Marius Christensen

Revegårdsveien 10 9440 Evenskjer
Marius Christensen er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Marius Christensen

Håpløs

Tar ikke ting alvorlig. Alt for dårlig på å sende videre når han selv ikke finner ut av ting. Er bare opptatt av at man må trene og FOD-map, uten å først sjekke om det kan være andre ting som kan re galt. Virker storsett uinteressert og bare vil ha en fortest mulig ut, mens noen ganger kan han ha en "god dag" og virker som han forstår. Men er håpløst når neste gang man kommer til han så mener han noe helt annet. Virker som at han ikke leser journalen på hva han mente sist. Noterer ikke opp alt, og er noen ganger håpløs på å skrive henvisninger, kommer ikke fram der hva som feiler deg.

Lite tilstedeværende, mest interessert i datamaskin.

har han som fastlege, men han virker som han vil ha deg fortest mulig ut. Jeg er ikke veldig fornøyd. Bytta lege fordi jeg hadde hørt at han skulle være så utrolig flink. Men andre kan jo være fornøyd og det er jo flott. Ellers var han jo hyggelig nok. Bestilte time for å ta opp noe for meg veldig viktig, men da han så ut for og ha det supertravelt lot jeg det være. Bortkasta penger.

En lege som "ser" pasienten

Jeg er meget fornøyd med både lege og legekontor. Da jeg trengte ny fastlege (den forrige sluttet), var jeg veldig heldig som fikk denne legen.

Uinteressert og travel

Mer opptatt av å skrive på pcen enn å høre på, undersøke pasienten. Uinteressert og virker som han vil ha deg ut fortest mulig.

God lege

Har hatt Marius som fastlege en stund nå, og jeg må si meg meget fornøyd.
Han har kort ventetid - aldri mer enn 2 uker på en ordinær time. Han tar deg alltid på alvor og undersøker deg grundig. Kan trygt anbefales!