Gunnar Bjerknes-Haugen

Heer legekontor

1984

Heer legekontor Telefonnummer64 93 60 0664 93 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Heer Legekontor 1445 Drøbak
Gunnar Bjerknes-Haugen er en av 13 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Gunnar Bjerknes-Haugen

Utilgjengelig og

Det er omtrent umulig å få kontakt med legekontoret (alltid minst 20 minutter å vente på telefonen), og når du først får en time må du som regel vente minst en halvtime før det blir din tur, av og til over en time etter avtalt tid.

Føler ikke at legen lytter skikkelig til deg, og bruker lite tid på å finne årsaken til at man er syk. "Vi venter og ser" er stort sett konklusjonen hver gang.

Er selv i helsevesenet og har fått svært kompetent behandling

Har blitt godt mottatt, har blitt godt lyttet til og har fått svært adekvat behandling. Er veldig godt fornøyd .

Kundskapsrik

Hjælpsom som lege ved hva han snakker om.

Brukt ham som lege i over 20 år, og er den mest omtenksomme lege jeg har møtt i min tid jeg har brukt en lege.

Hjelpsom.

Anbefaler ham på det varmeste, håper han kan holde på i mange år enda

Kunnskapsrik å utrolig dyktig lege. til å stole på.tar tingpå alvor.den beste legen.som jeg har hatt i snart 20 år.anbe

Absolutt den beste legen jeg har hatt. igjennom ca.20 år. gjør jobben sin.å kan utrolig mye. kan virkelig anbefale han som Lege!

Mer koseprat enn lege

Etter legetimen med en eldre dame stod han og kosepratet i gangen - i 45 min !! Måtte droppe legetimen og gå for å rekke annen avtale. Hadde ventet en uke på legetimen. Elendig