Stein Vaaler

Solli Klinikk
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Stein Vaaler er en av 33 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Stein Vaaler

Kunnskapsrik, reflektert og tydelig.

Har benyttet meg av denne legen over flere år og får kontinuerlig gode råd og veiledning.

Tar problemene på alvor og foreslår gode tiltak, men er samtidig utfordrende.

Nei takk

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.

Verdens beste lege..

Har altid tid til å høre på meg. Selv når jeg skravler som gal :-)
Så spør han altid hvordan jeg har det . Passer på medesiner og kropslig plager. Sender meg til røntgen om det trengs osv.

Tok mot til å bytte lege etter lite hjelp hos denne

Vært hos denne legen i mange år, uten å få tilstrekkelig hjelp. Vanskelig å komme med spørsmål, da man kan få til svar; "Mye som kan gå over av seg selv..", og som skrevet et annet sted; samtidig som han lener seg bakover i stolen. Kom med samme spørsmål for øvrig om hodesmerter/migrene.

Et annet eks. Hadde med meg min sønn da vi lurte på å fjerne en stor føflekk (føflekk kreft i familien).
Sønnen min og jeg synes det var en god ide, da den er eksponert for solen store deler av sommeren.
Fikk da bare resolutt; Har du tenkt å skjære bort alle de andre også da?? I stedet for å forklare eller gi mer informasjon om føflekker osv.

Kan føle seg noe "dum" når man tar opp mindre problemer, og derfor tar man rett og slett ikke opp problemer med han. Heldigvis klart å bytte lege, da selv det har vært vanskelig.

Anbefales hvis du vil ha en som jobber raskt og har kveldstid. Han oppfattes som faglig dyktig, men man kan ikke være en sart sjel hvis man skal tørre å spørre om hjelp til småproblemer.

Praktisk

Veldig flott at han har timer på ettermiddagen, så slipper man ta seg fri om man må gå til han. Er det mer akutt, får man alltid time hos turnuslege.
Syns han har litt dårlig tid, men får svar på det man spør om.