Einar Utne

Dovre Legesenter Mann, 61 år

Autorisert1982
Ledige plasser 3 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Dovre Legesenter

Boecksgate 3 1473 Lørenskog
Einar Utne er en av 29 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Einar Utne

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Utne som fastlege siden jeg ble født, dvs i over 20 år. Veldig fornøyd med hjelpen jeg har fått hos han. Han er faglig dyktig, flink til å lytte og henviser dersom det trengs. Har inntrykk av at han heller tar en test for mye, enn en for lite, og jeg føler alltid at han tar problemene mine seriøst. Anbefales på det sterkeste!

En dyktig og lydhør lege. Har både empati og innsikt i pasientens tilstand.

Utne er en real, skvær og ærlig lege. Mao: Han sier det som det er. Jeg blir alltid tatt på alvor. Han er ikke "redd" for å rekvirere time hos spesialist, om nødvendig. Hos enkelte leger går det prestisje i å behandle pasienter på egenhånd.

Jeg forstår heller ikke enkelte pasienters påstand om at Utne kan være vanskelig å få tak i. Dette har aldri vært et problem for meg. Så lenge jeg ringer ham i "ringetiden" og legger igjen beskjed - ringer han meg alltid tilbake i løpet av dagen.

Veldig bra fastlege!

Dyktig, sympatisk, engasjert og tillitsvekkende. Blir alltid tatt på alvor, og får alltid god hjelp. Veldig fornøyd!

Dyktig, vennlig og hjelpsom

Har hatt dr. Utne som fastlege i mange år, han er en meget hyggelig og imøtekommende person. Kommunikasjonen vår er veldig bra, og han forsøker alltid å hjelpe det beste han kan. Lytter til meg, og jeg får alltid tatt prøver på legesenteret for sikkerhets skyld, for å sjekke ut at alt er ok. Han skal også ha kredit for at han både tar pasienten på alvor, samtidig som han er blid og litt uformell. Terningkast 6 der altså :)
Kan bli bedre: Enkelte av de som jobber i resepsjonen, tar imot telefoner - kunne vært litt mer vennlige.

Einar Utne, flott lege

Har hatt Einar Utne fast i 10 år. Fantastisk lege. Tar meg alltid på alvor, sjekker ut det minste ting. Føler meg ivaretatt på den beste måten. Derimot damen i skranken i dag var det jeg vil si meget ufin. Gikk til skranke for å betale, sto der i mange minutter uten at hun gjorde det minste tegn for å se meg. Spurte forsiktig om å betal, hvor hun sa " DET KAN DU IKKE GJØRE HER" hvorpå jeg spurte hvor jeg skulle betale? Hun svarer " SER DU DEN BOKSEN VED DØRA" i meget ufin tone og reiste seg og gikk. Trist, ikke minst for henne som sikkert skulle arbeidet et annet sted. Men opp i det hele er at jeg er glad for at jeg har en flott fastlege.