Marius Christensen

ETS Medisinske Senter

2007

ETS Medisinske Senter Telefonnummer77 08 95 6577 08 95 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Marius Christensen er en av 7 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Marius Christensen

Faglig dyktig og trivelig

Har lest igjennom alle kommentarer her og kjenner meg igjen i flere. Joda, han har i perioder hatt mye etterutdanning og bortetid, men hvem har dette i siste ende gavnet? Nettopp. Pasientene. Vi har en fantastisk god lege her, som alle i min familie benytter og er meget fornøyd med. Han er ung og har helt sikkert forbedringspotensiale han som de fleste, men han gir deg sitt beste hver gang og er meget dyktig. Måtte han leve friskt og lenge og aldri flytte.

Godt ivaretatt og forståelse

Marius er en lege som tar deg på alvor og som er flink til å lytte.
Han er nøye i undersøkelsen og gir konkrete tilbakemeldinger.

Faglig dyktig og oppdatert fastlege

Marius Christensen er en hyggelig, faglig dyktig og svært kunnskapsrik fastlege .
Han har i tillegg til sin spesialisering begynt å bruke ultralyd ved diagnostikk og behandling av sykdom. Hans kjennskap til og bruk av for eksempel nyere behandlingsmetoder ved nerveskader gir meg bedre livskvalitet.
Jeg er strålende fornøyd.

Håpløs

Tar ikke ting alvorlig. Alt for dårlig på å sende videre når han selv ikke finner ut av ting. Er bare opptatt av at man må trene og FOD-map, uten å først sjekke om det kan være andre ting som kan re galt. Virker storsett uinteressert og bare vil ha en fortest mulig ut, mens noen ganger kan han ha en "god dag" og virker som han forstår. Men er håpløst når neste gang man kommer til han så mener han noe helt annet. Virker som at han ikke leser journalen på hva han mente sist. Noterer ikke opp alt, og er noen ganger håpløs på å skrive henvisninger, kommer ikke fram der hva som feiler deg.

Lite tilstedeværende, mest interessert i datamaskin.

har han som fastlege, men han virker som han vil ha deg fortest mulig ut. Jeg er ikke veldig fornøyd. Bytta lege fordi jeg hadde hørt at han skulle være så utrolig flink. Men andre kan jo være fornøyd og det er jo flott. Ellers var han jo hyggelig nok. Bestilte time for å ta opp noe for meg veldig viktig, men da han så ut for og ha det supertravelt lot jeg det være. Bortkasta penger.