Bernt Inge Embrå

Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Bernt Inge Embrå er en av 46 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Bernt Inge Embrå

Flink/kunskapsrik

Hører og lytter ofte på det du har å si. Sier det han mener og man kan diskutere saklig. kommer med gode råd ..

Bra lege som trenger nye kontoransatte!

Har hatt Embrå som fastlege i mange år, og er fornøyd med han. Det er de sure og av og til frekke kontoransatte som gjør at jeg nå skifter fastlege. De gjør feil, hører ikke på deg og mangler folkeskikk!
Synd at man sitter igjen med slike opplevelser når selve legen gjør en bra jobb. Her trengs det skjærpings!

Meget fornøyd!

Jeg har hatt Embrå som min fastlege siden jeg var lita - på lik linje med både mor, far og alle mine søsken! Jeg er veldig fornøyd med han. Har alltid kunnet snakke med han om plager både fysisk og psykisk - og sitter igjen med en god opplevelse av å bli hørt og tatt på alvor. Han er alltid blid, bruker gjerne humor, og er også flink å komme med nyttig "kritikk" dersom du har sykdommer/skader du selv er skyld i. Han er flink til å få deg til å tenke deg om to ganger for å ta bedre hensyn til din egen kropp. Jeg har aldri opplevd å forlate kontoret hans uten å ha fått hjelp et vis - om så henvisning videre til spesialist. Vil anbefale han på det varmeste. Eneste ulempen er at han er populær fastlege i området, og det derfor noen ganger kan bli litt venting før du får time - men er ikke snakk om mange dagene.

En God lege!!!

Jeg har selv hatt Dr. Embrå siden jeg var liten pike, og har valgt å beholde han som fastlege til min sønn også. Vi sitter igjen bare positive opplevelser med han. Får alltid den hjelpen vi trenger, og blir bestandig nøye undersøkt og fulgt opp, tar seg god tid og lytter godt til oss som pasienter. Sender oss også fort videre i systemet, om det trengs. Noe ventetid er det som regel på kontoret, men heller det enn å ha en lege man ikke er fornøyd med.

Embrå har vært vår lege i mange, mange år, og har fulgt oss gjennom tykt og tynt. Når livet har vært vanskelig har han virkelig vært tilstede for oss. Han har også vært den som har gitt oss et puff bak, dyttet oss frem og ikke latt oss få grave oss ned i elendighet med evige sykemeldinger. Det er vi utrolig glade for i ettertid. Han tar oss på alvor, gjør det han kan, står på for sine pasienter og gir seg ikke. Vi er den legen evig takknemlig!