Bernt Inge Embrå

Sentrumslegene Bodø

1983

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sentrumslegene Bodø
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Tlf: 75 50 45 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bernt Inge Embrå er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bernt Inge Embrå

Dyktig lege!

Jeg har hatt Dr.Embrå som fastlege i mange år og jeg er super fornøyd. Han er utrolig dyktig, tar deg på alvor, lytter, er empatisk, gir deg gode råd og følger ordentlig opp. Han er veldig flink og jeg føler at man blir ivaretatt som pasient hos han.

Flott, empatisk og litt for mange på vent

Har gode og dårlige erfaringer.
De gode er empati og at jeg føler han har tid til å høre på det jeg har å si.

De dårlige er når han er stressa. Forsinkelser, og mange på vent.
Jeg føler at jeg er i veien når jeg kommer inn. Da kan jeg godt ha ventet i 1, 5 time allerede.
Mye forsinkelser.
Har opplevd flere ganger at viktige resultater ikke har blitt gitt beskjed om.
Hører at jeg får beskjed om det er noe, og det glipper alt for ofte.

Har opplevd å vente i 2, 5 mnd på en time. Det er alt for lenge.
Er kronisk syk, og føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor.

Så på godt og på ondt. 50%bra og 50% dårlig.

Har byttet lege. Føler jeg har brukt meg opp hos sentrumslegene.

Flink/kunskapsrik

Hører og lytter ofte på det du har å si. Sier det han mener og man kan diskutere saklig. kommer med gode råd ..

Bra lege som trenger nye kontoransatte!

Har hatt Embrå som fastlege i mange år, og er fornøyd med han. Det er de sure og av og til frekke kontoransatte som gjør at jeg nå skifter fastlege. De gjør feil, hører ikke på deg og mangler folkeskikk!
Synd at man sitter igjen med slike opplevelser når selve legen gjør en bra jobb. Her trengs det skjærpings!

Meget fornøyd!

Jeg har hatt Embrå som min fastlege siden jeg var lita - på lik linje med både mor, far og alle mine søsken! Jeg er veldig fornøyd med han. Har alltid kunnet snakke med han om plager både fysisk og psykisk - og sitter igjen med en god opplevelse av å bli hørt og tatt på alvor. Han er alltid blid, bruker gjerne humor, og er også flink å komme med nyttig "kritikk" dersom du har sykdommer/skader du selv er skyld i. Han er flink til å få deg til å tenke deg om to ganger for å ta bedre hensyn til din egen kropp. Jeg har aldri opplevd å forlate kontoret hans uten å ha fått hjelp et vis - om så henvisning videre til spesialist. Vil anbefale han på det varmeste. Eneste ulempen er at han er populær fastlege i området, og det derfor noen ganger kan bli litt venting før du får time - men er ikke snakk om mange dagene.

En God lege!!!

Jeg har selv hatt Dr. Embrå siden jeg var liten pike, og har valgt å beholde han som fastlege til min sønn også. Vi sitter igjen bare positive opplevelser med han. Får alltid den hjelpen vi trenger, og blir bestandig nøye undersøkt og fulgt opp, tar seg god tid og lytter godt til oss som pasienter. Sender oss også fort videre i systemet, om det trengs. Noe ventetid er det som regel på kontoret, men heller det enn å ha en lege man ikke er fornøyd med.

Embrå har vært vår lege i mange, mange år, og har fulgt oss gjennom tykt og tynt. Når livet har vært vanskelig har han virkelig vært tilstede for oss. Han har også vært den som har gitt oss et puff bak, dyttet oss frem og ikke latt oss få grave oss ned i elendighet med evige sykemeldinger. Det er vi utrolig glade for i ettertid. Han tar oss på alvor, gjør det han kan, står på for sine pasienter og gir seg ikke. Vi er den legen evig takknemlig!

Tar seg tid!

Jeg har hatt Embrå som fastlege i mange år, og er vel i snitt inne hos han et par-tre ganger i året. Har aldri opplevd dårlig tid og stress, han lytter til pasienten og jeg opplever han som både kunnskapsrik og fornuftig. Man er alltid litt forsinket inn til timen, noe som vel er et resultat av at han tar seg tid!

Dyktig lege

Dyktig i faget, folkelig og lett å prate med. Blir hørt når man sier noe, og man føler seg godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste!

Virker uinteressert

Da jeg hadde Embrå som lege følte jeg at han ikke viste spesielt mye interesse for meg som pasient, ettersom han ikke så på meg når jeg snakket. Det så ut som at han kjedet seg, noe som fikk meg til å grue meg til legebesøk. Han er helt sikkert en god lege, men øyensynlig interesse for pasientene må vel være ganske viktig for en allmennlege? Jeg byttet lege for noen år siden.

Fantastisk lege!

Har hatt Embrå som fastlege i mange år, og han har fulgt meg gjennom både kreftsykdom og svangerskap, og jeg kan med hånden på hjertet si at han er fantastisk. Omsorgsfull, lyttende og faglig dyktig. Kommer aldri til å bytte lege.

Veldig hyggelig lege! :-)

Han bryr seg om hva jeg som pasient ønsker. Det er viktig at en lege ikke overstyrer sin pasient. Har fått veldig god hjelp hos Embrå.
Så at en person kritiserte kona hans som er helseskeretær på samme kontor. Synes både hun og alle de andre sekretærene er alle tiders. Ei verbal rose til enhver av dere.

En lege som ikke takler kvinneproblemer

Kom inn med tanker rundt å avslutte et svangerskap. Han ble veldig usikker og virket ukomfortabel i sin rolle. Følte meg selv veldig brydd. Ble henvis videre å fikk den hjelpen jeg trengte. Men følte ikke han opptrådde riktig i sin rolle som lege.
Jeg har byttet lege etter dette.

Fantastisk.

Veldig fornøyd - hyggelig, hjelpsom, omstenksom og snill lege.

Svært dyktig.

Svært dygtig lege som tar seg tid, lytter, er åpen og er på en slik væremåte at man føler seg godt ivaretatt.

God lege

Jeg er godt fornøyd med denne legen, som er tilgjengelig, hyggelig og hører på meg.

tillitsfull

god forståelse og "folkelig"

Behagelig og ikke stressende.

Har aldri hatt en annen lege

Dr. Embrå har vært min fastlege i alle år, og jeg er strålende fornøyd.
Men hvis jeg skulle klage på noe, så måtte det være hans kone som også jobber der - hun burde absolutt ta ett smile kurs, og ett servivcekurs!!

Arrogant

til tider ukonsentrert og hører ikke etter hva som blir sakt. Kan tidvis oppleves svært arrogant.

Hører på deg

Etter mye styr med legen jeg hadde, som ikke trodde på meg bestemte jeg meg for å bytte fastlege. Tok da kontakt med sentrumslegene og der ble jeg tildelt Bernt I Embrå.
Dette er ca 2 år siden og det ble som og gå fra helvete til himmelen, han her en fantastisk lege som bryr seg med å høre på deg og tar deg seriøst.
Har alle leger vært som han, og ikke er så opptatt med å få deg fortest mulig ut slik at ny pasient kan komme inn, ja da hadde det ikke vært mye klaging på leger.