Silje Lovise Stokvik Fredriksen

Lofotleger AS

Storgata 9 8376 Leknes
Silje Lovise Stokvik Fredriksen er en av 12 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Silje Lovise Stokvik Fredriksen

Veldig dyktig lege og medmenneske!

Var hoa silje bre på en time da jeg ikke kunne gå til fastlegenmin, og blei veldig positivt overassket! Kjempedyktig, og jordnær og ikke minst flott!
Anbefales som fastlege

Kjempe bra service

Dyktig og flink lege, har tid å lytte, tar pas. på alvor. Er meget fornøyd med henne som lege :-) :-)

Flott lege

Følger meg opp og er en lege eg forstår og som eg vil ha resten av min levetid hun forstår min sykdom og det synes eg er bra

Den mest oppegående og empati for den syke

Ser meg som pasient har empati setter seg inn i situasjonen , bryr seg IKK om ha andre mener men vurdere ut fra pasientens tilstand , så min vurdering at andre burde møtte oss med smil og latter i øyene har ikke møtt noen lege som kan settes i samme som henne😀

En dyktig lege og et godt medmenneske.

Jeg har hatt Silje Fredriksen som fastlege godt og vel 2 år og kunne ikke hatt en bedre fastlege.
Jeg føler meg absolutt trygg på at hun er dyktig i sitt fag, at jeg blir tatt på alvor og at hun har evnen til å virkelig sette seg inn i hvordan man som pasient har det. Det er viktig.
Hun er alltid smilende og vennlig og man føler seg både velkommen og godt tatt vare på når man kommer til legetime hos henne.