Karin Dagmar Breckan

Alstad Legesenter Kvinne, 63 år

Autorisert1981
Ledige plasser 3 av 1100
Vil du bytte til denne fastlegen?

Alstad Legesenter

Trålveien 56 8013 Bodø
Karin Dagmar Breckan er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Karin Dagmar Breckan

For meg - byens beste lege

Hun er flink til å lytte. Svært grundig i sin undersøkelse. Inngir stor tillit og snakker i et språk som er svært forståelig. Sitter ikke å ser på PC skjermen, men har øyekontakt med meg som pasient. Sender meg videre dersom det er usikkerhet om diagnose. Har hatt henne som lege siden hun kom til byen som lege og er særdeles fornøyd med henne.

Min fastlege

Jeg er ikke av dem som har "shoppa" leger, har hatt KB som fastlege siden starten, og har vært svært fornøyd med henne. Virker som om hun har god tid til den enkelte pasient, jeg føler at hun er grundig og jeg er godt fornøyd med oppfølgingen.Når det har vært nødvendig har jeg også blitt videresendt i systemet. Jeg anbefaler henne gjerne.
Det eneste minus er at det til tider kan være vanskelig å komme frem til legesentret på telefon.

ikke til hjelp

tar ikke pasientene sine på alvor, gir aldri den hjelpen som trengs. har en nedelatende måte å snakke på. Er så glad jeg byttet lege, nå får jeg den hjelpen jeg trenger OG oppfølging på hvordan det går. noe jeg bare kunne drømt om hos Breckan

Dem beste legen jeg noen gang har hatt

Veldig fornøyd med Karin som fastlege. Hun lytter til problemene og er åpen for alternative og nye behandlinger. Har så langt ikke noe vondt å si om denne damen.

Hun har ikke tid lengre

Dessverre ser det ut som arbeidsmengden har gjort at hun ikke har den samme tiden til hver pasient som tidligere. Var svært fornøyd for mange år siden, men dessverre er jeg ikke det lengre.