Gunnar Bjerknes-Haugen

Heer legekontor

Autorisasjon (1984)

Heer legekontor Telefonnummer64 93 60 0664 93 60 ...
Heer Legekontor 1445 Drøbak
Gunnar Bjerknes-Haugen er en av 14 fastleger i Frogn

Siste vurderinger av Gunnar Bjerknes-Haugen

En god, men utilgjengelig fastlege

Min families erfaring med denne legen er omfattende. Han er god. Litt stresset, litt flakkende, men kompetent. Henviser raskt ting som er i "kanskje". Et problem: En fastlege er betalt for tilgjengelighet.

Nok er nok!

Nesten umulig å få telefonisk kontakt. Har ikke utstyr som bør finnes på et moderne legekontor.
.. På tide å få skiftet lege!!

Svært misfornøyd

Jeg har beklagelig vis vært nødt til å benytte denne legen flere ganger, før jeg fikk byttet fastlege og noen ganger ved behov for legevakt.
Jeg har ikke en eneste gang følt at jeg som pasient ble tatt på alvor eller fått den hjelpen jeg behøvde. Virket lite interessert i hvordan jeg opplevde symptomer og plager.
Jeg opplevde han som nedlatende og svært lite imøtekommende.

Jeg håper han blir bedre på å se pasienten og lytte, slik at pasienten føler seg godt i varetatt.

Hyggelig lege for folk med god tid

Bjerknes haugen er en hyggelig og forståelsesfull lege. Men driften av kontoret var ( og er?) bak mål. Umulig å komme frem på telefon, lang ventetid på time, lenge å vente for å komme inn selv med morgentime. Kontorpersonale med 50 tallets holdning til publikumsservice . Jeg måtte derfor dessverre bytte fastlege. Sorry Gunnar.

Trygg lege

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen, og uten tvil en av de beste når det virkelig gjelder. Han kan kanskje virke litt uinnterresert når han titter i skjermen, men man slipper å gjette på hva man feiler selv og jeg har alltid følt meg i trygge hender. Han er også flink til å vidresende/evt ringe spesialist, hvis han er usikker på noe. Jeg vil heller ha en lege som innser at det finnes spesialister, istedenfor for å fremstå som en ekspert selv! Ellers er kontordamene veldig hyggelige!:)