Anette Fosse

Fritjof Nansensgate 2C 8622 Mo i Rana
Tlf: 75 19 80 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anette Fosse er en av 27 fastleger i Rana

Siste vurderinger av Anette Fosse

Den beste legen jeg har hatt.

Snill, empatisk, blid og imøtekommende, har alltid tid til å lytte og tar deg på alvor og følger opp. Kommer aldri til å bytte lege!

Uvurderlig

En fantastisk flink og empatisk lege som er grundig og nøye. Tar seg alltid god tid og bryr seg 100% om pasientene sine. Faglig dyktig! Selve legesenteret fungerer også veldig bra. Hyggelige og imøtekommende legeseketærer. Kan oppleve endel ventetid, men det er ikke problematisk.

Dyktig lege!

Anette Fosse er meget flink til å lytte til pasienten, og ta hun tar seg alltid tid til pasienten uansett hvor travelt hun har det. Hun følger opp pasienten på en både profesjonell og omsorgsfull måte, og jeg har selv opplevd at hun har ringt meg opp på kveldstid og formidlet svar på undersøkelser etc. Man føler seg trygg og i varetatt når man har henne som lege.

Verdens beste lege!

Dette er verdens beste og mest imøtekommende lege. Hun følger opp, lytter, stiller spørsmål og er snill. Ingen spørsmål er for dumme og man blir alltid tatt på alvor. Man føler seg trygg og ivaretatt av Anette.

Den beste legen jeg har hatt!

Jeg er veldig fornøyd med min fastlege! Hun er flink til å undersøke,og å følge opp. Hun er veldig hyggelig og blid.