Marius Christensen

Tlf: 77 08 95 65 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Christensen er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Marius Christensen

Godt ivaretatt og forståelse

Marius er en lege som tar deg på alvor og som er flink til å lytte.
Han er nøye i undersøkelsen og gir konkrete tilbakemeldinger.

Faglig dyktig og oppdatert fastlege

Marius Christensen er en hyggelig, faglig dyktig og svært kunnskapsrik fastlege .
Han har i tillegg til sin spesialisering begynt å bruke ultralyd ved diagnostikk og behandling av sykdom. Hans kjennskap til og bruk av for eksempel nyere behandlingsmetoder ved nerveskader gir meg bedre livskvalitet.
Jeg er strålende fornøyd.

Håpløs

Tar ikke ting alvorlig. Alt for dårlig på å sende videre når han selv ikke finner ut av ting. Er bare opptatt av at man må trene og FOD-map, uten å først sjekke om det kan være andre ting som kan re galt. Virker storsett uinteressert og bare vil ha en fortest mulig ut, mens noen ganger kan han ha en "god dag" og virker som han forstår. Men er håpløst når neste gang man kommer til han så mener han noe helt annet. Virker som at han ikke leser journalen på hva han mente sist. Noterer ikke opp alt, og er noen ganger håpløs på å skrive henvisninger, kommer ikke fram der hva som feiler deg.

Lite tilstedeværende, mest interessert i datamaskin.

har han som fastlege, men han virker som han vil ha deg fortest mulig ut. Jeg er ikke veldig fornøyd. Bytta lege fordi jeg hadde hørt at han skulle være så utrolig flink. Men andre kan jo være fornøyd og det er jo flott. Ellers var han jo hyggelig nok. Bestilte time for å ta opp noe for meg veldig viktig, men da han så ut for og ha det supertravelt lot jeg det være. Bortkasta penger.

En lege som "ser" pasienten

Jeg er meget fornøyd med både lege og legekontor. Da jeg trengte ny fastlege (den forrige sluttet), var jeg veldig heldig som fikk denne legen.

Uinteressert og travel

Mer opptatt av å skrive på pcen enn å høre på, undersøke pasienten. Uinteressert og virker som han vil ha deg ut fortest mulig.

Tar pasienten på alvor.

Har vært hos han på legevakta. Og ble tatt på alvor med mine plager.

Meget fornøyd!

Etter å ha bodd forskjellige steder i landet, og opplevd mye rare fastleger, må jeg si at Marius skiller seg meget positivt ut. Han er flink i faget sitt, lytter, og er ikke redd for å lære nye ting. Jeg føler at han respekterer meg som menneske og pasient. Jeg ser at en del av kommentarene her synes ventetiden kan være litt lang, men dette burde strengt tatt ikke gå på Christensen personlig som lege. Selv om det er irriterende har jeg opplevd flere måneders ventetid i andre deler av landet. Dette er systemets feil. De gangene det virkelig har hastet, har jeg fått time på dagen. Christensen er helt klart den beste legen jeg har hatt, og Tjeldsund har gjort et kupp som har fått en lokal, interessert og dyktig lege på plass i distriktet.

Ikke fornøyd, lang ventetid

Ikke fornøyd, veldig lang til å få time, lang tid å vente. Bare lytter og vil ha deg ut raskt.

Beste legen Tjeldsund har hadd :)

Marius er en meget dyktig lege. Han vet hva han snakker om. Enten det er psykisk eller fysiske problemer man sliter med. Jeg har hadd Marius som fastlege helt siden han tok over skuta. Alltid blid og grei. Veldig flink til å henvise meg videre til rette plass. Jeg har slitt med forskjellige problemer i mange år. Og Marius har hjulpet meg hele veien. Har full tillit til Marius. God å snakke med er han også. Vi er heldig som har fått Marius. Med tanke på tidligere fastleger kommunen har hadd som snakket dårlig norsk og var vanskelig å forstå. Alt i alt er jeg utrolig fornøyd med min fastlege. Har ingen negative erfaringer med Marius. Han er flink og god som lege. God mann med ultralyd er han også. Han har gode kunnskaper om de forskjellige lidelser som jeg har. Så jeg anbefaler han videre til andre som skal bytte fastlege. Vi er heldige som har fått Marius som vår fastlege i denne kommunen. Håper Marius kommer til å fortsette som fastlege her helt til han blir gammel. Fornøyd med Marius! :)

Det er kult at han skal videreutdanne seg til flylege, sjømannslege og sånner ting på sikt :D

Empatisk og dyktig

Har hatt pasient som fastlege i 5 år nå. Han har fulgt meg godt opp og alltid prøvd å hjelpe meg når jeg har hatt behov for det. Han virker faglig flink og er engasjert i ultralyd. Føler meg alltid velkommen og tatt vare på.

Ikke den beste

Man må ofte vente i en time, han er alltid forsinket. Han er trivelig og en kapabel lege, men jeg føler at han stresser med å få meg ut - bli ferdig med den timen. Ofte blir man ikke tatt seriøst, og må krangle litt med han. Veldig vanskelig å få time til Marius, regn gjerne en måned fra du ringer og bestiller.

Han er folkelig og lett å snakke med om alt. Gir gode forklaringer og har godt teknisk utstyr. Pga av videreutdannelse, er han mye borte og det er ikke bra, men ordner seg sikkert etterhvert. Håper på kortere ventetid på timebestilling.

Meget bra lege

Flink og lyttende, har god tid når mann er der. Kontoret er meget ryddig samt trivelig personal.

Den beste legen jeg noengang har gått til

Fantastisk god oppfølging. Kunnskapsrik og empatisk

Omsorgsfull og flink

Har fått god hjelp hos Marius når jeg har trengt det. Han tar meg alltid på alvor
og gjør grundige undersøkelser. Han har også eget ultralydsapparat. Jeg er godt fornøyd

Legen er neste aldri tilgjengelig så er ikke fornøyd

Er mer borte enn han er på jobb så er vanskelig og få time og få noen skikkelig behandling av han. Han tar seg sjeldent tid til og gi noen direkte hjelp dersom dette trengs og er vanskelig å få ordnet med resepter og slike ting.