktig lege

Jeg har hatt Dr Utne som fast lege i veldig mange år. Han er en meget god lytter. Tålmodig og tillitsvekkende. Absolutt å anbefale.

Utrolig bra lege, dyktig.

Har hatt han som lege i 17 år, tar seg god tid og lytter.
Føler man blir tatt på alvor og er flink til å henvise videre til spesialister.
Han er alltid tilgjengelig, har ringetid midt på dagen hvor han alltid ringer deg opp igjen.
Det er godt å ha en lege som viser empati for andre mennesker.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Utne som fastlege siden jeg ble født, dvs i over 20 år. Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Han er faglig dyktig, flink til å lytte og henviser dersom det trengs. Har inntrykk av at han heller tar en test for mye, enn en for lite, og jeg føler alltid at han tar problemene mine seriøst. Anbefales på det sterkeste!

En dyktig og lydhør lege. Har både empati og innsikt i pasientens tilstand.

Utne er en real, skvær og ærlig lege. Mao: Han sier det som det er. Jeg blir alltid tatt på alvor. Han er ikke "redd" for å rekvirere time hos spesialist, om nødvendig. Hos enkelte leger går det prestisje i å behandle pasienter på egenhånd.

Jeg forstår heller ikke enkelte pasienters påstand om at Utne kan være vanskelig å få tak i. Dette har aldri vært et problem for meg. Så lenge jeg ringer ham i "ringetiden" og legger igjen beskjed - ringer han meg alltid tilbake i løpet av dagen.