Stein Vaaler

Solli Klinikk

Autorisasjon (1983)

Solli Klinikk Telefonnummer63 94 85 5063 94 85 ...
Trondheimsvegen 70 2050 Jessheim
Stein Vaaler er en av 34 fastleger i Ullensaker

Siste vurderinger av Stein Vaaler

Tillitsvekkende, omsorgsfull og humoristisk

Jeg kunne ikke ønske meg en bedre, tryggere og mer beroligende fastlege og har gått hos han i mange år.

Samme hvor travelt det kan være, er han alltid hyggelig, oppmerksom og interessert i det jeg tar opp. Etter at vi har hilst, starter han alltid med: "Hva kan jeg gjøre for deg?"

Jeg opplever han som en kunnskapsrik, dyktig og samvittightesfull fagperson, som søker oppdatering og konfererer med andre om han føler det er nødvendig. Samtidig er han alltid åpen for min mening og mine tanker.

Han tar meg på alvor! Jeg vet at han anstrenger seg til det ytterste når jeg trenger han.

Stein Vaaler er en utmerket fastlege og han fortjener virkelig positive tilbakemeldinger og takk!

Anbefales ikke

Har hatt Vaaler litt over et år nå og er virkelig ikke fornøyd. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor. Når jeg hadde timer kunne jeg sitte på venterommet i 40 min, så kom jeg inn til han og da rushet han gjennom slik at jeg ikke fikk hjelp for det jeg faktisk kom for. Hendte ofte at jeg bare fikk 5 min inne med han fordi han rett og slett "kastet meg ut" for å ta igjen tapt tid med andre pasienter.

Kunnskapsrik, reflektert og tydelig.

Har benyttet meg av denne legen over flere år og får kontinuerlig gode råd og veiledning.

Tar problemene på alvor og foreslår gode tiltak, men er samtidig utfordrende.

Nei takk

Alltid travel. Rekker ikke sette seg ned før man er ute døra igjen uten å få tatt opp det man skal. Har som regel svaret det går over av seg selv. 1 år senere får man fortsatt samme svar. Ekstremt dårlig på å henvise videre og da han først gjør det får man ett papir og må fikse det selv.

Verdens beste lege..

Har altid tid til å høre på meg. Selv når jeg skravler som gal :-)
Så spør han altid hvordan jeg har det . Passer på medesiner og kropslig plager. Sender meg til røntgen om det trengs osv.