Silje Lovise Stokvik Fredriksen

Storgata 9 8376 Leknes
Tlf: 76 08 27 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Silje Lovise Stokvik Fredriksen er en av 12 fastleger i Vestvågøy

Siste vurderinger av Silje Lovise Stokvik Fredriksen

Veldig dyktig lege og medmenneske!

Var hoa silje bre på en time da jeg ikke kunne gå til fastlegenmin, og blei veldig positivt overassket! Kjempedyktig, og jordnær og ikke minst flott!
Anbefales som fastlege

Kjempe bra service

Dyktig og flink lege, har tid å lytte, tar pas. på alvor. Er meget fornøyd med henne som lege :-) :-)

Flott lege

Følger meg opp og er en lege eg forstår og som eg vil ha resten av min levetid hun forstår min sykdom og det synes eg er bra

Den mest oppegående og empati for den syke

Ser meg som pasient har empati setter seg inn i situasjonen , bryr seg IKK om ha andre mener men vurdere ut fra pasientens tilstand , så min vurdering at andre burde møtte oss med smil og latter i øyene har ikke møtt noen lege som kan settes i samme som henne😀

En dyktig lege og et godt medmenneske.

Jeg har hatt Silje Fredriksen som fastlege godt og vel 2 år og kunne ikke hatt en bedre fastlege.
Jeg føler meg absolutt trygg på at hun er dyktig i sitt fag, at jeg blir tatt på alvor og at hun har evnen til å virkelig sette seg inn i hvordan man som pasient har det. Det er viktig.
Hun er alltid smilende og vennlig og man føler seg både velkommen og godt tatt vare på når man kommer til legetime hos henne.

Flott lege

Jeg vil gjerne ha Silje som min fastlege fordi hun kjenner min sykdom historie og jeg føler hun forstår hvordan jeg har det

Den beste legen jeg har hatt

snill og omsorgsfull lege som gjør sitt ytterste for å hjelpe .
hun tar seg tid og lytter til pasientene og er opptatt av at alle skal ha det bra i både kropp og sjel
Beste legen man kan ha <3

En meget dyktig lege som ser deg

Jeg er meget fornøyd med Silje som ser deg som menneske og hjelper deg til å ta vare på deg selv. Silje er meget god på kvinneplager spesielt ved stress og utbrent het.

Ikke tilgjengelig

er som regel borte... Har som regel dårlig tid. Isteden for å bli undersøkt for det det er bestilt time til,så prater hun om annet i stedet.

Dyktig dame!

Forståelsesfull, blid, imøtekommende, tar meg på alvor. Er en god lytter og menneskekjenner. Føler meg trygg på henne som lege også faglig sett.

Hyggelig og dyktig lege.

Min erfaring er at dette er en meget dyktig lege.
Meget behagelig å prate med, grundig og nøye og man føler seg trygg og godt ivaretatt på alle måter.
Har hatt henne som fastlege over en tid nå og er meget godt fornøyd.

Et utrolig godt menneske og en fantastisk lege.

Som pasient føler meg veldig trygg i hennes nærvær. Hun har et særdeles høyt kunnskapsnivå og vet mye om mangt,uten å måtte lete i bøker eller på pc. Hun har en personlighet og et vesen som gjør at alt føles helt naturlig,uansett hva det måtte være. Når hun i tillegg bruker matpausen sin for å hjelpe pasienter,kan det ikke kreves mere av en lege.

Fantastisk fastlege

Forståelsesfull, dyktig og svært hyggelig lege. Er engasjert. God oppfølging. Tar meg på alvor.

en flink hyggelig dame

God lytter ,hører hva en sier,sitter ikke med nesen i pc. en

ikke mye kan bli bedre

hyggelig ikke redd for å sende deg vidre om hun er i tvil om din sykdom.

Ikke fornøyd

Vanskelig å nå fram med mitt problem. Følte at andre ting som sto i journalen, farget legens vurdering av det aktuelle helseproblemet jeg tok opp.

Lydhør.

Positivt førsteinntrykk. Lytter og tar pasienten på alvor.