Egil Eliassen

Tlf: 75 53 06 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Eliassen er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Egil Eliassen

Elendig tilgjengelighet på legesenteret

Legen er lyttende, hyggelig, imøtekommende og proff - og det virker de øvrige ansatte å være også. MEN: Dette legesenteret (Alstad legesenter) er en katastrofe når det kommer til tilgjengelighet på telefon. Det virker som de har ei linje inn, og i stedet for at du settes i kø må du ringe legesenteret 40 ganger etter hverandre for å komme gjennom i nokså begrensede åpnings-/telefontider. Riktignok går det an å bestille time per sms, men av og til har man jo behov for å snakke med noen først. Synes ikke dette er holdbart, og kommer til å skifte legesenter, selv om jeg i utgangspunktet er veldig fornøyd med legen.

Slik alle leger bør være!

Hyggelig,imøtekommende og veldig flink som lege,man føler seg trygg når man har legetime på Alstad legekontor.

Sannsynligvis verdens beste allmennlege

Eliassen er nok et uvanlig menneske og en uvanlig lege: han undersøker deg, og henviser videre når det er aktuelt; han er alltid vennlig i fremferd, og viser interesse for deg som pasient - hvilket er personlighetstrekk som dessverre er mindre fremtredende hos en del leger.
Mange fastleger, og mange som er ansatt i det øvrige helsevesenet, burde hospitere og lære av dr. Eliassen.
I tillegg er helsesektærene ved Alstad legesenter, alltid imøtekommende.

VELDIG flink, grundig, lyttende og følger opp

Som fastlege helt i toppklasse.
Ringer tilbake, når han får tid. Om så på kvelden.
Lyttende, og bruker den tid som trenges.
Konsulterer spesialister/kolleger der og da når han vil ha faglige råd.
Lite som kan bli bedre.

Den beste legen jeg har hatt

En utmerket lege. Forstår og er meget empatisk og sympatisk. En lege jeg anbefaler av hele mitt hjerte.

Meget tillitvekkende

Hyggelig, meddelsom og morsom. Inngir stor tillit, og er lett å kommunisere med. Kan være noe ventetid på prøvetaking.

Fantastisk lege !

Eliassen er den beste legen jeg noen gang har hatt, jeg er selv kronisk syk så det blir en del legebessøk i året. eliassen tar meg på alvor og han er meget dyktig til og følge opp sykdom. han er empatik ovenfor andre medmennesker og han er en god lytter. Han har også gode kunskaper som lege og han tar seg god tid når du først er inne hos han og jeg føler meg heldig som har han som min fastlege!

Verdens bese fastlege!

Eliassen er en svært god menneskekjenner, har sosiale antenner, henviser videre når det trengs, ringer ekspertise når han selv kommer til kort, er grundig, lyttende, og har en fantastisk humor! :-)

Bedre lege skal du lete lenge etter !

Egil er en lege som virkelig veit å ta seg av sine pasienter. Det er soleklart at det å hjelpe andre mennesker er noe Egil brenner for =) noe som gjør han til et fantastisk menneske =)

en forståelsesfull og lyttende lege

Egil Eliassen, viser respekt og stor vilje til å hjelpe meg, han viser stor omsorg og er en lege som er flink til å lytte.
Han er rask til å følge opp ulike undersøkelser, og de ulike insangsene som jeg er i kontakt med.

En meget dyktig lege

Bruker god tid, aldri noe hast.
Sender deg videre ved behov

Den helt optimale primærlege

Egil har gitt meg en livskvalitet jeg aldri kunne fått med de leger jag hadde før 1995
Han har lyttet og forstått slik at jeg fikk den spesialistvurdering jeg trengte
Han har hatt mot til å ordne opp når sykehusets leger glemte
Han har ringt meg opp - enten jag har vært i Norge eller i utlandet - mange ganger
Sammen har vi kunnet foreta vurderinger som alltid var til det beste for meg
En eneste ting er trist - Jeg bor ikke lenger slik at han kan være min fastlege

Jeg har hatt Eliassen som lege og fastlege i 16 år nå, og må bare si at jeg føler meg privilegert..han er virkelig et medmenneske og tar seg ALLTID tid til å høre på hva jeg har å di..Er det utenfor hans kompetansesenter så kontaktet han de som har kompetansen..er veldig trygg med å ha han som fastlege..

Garantert best i byen

Egil Eliassen er den perfekte legen, som hører etter når pasienten snakker og er ydmyk nok til å vedgå når noe overgår hans kompetansenivå. Da ringer han sykehusets spesialister, eller henviser videre. For øvrig er han den eneste legen jeg har hatt som har tatt kontakt per telefon på eget initiativ for å følge opp medisinering, prøver, o.l. Hos andre må man selv være bevisst på dette og henge i stroppen for å få den oppfølgingen man har krav på. Dette er en ærlig, oppriktig, dyktig og ydmyk lege.

Faglig flink og empatisk

Jeg opplever dr.Eliassen som en seriøs og dyktig lege. Han er lyttende og oppmerksom, og han virker å ha en genuin interesse for sine pasienter. Det er også positivt at man vanligvis kommer lett igjennom på telefon til legekontoret.

Flink og trivelig

Faglig svært dyktig, hyggelig og imøtekommende. Bra legesenter med dyktige folk på alle nivå fra forværelse til legekontor.

Fantastisk fin lege

Hadde Egil Eliassen som fastlege i godt over ti år. Var stort sett alltid tilgjengelig, gav fin veiledning, gode spørsmål, oppmuntring, hjelp og var veldig grei å prate med.
Etter å ha flyttet til Trondheim kan jeg dessverre ikke gå til Eliassen lengre, men er svært misunnelig på de som kan!

Bra lege

Hører på hva du sier. Følger opp. Jeg vil anbefale denne legen for andre.

Veldig fornøyd

Rolig og lyttende, tar meg på alvor og har tid til å diskutere hva som er rette veien framover for MEG. Også en kompetent lege for mine små barn. Godt fornøyd med "doktor Egil"

En meget dyktig lege

Dette er den beste legen jeg har hatt. Har hatt han siden 1995 som lege med veldig gode resultater med problemer av kropen og sykdom som komer av jobben min. har blit henvist til dyktige eksperter når det trenges for behandling