Bernt Inge Embrå

Tlf: 75 50 45 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bernt Inge Embrå er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bernt Inge Embrå

Dyktig lege!

Jeg har hatt Dr.Embrå som fastlege i mange år og jeg er super fornøyd. Han er utrolig dyktig, tar deg på alvor, lytter, er empatisk, gir deg gode råd og følger ordentlig opp. Han er veldig flink og jeg føler at man blir ivaretatt som pasient hos han.

Flott, empatisk og litt for mange på vent

Har gode og dårlige erfaringer.
De gode er empati og at jeg føler han har tid til å høre på det jeg har å si.

De dårlige er når han er stressa. Forsinkelser, og mange på vent.
Jeg føler at jeg er i veien når jeg kommer inn. Da kan jeg godt ha ventet i 1, 5 time allerede.
Mye forsinkelser.
Har opplevd flere ganger at viktige resultater ikke har blitt gitt beskjed om.
Hører at jeg får beskjed om det er noe, og det glipper alt for ofte.

Har opplevd å vente i 2, 5 mnd på en time. Det er alt for lenge.
Er kronisk syk, og føler at jeg ikke blir tatt helt på alvor.

Så på godt og på ondt. 50%bra og 50% dårlig.

Har byttet lege. Føler jeg har brukt meg opp hos sentrumslegene.

Flink/kunskapsrik

Hører og lytter ofte på det du har å si. Sier det han mener og man kan diskutere saklig. kommer med gode råd ..

Bra lege som trenger nye kontoransatte!

Har hatt Embrå som fastlege i mange år, og er fornøyd med han. Det er de sure og av og til frekke kontoransatte som gjør at jeg nå skifter fastlege. De gjør feil, hører ikke på deg og mangler folkeskikk!
Synd at man sitter igjen med slike opplevelser når selve legen gjør en bra jobb. Her trengs det skjærpings!

Meget fornøyd!

Jeg har hatt Embrå som min fastlege siden jeg var lita - på lik linje med både mor, far og alle mine søsken! Jeg er veldig fornøyd med han. Har alltid kunnet snakke med han om plager både fysisk og psykisk - og sitter igjen med en god opplevelse av å bli hørt og tatt på alvor. Han er alltid blid, bruker gjerne humor, og er også flink å komme med nyttig "kritikk" dersom du har sykdommer/skader du selv er skyld i. Han er flink til å få deg til å tenke deg om to ganger for å ta bedre hensyn til din egen kropp. Jeg har aldri opplevd å forlate kontoret hans uten å ha fått hjelp et vis - om så henvisning videre til spesialist. Vil anbefale han på det varmeste. Eneste ulempen er at han er populær fastlege i området, og det derfor noen ganger kan bli litt venting før du får time - men er ikke snakk om mange dagene.